Ville bare si noen ord

DeletedUser

Guest
ifm at jeg nå for godt legger tw-tastaturet på hylla.
Siste 3-4uker har jeg kun vært ingame kanskje totalt 1t, og det har vært en herlig tid :)
Kjenner samtidig at jeg har ikke særlig lyst til å øke det tidsbruket, men heller fjerne det helt istedet.
En salig blanding av håpløse innstillinger ingame, mangel på tid pga jobb og andre fritidsaktiviteter som jeg prioriterer høyere som f.eks dame, fotball og mine små nevøer m.m.
Og da jeg vant v12, så forsvant egentlig sulten og viljen til å gå den ekstra mila, som nok var en av mine beste egenskaper som tw-spiller.

Er en del mennesker som spiller dette spillet jeg er meget glad for at jeg har møtt, både ingame og irl. Så det har vært generelt en meget hyggelig tid med dette spillet.

Vil fortsatt ha skype aktivt, for dem som vil slå av en prat innimellom ;)

Robert, signing out.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Synd og miste flere folk. Men blir slikt når folk kan kjøpe seg til seier og alle disse PP funksjoenne. Gjør at folk som sattser bare blir fortere lei spillet.

Men man skal alltid priotere IRL ting først :) Lykke til videre robert IRL så får vi se om du finner veien tilbake til TW :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Makan til fornuft! Jeg er nesten sjalu.

Ikke gjør som meg og "bare spill litt i sommerferien" da. Det er som festrøyking. Det funker ikke i lengden. Kos deg med det virkelige livet!
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Lykke til med å slutte. Mange har prøvd, noen har tilogmed klart det også....
Uansett ønsker jeg deg det aller beste!
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
lykke til med det robert, klarte det ikke jeg men håper du klarer det bedre :p
 

DeletedUser

Guest
Med innstillingene som ser ut til å komme fremover, tror jeg ikke det blir noe problem å holde seg unna :p
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Med innstillingene som ser ut til å komme fremover, tror jeg ikke det blir noe problem å holde seg unna :p

Slapp av! Når jeg vinner i Lotto skal jeg kjøpe opp Innogames og bli kvitt alle disse fæle innstillingene og tullete premiumsfunskjonene! Skal si ifra når jeg vinner! :mehe:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Slapp av! Når jeg vinner i Lotto skal jeg kjøpe opp Innogames og bli kvitt alle disse fæle innstillingene og tullete premiumsfunskjonene! Skal si ifra når jeg vinner! :mehe:

greier du det vegard skal eg være din største fan :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Tusen takk for alt Robert! Takk for krigingen med og mot deg på v12! Jeg vil også takke deg for at du virkelig satt oss på plass og viste hvordan tw skal spilles på HP5!Takk for fine skype samtaler. Ønsker deg masse lykke til videre i livet, men for all del, ALDRI vend tilbake til tw. Det vil ødelegge alt for deg :). Du vil bli savnet og skulle gjerne hatt deg med i krigen på v14. Tusen takk for alt Robert!
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Slapp av! Når jeg vinner i Lotto skal jeg kjøpe opp Innogames og bli kvitt alle disse fæle innstillingene og tullete premiumsfunskjonene! Skal si ifra når jeg vinner! :mehe:

Eventuelt kan du, om du vinner i lotto, kjøpe masse premiumpoeng og vinne verdener etter 12 minutter.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Eventuelt kan du, om du vinner i lotto, kjøpe masse premiumpoeng og vinne verdener etter 12 minutter.

Tar nok ikke så lite som 12 minutter, men jeg skjønner tegninga.
Tror jeg heller hadde kjøpt selskapet da, og gitt meg selv premiumpoeng.

I stedet for å sløse penger.
 
Topp