Videodagbok V18

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Lurte på om jeg skulle lage en egen versjon av dette. Så laget en i farta.
Det var egentlig meningen den skulle være morsom, men når jeg var ferdig å redigere (proff redigering), og så på videoen fant jeg visst ut at den var ganske kjedelig..

Men her er resultatet. Kvaliteten er noe av det dårligste du kan finne ;)

[video=youtube;tTDWkFOk1ls]https://www.youtube.com/watch?v=tTDWkFOk1ls&feature=youtu.be[/video]
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Gi meg en kveld på oppdatere meg, så skal jeg lage en video som er bedre.

PS: I fyllla, så trenger tips på hva som faktisk har skjedd på V18. Virker jævelig tamt uten meg. Stakkars verden :(
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Power revolusjon til ODA som så langt har fungert så mye "bedre" :D
+Alfa og WoF fred og merget med ODA og resten ODD

OIM som faktisk har plukket opp noen av medlemmene fra gamle Power ser nesten ut til å på sikt kunne utgjøre en større trussel enn ODA

Noen medlemmer inn i Nice

Kick av RL

Svikt av Lemmy for egoistisk planer om vekst
 

DeletedUser

Guest
Power revolusjon til ODA som så langt har fungert så mye "bedre" :D
+Alfa og WoF fred og merget med ODA og resten ODD

OIM som faktisk har plukket opp noen av medlemmene fra gamle Power ser nesten ut til å på sikt kunne utgjøre en større trussel enn ODA

Noen medlemmer inn i Nice

Kick av RL

Svikt av Lemmy for egoistisk planer om vekst

Trodde dere liksom skulle være ærlige og åpne jeg?
"Kick av RL"
"Svikt av Lemmy for egoistisk planer om vekst"

"Kick" av RL? Really? Så uskyldig var det ikke din nisse. Et var et svik på høyt nivå og viste Nice på sitt verste så langt.

Lemmy ble ikke sviktet. Orker ikke gå innpå det igjen, da dere velger å se vekk fra alt vi legger fram. Dere er veldig bevisste på dette, noe jeg forstår. Dere hater å si dere tok feil.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Der er vi rett og slett bare uenige

Enig i at planen noen hadde for RL var langt værre enn det som skjedde emd Lemmy,
men måten det ble gjort på var grei, mens det som skjedde med Lemmy var ikke bra.
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde ingen planer om å kicke Lemmy eller hindre han i å komme inn i stammen. Såpass vet jeg.
Jeg tolker det Terminator sier som at han ønsket å se initativ, engasjement og en økning i aktiviteten.

Det at han ikke vil hjelpe Lex, når Lex ikke hjalp han, er barnehageoppførsel. Kunne hevet seg over det og kanskje fått endret ryktet sitt. Var ikke så veldig vanskelig. Når han ikke fikk invite, kunne han jo sendt en PM og spurt om hva som skjedde. Vært litt interessert.

Men det dere har presentert rundt RL, var jo på andre enden av skalaen. Dere planla å ruiniere kontoen. Spiller ingen rolle at dere "gjorde det på en god måte". Skaden var allerede gjort da dere planla å backstabbe han. Trodde dere var opptatt av litt fairplay. Så uansett hva du kommer med av grunner, så dekker det ikke over hva som ble gjort.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hvorfor kaller du lemmy barnslig for å ikke hjelpe lex? Lex er jo like barnslig som ikke hjelper han. (nod)
 
Topp