Strat
Aktivt medlem
- Reaksjonspoeng
- 29
Kjære spillere,
vår nye oppdatering til versjon 8.48 vil bli kjørt Tirsdag 14 juni mellom 11:00 og 12:00.
Oppdateringen inkluderer ny rangering statistikk og en liten forbedring. Som vanlig vil samtlige verdener være utilgjengelig under oppdateringen.
Vi hører gjerne fra dere med tilbakemeldinger i denne tråden.
Motstander vunnet som hjelper
Vi har introdusert ny kategori i rangeringen. Å støtte en by vil nå gi poeng til hjelpende spiller. Antallet er delt blant hjelperne basert på antallet av deres tropper som deltar i kampen. Utregningen inkluderer enheter av byens eier, som ikke vil få poeng for denne rangeringen. Disse poengene kan man få enten ved å hjelpe en annens spilelrs by elelr barbarbyer. Poengene kan man ikke få ved å hjelpe egen by. Dette nye rangeringen har ingen invirkning på eksisterende forsvars rangering.
Forbedringer for varsel av farme grensen.
Vi har forbedret synligheten av varselet for farme grensen i spillet. Nå skal det være enklere for spillere og forstå vorfor de ikke kunne plyndre ressurser (fordi de har nådd farme grensen).
vår nye oppdatering til versjon 8.48 vil bli kjørt Tirsdag 14 juni mellom 11:00 og 12:00.
Oppdateringen inkluderer ny rangering statistikk og en liten forbedring. Som vanlig vil samtlige verdener være utilgjengelig under oppdateringen.
Vi hører gjerne fra dere med tilbakemeldinger i denne tråden.
Motstander vunnet som hjelper
Vi har introdusert ny kategori i rangeringen. Å støtte en by vil nå gi poeng til hjelpende spiller. Antallet er delt blant hjelperne basert på antallet av deres tropper som deltar i kampen. Utregningen inkluderer enheter av byens eier, som ikke vil få poeng for denne rangeringen. Disse poengene kan man få enten ved å hjelpe en annens spilelrs by elelr barbarbyer. Poengene kan man ikke få ved å hjelpe egen by. Dette nye rangeringen har ingen invirkning på eksisterende forsvars rangering.
Forbedringer for varsel av farme grensen.
Vi har forbedret synligheten av varselet for farme grensen i spillet. Nå skal det være enklere for spillere og forstå vorfor de ikke kunne plyndre ressurser (fordi de har nådd farme grensen).