VM - disktuer VM her

DeletedUser

Guest
Får jeg ta meg tid med å skrive litt fotball her da!
Mine komentarer er da uten så mye fakta inntatt.

Selv mener jeg at Brasil vinner tar feil, dem kan komme langt med tviler på dem vinner. Veldig gode enkelt spillere, men samspillet med leddene i laget sammen sitter ikke sammen. Samma med forsvaret, henger ikke sammen, men har gode enkelt spillere.

Spania: Gode spillere overalt, bra samspill i lagdelene, spillere i verdensklasse. Kan komme langt, også vinne.

Nederland: Rundspilte i starten og sluttspillet i EM.? Gode spillere her offansivt, litt mindre deffansivt, men kan komme langt.

Tyskland: Veldig bra lag, store og sterke, i forsvar og offansivt, meget bra oppvisning igår!

Samtidig er det mange "underdogs" som kan komme veldig langt, men de to sistnevnte over tror jeg kommer stå i kampen om trofeet, kanskje også Argentina.

Glemte to Frankrike også Italia, men dem ryker ut med mindre dem viser klasse hele veien! Go Patrice Evra!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Gruppe A:
Frankrike - Soleklare vinnere av sitt gruppespill, ville likt å se de i finalen, men tror de klarer max semi-finale, mange ville vel sagt kvartfinale, men har litt troa på de.

Mexico - Favoritter til å gå videre, men klarer seg nok ikke etter gruppespill.

Uruguay - Tror nok Mexico går forran de, men helt klart det blir en jevn kamp.

Sør-Afrika - Kommer seg nok ikke videre, dømt til å tape mesteparten om ikke alle kampene sine.

Gruppe B:
Sør-Korea - Kan nok gå videre, de må sikre seg et godt resultat mot Nigeria. Ryker etter gruppespill.

Argentina
- Går helt klart videre til cup-spill men tror de ryker i semi-finalen.

Nigeria - Mye det samme som Sør-Korea, tror de gjør det bedre. Men klarer seg ikke etter gruppespill.

Hellas - Etter å ha sett de mot Sør-Korea er jeg sikker på at de havner nederst i sin gruppe.

Gruppe C:
Slovenia - Kan komme seg videre, men ryker etter gruppespill.

England - Burde være best i sin gruppe, men etter å ha sett de mot USA, tror jeg de kommer til å få en tøff kamp om å komme seg videre.

USA - De har kvalitetene til å komme seg videre.

Algeria - Nei, nei og atter nei. De havner nok på bunn.

Gruppe D:

Tyskland - Finalen på disse gutta:cool:

Ghana - Kommer seg nok videre fra gruppa si, men er nok ute av konkuransen etter det.

Serbia - Kan faktisk være det andre laget etter Tyskland som kommer seg videre, men de trenger et godt resultat mot Ghana. Etter det er de nok ute.

Australia - De kan drømme. Kan klare seg mot Ghan og Serbia, men helt ærlig tror jeg det blir bunnplassering på de.

Gruppe E:

Nederland - Soleklare vinnere i sin gruppe. Kan helt klart nå finalen med litt hell. Fantastisk fotball.

Japan
- Blir nok en kamp mellom de og Kamerun om å bli det andre laget som går videre. Ryker helt sikkert etter gruppespill om de kommer seg videre.

Kamerun - Blir nok en kamp mellom de og Japan om å bli det andre laget som går videre. Ryker helt sikkert etter gruppespill om de kommer seg videre.

Danmark - Huff og huff, nordens håp? Ville aldri stilt meg bak de gutta om det så sto mellom liv og død.

Gruppe F:

Paraguay - Går videre fra gruppespill, men klarer seg nok ikke mot konkuransen de møter etter det.

Italia - Ryker i kvart eller semi. Håper på kvart:cool:

New Zealand
- Hahaha...ha...ha? Nei seriøst er egentlig ikke artig engang, har ikke blitt utdelt tittelen "VM's dårligste lag" for ingenting.

Slovakia
- Tøffe motstandere, men tror ikke de går videre.

Gruppe G:
Brasil - Kommer nok til finalen.

Nord-Korea - Bunnplassering i gruppespill.

Elfenbenkysten - Har en enorm spiss som kan utgjøre en stor forskjelll. Har litt tro på dette laget. Uansett vil de være en stor trussel og kan godt komme seg videre.

Portugal - Møter tøff motstand, men de er et godt lag og burde ialefall klare kvartfinalen.

Gruppe H:
Spania - Vet de er gode favoritter, kan klare finalen, men har troa på at de kun kommer seg til semi-finalen.

Sveits - Kan komme seg videre fra gruppespill, men ryker etter det.

Honduras - Bunnplassering i sin gruppe.

