Videresendt, Inno Vise ressurser på "bygninger"-menyen

DeletedUser

Guest
Jeg synes det hadde vært fint om vi kunne se antall ressurser hver by har på "Oversikter -> Bygninger"-menyen. Ville gjort mitt liv mye enklere iallefall :)
 
Sist redigert av en moderator:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Man kan jo alt se dette under "Oversikter -> Produksjon", så dette anser jeg ikke som et stort problem.
Under bygninger skal jo bygninger vises, ikke ressurser. Vi har kategorier for det meste, og det går an å ha en fane for hver av disse tingene dersom man ønsker bedre oversikt.

Jeg ser ikke hvor man skal få plass til en ressursoversikt på bygningsoversikten, da denne allerede er smekkfull av bygningsnivåer, byggeoppdrag, og annen relevant info.

Støttes ikke.
 

DeletedUser

Guest
Man kunne fjernet "bygningsoppdrag" og heller merket bygninger som er på vei opp, men +1, +2 osv. Kunne også tatt plass ifra "landsby", så er vi i mål.

På "produksjon" må man jo gå inn på en og en by for å gjøre noen endringer på byen, derfor foretrekker jeg en løsning ala den jeg foreslo. Ville spart mye tid for dem som ikke bruker KA og har mange byer.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det kunne jo vært en mulighet å få laget en forbedret "Kombinert"-oversikt, i stedet?
 

DeletedUser

Guest
Sålenge jeg ser antall ressurser, bygningsnivå, bynavn og hvor mange bygningsnivåer som er i produksjon, så har det svært lite å si hvor denne menyen er :)
 
Topp