VM - disktuer VM her

DeletedUser

Guest
Ja, vi må jo ha et sted å diskutere VM. Utrolig at denne ikke har kommet opp enda.

Hvem er din favoritt? Hva er høydepunktene så langt?

Min favoritt er Spania og England. England klarte å rote det litt til, men de har fortsatt en sjanse. De har noen gode spillere, men de spiller litt ræva sammen. Spania har vell ikke spilt enna. Tyskland eide Australia må jeg si. Kanskje de har en sjanse, men så tror jeg fortsatt de vil tape mot noen gode lag. Argentina har kanskje en sjanse. Sør- Korea tror jeg neppe klarer det. De vant 2-0, men tillater ikke at de vinner vm:p

Gleder meg til å se Italia spille.
 

DeletedUser

Guest
Thats my thing:) Liker også å diskutere generelt, men så taper jeg diskusjonene :p
 

DeletedUser

Guest
vurderte om jeg skulle lage en sånn tråd.
favoritt min er tyskland og spania (italia)
høydepunktet til nå var tyskland-australia i dag. gøy match
selvsagt skal james spille istedenfor greene
 

DeletedUser

Guest
Ja, så de siste tredve menuttene, de spilte bra samspill hele veien. Ganske god match.
 

DeletedUser

Guest
Min favoritt må vel nesten være nederland. Robben og Sneijder har gjort en fantastisk jobb i år. Dette fantastiske landslaget har 2 ganger kjempet helt til finalen, men har tapt for knall lag begge gangene. Om Robben er i god form og resten av laget kjemper for fullt så vil jeg tru at Nederland nok en gang kan kjempe med de store lagene i år ;)

Må også si at Spania har et fantastisk lag, men det er fortsatt Nederland som har VIP billetten i mitt hjerte i år.
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må si meg enig i at Nederland er det laget som jeg har veldig sansen for. Håper den indre atmosfæren i laget er positiv i dette sluttspillet slik at de kan konsentrere seg om å spille fotball. Må vel si at Danmark også er et lag jeg heier på... Valgets kvaler i kveld med andre ord..

Men Spania er det laget jeg har størst tro på. Imponerende i oppkjøringkampen mot Polen, 6-0 til Spania!
 

DeletedUser

Guest
England imponerte ingen mot U.S.A. forleden. Gerrard spilte en god kamp, men profiler som Rooney og Lennon skuffet. Jeg er overrasket over at Glen Johnson fikk så dårlig på børsen. Offensivt storspilte han til tider. Har som vanlig noe å hente på sitt defensive arbeide. Synes synd på Green og håper han får en sjanse til å rette opp sin forferdelige tabbe. Skuffende å måtte notere ned Carragher sine to involveringer som langt under pari. Men når skaddeskutte Ledley King trolig ikke spiller neste kamp, så håper jeg at også Carragher får en sjanse til å vise seg fra en bedre side. Jeg drømmer iallefall om England i finalen mot...

Spania; som endelig lever opp til mesterskapforventingene. Nå tenker nok mange den tanken at de fremdeles ikke har spilt i VM2010, men jeg sikter til EM-bragden. Spania har tidligere hatt gode lag, men bukket under for mesterskappresset. I år håper jeg at den bunnsolide stallen kan gå hele veien. Til sammenligning med Argentina, som har en fantastisk angrepsrekke, så kan Spania stille med superstjerner i samtlige posisjoner (ja, de har til og med verdens nest beste keeper som reserve).
 

DeletedUser

Guest
nederland spiller "go fotball" men lurer på om de har god nok forsvar?
tror de er avhengige av enkelt spillere.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Min favoritt må vel nesten være nederland. Robben og Sneijder har gjort en fantastisk jobb i år. Dette fantastiske landslaget har 2 ganger kjempet helt til finalen, men har tapt for knall lag begge gangene. Om Robben er i god form og resten av laget kjemper for fullt så vil jeg tru at Nederland nok en gang kan kjempe med de store lagene i år ;)

Må også si at Spania har et fantastisk lag, men det er fortsatt Nederland som har VIP billetten i mitt hjerte i år.

This ^ uten rødfargen.

Er redd for at Spania vinner, da.
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg ser det er det 7 lag som kan vinne;

Brasil
Nederland
Argentina
Spania
Tyskland
Portogal
Frankrike

Håper først og fremst på Nederland, men tror nok at Spania tar det lengste stråe.

Shanks; De har verdens beste-keeper i mål også :) Iker Casillas <3
 

DeletedUser

Guest
mhm kan vel tippe resultatet tipper 3-0 til nederland. men er veldig vanskelig å si
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Danmark er nok ikke så dårligat dem taper 3-0.
Antar at det blir 2-1 idag, til Nederland.
 

DeletedUser

Guest
vi bommet med 1 mål amstaff. men nederland imponerte ingen i dag.
japan-camerun 0-1 tror jeg
 

DeletedUser

Guest
Heier også litt på Italia. Gleder meg til å se de spille så jeg kan få se hvordan de spiller. England har jo alle de gode spillerne fra Premier Leauge, men de spiller ikke så godt sammen. Ghana tror jeg blir en overraskelse:) Håper de vinner hvertfall gruppen sin. Håper også Mexico vinner sin gruppe. Hvis de vinner mot frankrike er de lett med, men de vinner nok ikke. Brasil har også en god sjanse. Hva var det som kjedde med Ronaldinho. Er han ikke god nok?
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg har ikke kanaler og får ikke følgt med :mad:
Så jeg har ikke sett noen kamper :mad:

Og så har jeg ikke flugt oppkjørting til vm om lag og sånn... :mad:
 

DeletedUser

Guest
Eg heiar plutselig og på paraguay!

[SPOIL]
0.jpg
[/SPOIL]

Pga at han fyren der ser så sympatisk ut sjølvsagt :eek:
 
Sist redigert av en moderator:
Topp