Godkjent Village Renamer

DeletedUser

Guest
Village Renamer

Da disse ble litt gjemt bort i en annen tråd legger jeg dem ut her.

Det er to bynavn endrer scripts som fungerer. Da lignende scripts har blitt godkjent tidligere ser jeg ingen grunn til at disse to ikke skal bli godkjent.

Jeg legger ved noen bilder så dere kan få se.

Renamescript nr. 1:
Kode:
javascript:$.getScript('https://media.innogamescdn.com/com_DS_UK/Scripts/nameVillages.js');void 0;
f087f91dd17e41f9eb6b7460f817ec07.png



Renamescript nr. 2:
Kode:
javascript:/*@contributor Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.4.20101108*/void(function(){var l=(frames.main||self).document,h=prompt("Rename villages\n\n*Fill in {#k} for continent.\n*Fill in {#x} for x-coordinate\n*fill in {#y} for y-coordinate\n*Fill in {#xxx} for x-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#yyy} for y-coordinate (1 will be 001)\n*Fill in {#c} for co\xf6rdinates\n*Fill in {#old} for old village name\n*Fill in {#nr} for village numbering. Next you will be asked how many numbers should be displayed(4 will result in 0001, 0002, etc)\n*Fill in {#cd} for xx.xx.xx notation.", ""), g=$('a.rename-icon').get(),n=g.length,e=1;if(h)if(h.length<3)alert("Use at least 3 characters");else{var o=/((\d{1,3})\|(\d{1,3}))\) .(\d{1,2})$/,f=0,c,b,k,a,m=/{#nr}/.test(h),p=/{#cd}/.test(h),j=function(i){return i>9?i>99?i:"0"+i:"00"+i};if(m){var d=prompt("How many digits should be used? (an input of \"4\" will result in 0001, 0002, etc)\n\nNot filling this in will result in no leading zeros (1,2,3,4,5,6,7,etc)\nIf the number of the village exceeds the amount of specified digits, it will use the entire number (ie 4 digits, village #12345 will be 12345, not 2345)", "");if(d)d=d.match(/\d+/);if((d=d?d*1:0)&&(e=prompt("Begin numbering at:",e)))e=e.match(/\d+/);e=e?e*1:0;var q=-1*d,r=Array(d).join("0")}for(;f<n;f++){g[f].click();y=$('.quickedit-edit input').get();a=$.trim($(y[f]).closest(".quickedit-vn").find(".quickedit-content").find("a").first().text()).match(o);b=h.replace(/{#c}/g,a[1]).replace(/{#x}/g,a[2]).replace(/{#y}/g,a[3]).replace(/{#k}/g,a[4]).replace(/{#kk}/g,("0"+a[4]).substr(-2)).replace(/{#xxx}/g,j(a[2])).replace(/{#yyy}/g,j(a[3]));k=y[f].value;if(m){c=""+e++;if(d>c.length)c=(r+c).substr(q);b=b.replace(/{#nr}/g,c)}if(p){c=j(a[2]).split("");a=j(a[3]).split("");b=b.replace(/{#cd}/g,a[0]+c[0]+"."+a[1]+c[1]+"."+a[2]+c[2])}if(k!=""&&k!=b){y[f].value=b.replace(/{#old}/g,y[f].value)}y[f+1].click()}}})()
21306b16279c04e7ea309c9059c63012.png


Takk til X O C O X
 
Sist redigert av en moderator:

Holycrapintheair

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
"din handling ble blokkert pga du gjør alt for mange forespørsler til våre servere" noen som har noe kjapt fiks på det her? by navnene ble plutselig handicap nå :p
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Tviler på at det kan løses uten at hele scriptet rekonstrueres og finner en annen måte å utføre oppgaven på. Det er kommet en oppdatering som skal hindre at serveren mottar for mange forespørsler på én gang. Du kan lese mer om oppdateringen her
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det må legges inn en delay på scriptet, slik at den ikke sender alt for mange forespørsler på alt for kort tid.
 
Topp