Chile - Må gjøre det godt mot sveits for å komme videre. Men ingen VM favoritter.
 

DeletedUser

Guest
Heier på Danmark og Nord-Korea.

Danmark: Svært uheldige mot Nederland da det ble selvmål rett etter første omgang. Danmark dominerte første omgang, men luften gikk ut da selvmålet kom.

Nord-Korea: Kan overraske, virker gode fysisk.
 

DeletedUser

Guest
Heier på Danmark og Nord-Korea.

Danmark: Svært uheldige mot Nederland da det ble selvmål rett etter første omgang. Danmark dominerte første omgang, men luften gikk ut da selvmålet kom.

Nord-Korea: Kan overraske, virker gode fysisk.

Du satser høyt ser jeg. Om du hadde veddet på de oddsene og vunnet hadde du blitt milliardær.
 

DeletedUser

Guest
Eg heiar plutselig og på paraguay!

[SPOIL]
0.jpg
[/SPOIL]

Pga at han fyren der ser så sympatisk ut sjølvsagt :eek:

Quoter den uten tvil vettu
 

DeletedUser

Guest
England - Burde være best i sin gruppe, men etter å ha sett de mot USA, tror jeg de kommer til å få en tøff kamp om å komme seg videre.

De møtte jo antatt sterkeste motstander i gruppespillet ;) De vil høste 7 poeng og kommer videre med god margin.
 

DeletedUser

Guest
Heia Japan!

Chiller'n at Japan vant 1-0 over Kamerun. Og ingen andre enn Keisuke Honda kan putte en slik iskald matchball :)

For første gang i et VM under jeg Frankrike ingenting annet enn total ydmykelse og en kjapp hjemtur. Irland skulle hatt den plassen der. Så Frankrike kan dessverre ikke anerkjennes.

Bitter? Ja...

Nok en gang et bevis på at Fair play er bullshit og at med juks kommer man lengst. Fordømmer juks....
 

DeletedUser

Guest
Må bare si meg enig i at Tyskland hadde en flott oppvisning, men Australia var heller ikke helt på jordet. Spesielt Tim Chahili som så sitt snitt til å snu kampen da den tyske spilleren (Insert missing name) sendte ballen av gårde og ga Tim mulighet til å kjøre roundasskick i legga på ham, som da var helt frie for alt som på noen som helst måte kunne minne om en fotball. Godt spill.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var artig at Spania tapte mot sveits. De har fortsatt en god sjanse videre, men at de klarte det kjønner jeg ikke. De børr spille litt mer som et lag og ikke bare med seg selv, da vil de klare mye bedre.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok litt feil, i og med at Spania rundspilte Sveits og sjelden hadde mer enn 3 touch på ballen. Sveits hadde en rå keeper og var heldig på en av de få målsjansene de fikk. Er ikke så mye å gjøre med det.
 

Tjallabajs

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Burde startet med Torres. Han gjorde det eksepsjonelt bra når han fikk kommet inn og rørt ballen.
Tok 5 minutter før han kom seg inn i 16-metern til Sveits.

Start med han, og få Sveits til å slite seg ut. Ellers var det skuddet fra Iniesta (Hjelp meg her?) i tverrliggeren utrolig heldig for Sveits at den ikke gikk inn. Og etter 60 minutters spill var det 14-2 i skudd på mål.
 

DeletedUser

Guest
sveits vant fordi de scorte flest mål. og da hjelper det ikke å være best og ha flest sjangser

ps: xabi alonso hadde skuddet i 139 km/t
 

DeletedUser

Guest
Danmark vinner, de har mye skills og de beste fans..bare en mening fra en vanlig norsk som alle dere..ikke en danske :p


vi er røde, vi er hvide, vi står sammen side om side..go go Danmark :D
 

DeletedUser

Guest
Danmark vinner, de har mye skills og de beste fans..bare en mening fra en vanlig norsk som alle dere..ikke en danske :p


vi er røde, vi er hvide, vi står sammen side om side..go go Danmark :D

Enig i denne her! 2. plassen er i boks.

Når det gjelder Nord-Korea var de bare *this close* fra å få 2-2 mot Brasil. Goooooo Nord-Korea!
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
jeg følger ikke med i år og hakke sett en eneste kamp, men samma det, bryr meg ikke om noen syns jeg er teit av den grunn, så dere slipper å kaste bort tiden på å slenge shit om det hehe ;)

jo, siden jeg ikke har fult med vet ikke hvor langt de har kommet, men satser på at brasil er med videre og vinner hele shiten :)
 

DeletedUser

Guest
Tror Nederland, Brasil, Tyskland og Argentina kommer til å kjempe i semifinalene.
 
Topp