VM i TW

vil dere ha VM i TW

  • JA

    Stemmer: 20 42,6%
  • ja, vis jeg blir med i norskene's leir.

    Stemmer: 17 36,2%
  • Nei

    Stemmer: 6 12,8%
  • Kankje

    Stemmer: 4 8,5%

  • Totalt antall stemmer
    47

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
noen svensker kom med ideer, og da vil jo jeg spørre om noen her vil ha det.

Da blir det sånn. Stamme : .no .se .net .dk. OSV.

jeg kom med dette da: på starten når man begynner så velger man vor man kommer fra : .no OSV

Vær nasjon velger da sine kjempere (kankje rundt 30-40 stykk) som er i en stamme.

språk: Engelsk

Varihet. aner ikke, en kort og en lang. :p
 

DeletedUser

Guest
Høres ut som en bra ting, men hvordan velger man forkjemperne fra hvert land? ;)
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
dosx velger...

eller avstemning.. er ikke sikker jeg..

send et inleg og dosx trekker :p aner ikke
 

DeletedUser

Guest
top 30 fra alle landene?
Mener de 30 beste på spilleranken fra hvert land :p
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
spillerrank har ikke noe med om de er best... tenk vis man starter seint, her snakker man om erfaring, kordinering , og omløp i hodet:p
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha :p nå skal jeg oppdatere singaturen min nå.

Glemte noe jeg.. Lagspiller !! viiktig
 

Osbada

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Noen på .se har kommet med ideer jaa

Alla världens TribalWars spelare får chansen att delta i VM i TribalWars. Varje officiell TribalWarssajt väljer ut 20 duktiga spelare som tillsammans ska slåss för sitt land. Detta ska ske genom KingOfTheHillspeed-uttagningar. Varje sida anordnar 3 speed servrar som spelas under 2 dygns tid. De 3 spelarna som tar över "kingofthehill" är direktkvalificerade och får ej delta i de kvarvarande uttagningarna. Därefter väljer man ut de 2 största imperiebyggarna samt de 2 bästa offensiva samt de 2 bästa defensiva spelarna från varje server. (Har man tagit en titel kan man ej ta en till.) Därefter väljer man ut 2 spelare som kombinerat OB och pop är bäst.

Anledningen till att det ska hållas 3 uttagningar är för att många är bortresta och det vore ju oturligt om Sveriges bästa TribalWars spelare är borta under den enda uttagningen.

Dessa 20 spelarna ska under 2 dygn tävla mot alla TribalWars länder.
De 20 spelarna som vinner på .se kommer starta i samma stam, de kan inte gå ur eller byta stam.

Samma sak gäller för de 20 spelarna från .de.

När servern är igång (Kommer spelas på engelska språk) så hoppas vi att vi får se ett fullskaligt världskrig!



Lite funderingar jag har...

Så här kan själva VM:et se ut. Lite som King Of The Hill

Hastighet: 400x
Enhetshastighet: 0.3x
Avbrytartid på trupper & res: 15sec/10sec
Nubörjarskydd & Ratio: 20 Minuter / 10
Paladin & Föremål: Nej
Båg & Beridnaskyttar: Nej
Smedjan: 3 nivåer
Spejaren: Kan ej se trupper utanför byn
Barbar & Bonusbyar: Enbart barbarbyar
Akademi: Paket och billig adel vid förlust
Stam: Inga attacker inom stammen. En stam kan ha 20 medlemmar. (endast utagna)
Övervakning: 3 timmars restriktioner
Sov-läge: Inte aktivt eller Aktivt
 

DeletedUser

Guest
Det er jo bare tull, fanteri og fjas.

For det første er det jo ikke sikkert at alle liker arcade, spesielt ikke så rask som 400x (jeg for min del kan ikke fordra det), og for det andre er det jo ikke sikkert at disse topp 20 spillerene kan spille sammen i det hele tatt.
 

DeletedUser

Guest
Var jo ein fin idee, men dropp .net da er internasjonal server.
Tyskerne hadde nok vunne=/
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hadde nok ikke funka.
For med dagens teknologi vil ikke en server holde når flere tusen stykk joiner samtidig.
Dere kunne vel se hvordan det legga noe helt sykt med den skadinaviske runden nå i helgen? Og der var det kun 400 stykk som var med!
Tenk hvordan det hadde blitt bortimot 10 000 som hadde sutte der og ville joina!
Hele serveren ville kollapsa det første sekundet på den verdenen jo :p
 

DeletedUser

Guest
Hadde nok ikke funka.
For med dagens teknologi vil ikke en server holde når flere tusen stykk joiner samtidig.
Dere kunne vel se hvordan det legga noe helt sykt med den skadinaviske runden nå i helgen? Og der var det kun 400 stykk som var med!
Tenk hvordan det hadde blitt bortimot 10 000 som hadde sutte der og ville joina!
Hele serveren ville kollapsa det første sekundet på den verdenen jo :p

Ikkje hvist bare 30 - 40 forhåndsvalgte fra hvert land skulle joine, er vel ikkje så mange land at det hadde blitt 10k spillere ut av det?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ikkje hvist bare 30 - 40 forhåndsvalgte fra hvert land skulle joine, er vel ikkje så mange land at det hadde blitt 10k spillere ut av det?

Om det skal funke så burde det vært en runde ifra hvert land der det f.eks. 50 beste går til finalen som blir i verden.

TW er lagt ut i 17 forskjellige land og det vil altså si om
17*30 = 510
17*40 = 680

altså det vil bli greit med folk.
 

DeletedUser

Guest
Ja, langt fra 10k : )
Syns heller 10 stykker fra hvert land eg då.
Så lock tribes, så kan det funke.

Men å ha bare en kvalikrunde blir for tynt.
Speed har også sinnsykt med tilfeldigheter og flaks å gjøre kontra vanlig server.
Hverfall de sinnsykt raske som den Scandinavian Wars.
 
Topp