Vise mål for katapultar

DeletedUser

Guest
For dei av oss som er gamle og demente, så kan det vere litt vanskelig å huske kva vi sette som mål for katapultane :eek:
Kunne det gått an å hatt dette som ein del av infoen om angrepet?
 

DeletedUser

Guest
He he god ide!

Jeg skulle egentlig hatt en funksjon til når jeg trykker på OK for og sende angrep skulle det ha kommi opp har du huska og stilt katapultene?

Og ny OK kjedelig og knuse hovedkvarter 30 secund før mann tar byen har gjort det en del ganger.
 

DeletedUser

Guest
Støtter denne, var sykt irriterende når jeg skulle sende fakes.
 

DeletedUser

Guest
He he god ide!

Jeg skulle egentlig hatt en funksjon til når jeg trykker på OK for og sende angrep skulle det ha kommi opp har du huska og stilt katapultene?

Og ny OK kjedelig og knuse hovedkvarter 30 secund før mann tar byen har gjort det en del ganger.

Lykke til med å sende gode tog.

Dommola sitt forslag støttes.
 

DeletedUser

Guest
Støtter Dommola på denne. :)

...det andre forslaget tror jeg bare vil bli problematisk.
 

DeletedUser

Guest
He he god ide!

Jeg skulle egentlig hatt en funksjon til når jeg trykker på OK for og sende angrep skulle det ha kommi opp har du huska og stilt katapultene?

Og ny OK kjedelig og knuse hovedkvarter 30 secund før mann tar byen har gjort det en del ganger.

Det ville fått sjølvmordsraten blandt TW-spillere til å hoppe i skyane.
 
Sist redigert av en moderator:

eivped

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Støttes absolutt. Jao, irriterende å bomme med catsene, men hvorfor ikke markere det med feit skrift så du ser det klart og tydelig? :)

- Eivped
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ypperlig for en gammel gubbe som meg ,støttes:D EHhhhhhhhhhh,hva var det saken gjaldt igjen?
 

DeletedUser

Guest
Støttes! Slev om at jeg ikke bruker katas så mye, men irriterende å måtte gamble på hvilke byggninger som blir knust. Særlig dersom man skal sende nye angrep før de første når fram...
 
Topp