VIRKELIGE Fiender ?

DeletedUser

Guest
VIRKELIGE Fiender ?Har dere noen sånne ?
Var snakk om onde og gode i annen tråd
-men det meste er jo basert på hvor du havner på kartet og hvem du starter opp med.
Er vel sjelden det er folk som kriger fordi de har så mye uvennskap, eller har jeg feil ?
Her kan dere mimre og informere oss andre om de dere har kriget mot eller kriger mot noen som dere virklig vil ha bort fra kartet og spillet ! Eller om dere kjenner til noen historier om andre som har hatt harde ting på gang tidligere men som ikke er med i spillet nå.


Jeg hadde selv en sånn som ble litt mer enn bare taktisk uvenn -det var Athea. (om noe husker hvem det var?)
Og ellers så må jeg si det var med glede jeg kunne starte på å ta byer av herlaf som jeg ikke engang likte når vi var i samme stamem (Birki)
 

DeletedUser

Guest
For min del var/er det Mr P, sikkert veldig få som vet hvem han er. Det hele gikk på var at når jeg var i TFN (Terror fra Nord) her på verden 2 havnet vi til slutt i krig mot TTA og Domini (Domini var vel relativt passive) Saken var som følgende at MR P ble angrepet og jeg støttet opp han og mistet mesteparten av mine forsvarstropper, så begynte TTA og angripe meg, og da byttet MR P over til TTA.

Han er vel den eneste spilleren jeg kan oppriktig si at jeg har vært forbannet på, etter han svek oss for å ikke bli adlet av fienden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har veldig mange fiender, men de fleste hater jeg ikke så intenst.
Kan nevne spillere som brow, superlangbein, og killermann. Misliker også king roska, Neville, jatorst til tider, og Magic14.

Spillere som jeg virkelig vil kjempe for at de skal utryddes er Soulfood og soppyknight, men begge de to gikk ned til slutt :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har noen TW-spillere jeg misliker... men jeg kan ikke si at jeg har noe stort mål om å få de ut av spillet, selv om jeg ikke akkurat ønsker at de skal lykkes på TW. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater absolutt ingen, men det er noen som irriterer meg til tider. Men det dreier seg mest om brukere her på forumet. Og det går over ganske raskt.. Helt til neste gang da :)

Poenget er at dette bare er et spill, og jeg virkelig verdsetter at det er en viss fiendtlig holdning til spillere på motsatt side. Det er selve sjarmen.
 

DeletedUser

Guest
The Wolfs var vår arvefiende på V2. takknemlig for at de var der, de gjorde spillet morsomt :)
 

DeletedUser

Guest
Noffe. Eller Nofjon1 som han opprinnelig kalte seg. Tåler bare ikke trynet på ham.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ingen jeg hater her, og jeg syns det blir feil at alle bare skal slenge rundt seg med hvem de hater, folk kan ta det personlig ;)

kan vi ikke lage en tråd der alle sier noe fint om hverandre :eek:
 

DeletedUser

Guest
hate ?

hvorfor må det handle om å hate? -nå er det jo bare du og shanky som bruker det ordet. Det finns andre nyanser og det er heller ikke det som er hva tråden handler om (å hate noen).
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hvorfor må det handle om å hate? -nå er det jo bare du og shanky som bruker det ordet. Det finns andre nyanser og det er heller ikke det som er hva tråden handler om (å hate noen).

Ja, jeg tok opp det ordet, men skrev også at jeg ikke hatet noen. Jeg hater ingen i det virkelige livet, og det ville vært for dumt å hate noen over et spill.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
mulig det høres rart ut, siden jeg faktisk er en snill og grei gutt, men det har vært noen spillere som det har frydet mitt lille hjerte og sende rett ut i et trist liv ytterst på rimmen.
men om jeg hatet dem? you bet. hver eneste en av dem. måtte de alle sammen knekke småfingrene sine, slik at de ikke plager meg mer i dette spillet.
 
Topp