Vorfor de?

Reaksjonspoeng
3
Hvis jegt får et tilfredstillende svar på alle disse spørsmålene skal jeg gi deg 300.000 av hver ressurs hvis vi spiller på samme verden.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor er det så høyt?

Les dette.

Det er på det plan, hvor mennesker kan påpeke det faktum, hvor det ikke er mer enn 10 tilfeller, hva det enn måtte være i det univers vi lever i at det ikke er 100% sikkert at , i de få tilfeller hvor dette tilfellet ikke inntreffer en eneste gang i løpet av en dag, vil bestå av de potensielle bestanddelene det har bestått av på et tidligere tidspunkt i den kontinuerlige spinnende verdenshistorien som kretser om den akse som skaptes av enten en overmakt som eks. en gud eller gjennom flere hundretusen milliarder av turbulense og ekstremt ustabile og farlige år, og som ikke kommer til å bestå på et fremtidig tidspunkt i den kontinuerlige spinnende verdenshistorien som kretser om den akse som skaptes av enten en overmakt som eks. en gud eller gjennom flere hundretusen milliarder av turbulense og ekstremt ustabile og farlige år, men det er veldig viktig å påpeke at denne aksen ikke vil snurre dersom det ikke ville være grunnlag for denne såkalte viktige troen av at problemene vi skaper ikke vil eksistere dersom vi ikke skaper dem.

Derav kan jeg konkludere etter lange og abstrakte, mentale og psykiske vurderinger av dette problem som bare kan bestå dersom alle overnevnte årsaker eksisterer på samme tidspunkt i denne verdenshistorien som snurrer at det ikke er sikkert at - på noe som helst plan - disse fremtredende skikkelsene vil spamme ned forumet.

Av overnevnte grunner har jeg utarbeidet denne likning som kan utlikne alle de problem vi blir stilt overfor dersom dette problem ikke skulle oppstå dersom de ekstrekt sjeldne tilfellene av psykisk fjernt tidsfølelse:

S+P^2/10^T=L

Så dette svar som folk som har lett etter dette svar på dette spørsmål i uminnelige tider, på lik linje med meg og min kjære venn Tom som dessverre forlot oss for 3 år siden da han kræsjet med den nye bilen som hans kone ikke ville gi ham, men som han kjøpte likevel, ville vise seg å være ganske intrikat, men hvis man bruker de rette verktøyene og virkemidlene på det rette grunnlag til rett tid i det kontinuerlige tid-rom antrikaten, ville vise seg å være ganske simpelt og freidi.

På alle disse grunnlag vil jeg gjerne si at denne tråden har nådd sitt totale nullpunkt i denne sfæren av molekyler og atomer som er de byggesteiner alle celler og andre oppbyggingsbrikker bygger på som vi kaller forumet(dog vil jeg legge til at det ikke muligens kan dreie seg om noe vi gjerne liker å tiltale som det ekstremt tiltalende ordet off-topic)

Med disse ordene vil jeg gjerne si at det ikke er noe grunnlag for å oppføre seg på disse måtene som tiltaler oss på en lite tiltalende måte, men det beste ville være å gi denne såkalte intrikate faktum-holderen og lageren av denne tråden dets svar og få en slutt på de problemer som plager dette sinn.

Hva er det jeg prøver å si?

Du har lite å gjøre på.

Hvor ble det av Multi og Sarsi-show?

De gidder ikke å lage mer. (Hvertfall til nå.)

Hvorfor har alle sånne tegneserier i signaturen sin?

For det er en tribalwars-forumtrend (Akkurat som pokémon.)

Hvorfor sa jeg Signatur og ikke sigg?

For du valgte det ordet.

Hvorfor kommer dette opp?

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 23 seconds.

Og dette?

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 11 seconds.

Og hva med dette?

This forum requires that you wait 30 seconds between posts. Please try again in 3 seconds.

For du ikke har nok tolmodighet.

Hvorfor heter denne tråden vorfor det?

For trådstarter er 11 år og følger ikke med i norsktimene.

Hvordan kan jeg skrive så mange innlegg når jeg ikke er pålogget?

For du var pålogget når du skrev dette.
(Hvis du mente inngame så har du logget kun på forumet.)


Hvorfor får man ikke plass til mer enn 6 smiley i hver post?

For vBulletin® godtar det ikke.
(Det ville blitt mess om det gikk 94532 bilder i en post.


Er denne leken inspirert av trond viggo torgersen som driver på med sånne tulle-ting?

