Videresending av meldinger og rapporter

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hei. Jeg vil her komme med ett forslag som jeg har irritert meg over ganske lenge. Det gjelder videresending av rapporter og sending av meldinger til dine allierte/IAP's. Hvis man i dag trenger en videresendingsliste må man spørre noen i den respektive stammen om en videresendingsliste med alle medlemmer. Men om det hadde vært en IG-funksjon som ordnet denne videresendingslisten for deg, ville det gjort alt mye lettere og mindre arbeidsomt.

Spesielt under aksjoner hvor allierte/IAP's er innvolvert, ville dette vært noe jeg ikke hadde sagt nei takk til.

Jeg så for meg noe slikt:

93eb8978bfdd4d5d9d980c302de43500.png

db0cb9d0de75cd00bf4958d6a63bc8c4.png


Det er da to grupper i tillegg til de som allerede står der; Allierte og IAP. I tillegg til en undergruppe som viser hver enkelt stamme. Mens jeg satt her å skrev kom jeg også på at det kanskje hadde vært snedig med enda en undergruppe under stammene med feks stammeledelse (?)
Evt også enda en gruppe med fiender, uten at det kanskje ikke er like trengende.


Mvh.
Slumpi
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Twstats --> velg verden --> Adresseliste-generator --> skriv forkortelsen på stammen --> = videresendingsliste


tar deg sånn 10-15 sek :)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
At det finnes andre steder er ikke relevant. Jeg lager ett forslag som kan gjøre selve spillet bedre og lettere å bruke.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Er vel egentlig ingen vits i å bruke twstats om du har dette scriptet:

Javascript:
(function() {
var spillere = new Array;
var oversikt = document.getElementById('content_value').children[1].children[0].children;
var loop;
var spiller;
var lengde;
for(i=0;i<oversikt.length-1;i++) {
loop = oversikt[i+1].children;
spiller = loop[0].children;
lengde = spiller.length;
spiller = spiller[lengde-1].innerText;
spillere = spiller;
}
spillere = spillere.join(";") + ";";
alert(spillere)
})()



Høres ut som en funksjon som kunne gjort jobben litt lettere da. Bør vel egentlig være unødvendig med scripts for å kunne kommunisere (støttes)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vil du virkelig at 13-åringen med en 6-pack redbull skal ha den muligheten, Mr. Gås?

Jeg var enig med deg helt til jeg kom på alle de gutta der jeg møter i div fiendestammer.

Den verste ugresslukkinga i så måte kan jo være å gi den funksjonen til de som har diplomatrettigheter i en stamme?
 
Topp