Verdenshistorie for Verden 4

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Kjære Verden 4,

verdenshistorie går ut på å datere viktige og avgjørende hendelser som skjer på Verden 4. Jeg har aldri sett en lignende tråd før, så jeg er spent på om dette kommer til å bli en viktig/nødvendig tråd i fremtiden, men jeg ser helst til at den varer til og med Verden 4 ender.

Jeg spiller ikke Verden 4 selv, derfor er jeg avhengig av dere spillere for å oppdatere meg og andre om nyheter fra Verden 4, som deretter vil bli vist i denne posten. Siden jeg og lesere er nødvendig av en ryddig tråd, ber jeg dere og unngå kommentarer som er unødvendig (dvs: spam, unødvendige kommentarer o.l).

Hendelser som vil bli datert i Verdenshistorien:

● ''Nøkkelstammer'' dannet, merget eller oppløst.
● ''Nøkkelspillere'' slutter (Hellst toppledere i stammer).
● ''Nøkkelkriger'' starter, slutter eller at stammer trekker seg ut/inn av krigen.
● Diplomati (Nøkkelstammer går inn/ut av allianse/Ingen aggresjons pakt)

Vennligst legg til dato til hendelsen i din post (format: dd-mm), hvis det ikke blir gjort vil datoen fra posten blir dannet bli brukt. Hvis hendelsen kan henvises til en link på forumet, eventuelt TWstats kan det også bli postet. Trådstarter vil bestemme om hendelsen er viktig nok for Verdenshistorien eller ikke.




Verdenshistorien for verden 4:

Juli - 2009

Dato -| Hendelse

07-07 | Oppstart av Verden 4 [LINK]
07-07 | De første lovende stammer er kommet til verden. Deriblant stammen Outlaw under ledelse av Amstaff, Dobermann og Pinky, ~DS~ under ledelse av draven 666 og stammen Skygge under ledelse av baddaydaddy, Balle Klorin og Billy Yard. Flopp eller framtid?
28-07 | Stammene 911 og Outlaw merger
 
Sist redigert:

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Takk for forslag! Men i og med jeg ikke ser en lengre fremtid i Verden 4 for disse to stammene avventes disse i verdenshistorien.
 

DeletedUser

Guest
Torres5599: For jeg kan garantere deg at disse ikke er borte med det første.

Dette kan vell ikke du vite :-/?
Om du ser framtiden, da kan jeg tro på deg, men ellers...

Kan være med på at de ligger på 1.plass, derfor er de på den listen...
Men at du garanterer at de kommer til å være her en god stund, blir vell litt for dum begrunnelse? Alt kan skje...
 

DeletedUser

Guest
12.07.09 - Xerxes Break entrer verden 4, og blir hertug i DISA.

Men den kan kanskje vente til jeg får en større betydning her i verden 4, og om det i det hele tatt blir å skje er jeg vel egentlig heller ikke sikker på.
 

DeletedUser

Guest
07.07. 12:08 Ble stammen 1337 stiftet av Roentroen.


lol :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
07.07. - Care! blir grunnlagt. En stamme med få medlemmer, og høy erfaring. Har toppet OD og ODA ranken lenge, før en massrec. familie-stamme tok den fra oss.

Få og flinke medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Dette blir jo bare SPAM...litt tidlig med historiske hendelser etter litt over en uke :)
Verdt å nevne kanskje var den aller første stammekrigserklæringen som kom etter bare 4 timer fra Rome mot Outlaw som en "rekord" for historiebøkene i ettertid :)
 

DeletedUser

Guest
Istedenfor å nevne hver premade/underdog-stamme enkeltvis kan det jo sies at flere stammer med gode muligheter til å oppnå suksess ble dannet, og så liste opp disse stammene?

Verdt å nevne kanskje var den aller første stammekrigserklæringen som kom etter bare 4 timer fra Rome mot Outlaw som en "rekord" for historiebøkene i ettertid :)

Noe som kunne nevnes, da det jo er en slags "rekord". Men det var forøvrig "RoEm" som erklærte krig, ikke Rome. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dette blir litt partisk. Synes de fleste stammeoppstarter ikke skal bli tatt med. Du kan heller skrive etter "V4 blir startet"
"Flere lovende stammer blir laget, blandt andre Skygge, 911, osvosv"
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Dette blir litt partisk. Synes de fleste stammeoppstarter ikke skal bli tatt med. Du kan heller skrive etter "V4 blir startet"
"Flere lovende stammer blir laget, blandt andre Skygge, 911, osvosv"

Sier meg enig og venter med å skrive opp stammer som blir grunnlagd, even tho jeg bare har skrevet opp en. Kommer heller til å vente et par måneder og deretter se på situasjonen da. Hvis feks en stamme ser meget lovende ut da kommer jeg til å legge til når de ble grunnlagt.
 

DeletedUser

Guest
Skjønner hva du mener. Hvis dette var for v2 ville f.eks AriCa klart fått en plass der siden de var store helt siden de startet, men nå i begynnelsen når alle stammene må bygges opp blir det vanskelig å la noen avgjøre hvilke stammer som er gode eller ei i en såpass "offisiell" sak som dette.
 

DeletedUser

Guest
Hva med:
07th July 2009 Midgard velsigner v4 ved å bli med.
17.07. klokken 22:05 Midgards søknad til Outlaw blir rejected

:D:p
 
Topp