11åringer vet ikke mye angående trond viggo torgersen's tulle-ting?

TribalWars - Regler - Statistikk
Forum Search - Forum Regler
Kontakt - Hjelp

Forum > Generelt > Off-Topic > Vorfor de?
Svar til tråden
Welcome, forskningsprosjekt 001.
Du besøkte oss sist: I dag kl 09:14
Privat meldinger : 0 uleste, Totalt 45.
Din PM box er 90% full.
Kontrollpanel FAQ Medlemsliste Kalender Nye innlegg Søk Hurtiglenker Logg ut


Tråd: Vorfor de?
Svar til tråden
Logget inn som forskningsprosjekt 001 Tittel:


Melding: Fonts
Sizes







Smilier






InnleggsikonerDu kan velge et ikon for meldingen din fra følgende liste:
Ingen ikon






Flere valg
Forskjellige valg
Vis signaturen din
Automatisk formater lenker i teksten
Ikke bruk smilier i teksten
Legg ved filer
Gyldige filtyper: bmp doc gif jpe jpeg jpg pdf png psd txt zip

Tråd abonnementVarslingstype:


Rangèr tråd
Om du vil, så kan du rangere denne tråden.


Hvorfor ser min side sånn ut?

For vBulletin® har laget forumet på slik.

Hvorfor skal du gidde å svare på disse spørsmålene?

Jeg kjeder meg.

Hvorfor står bruksanvisningen til min nye IKEA-hylle på nynorsk?

De er tomme for bokmål bruksanvisninger.
(evt. du bor i nynorskland.)


Hvorfor har jeg en sånn trist hane eller hva det er som avataren min?

For du er litt trist du også.

Hvorfor ble jeg medlem jul 2008?

For først da valgte du å gidde å skrive på forumet.

Hvorfor gidder jeg dette?

For du hadde like lite å gjøre på som jeg har nå.
 

DeletedUser

Guest
Tribalhugger svarer på spørsmålene dine lup, dette må du virkelig gjøre noe med !
 
Reaksjonspoeng
1
Det er på det plan, hvor mennesker kan påpeke det faktum, hvor det ikke er mer enn 10 tilfeller, hva det enn måtte være i det univers vi lever i at det ikke er 100% sikkert at , i de få tilfeller hvor dette tilfellet ikke inntreffer en eneste gang i løpet av en dag, vil bestå av de potensielle bestanddelene det har bestått av på et tidligere tidspunkt i den kontinuerlige spinnende verdenshistorien som kretser om den akse som skaptes av enten en overmakt som eks. en gud eller gjennom flere hundretusen milliarder av turbulense og ekstremt ustabile og farlige år, og som ikke kommer til å bestå på et fremtidig tidspunkt i den kontinuerlige spinnende verdenshistorien som kretser om den akse som skaptes av enten en overmakt som eks. en gud eller gjennom flere hundretusen milliarder av turbulense og ekstremt ustabile og farlige år, men det er veldig viktig å påpeke at denne aksen ikke vil snurre dersom det ikke ville være grunnlag for denne såkalte viktige troen av at problemene vi skaper ikke vil eksistere dersom vi ikke skaper dem.

Derav kan jeg konkludere etter lange og abstrakte, mentale og psykiske vurderinger av dette problem som bare kan bestå dersom alle overnevnte årsaker eksisterer på samme tidspunkt i denne verdenshistorien som snurrer at det ikke er sikkert at - på noe som helst plan - disse fremtredende skikkelsene vil spamme ned forumet.

Av overnevnte grunner har jeg utarbeidet denne likning som kan utlikne alle de problem vi blir stilt overfor dersom dette problem ikke skulle oppstå dersom de ekstrekt sjeldne tilfellene av psykisk fjernt tidsfølelse:

S+P^2/10^T=L

Så dette svar som folk som har lett etter dette svar på dette spørsmål i uminnelige tider, på lik linje med meg og min kjære venn Tom som dessverre forlot oss for 3 år siden da han kræsjet med den nye bilen som hans kone ikke ville gi ham, men som han kjøpte likevel, ville vise seg å være ganske intrikat, men hvis man bruker de rette verktøyene og virkemidlene på det rette grunnlag til rett tid i det kontinuerlige tid-rom antrikaten, ville vise seg å være ganske simpelt og freidi.

På alle disse grunnlag vil jeg gjerne si at denne tråden har nådd sitt totale nullpunkt i denne sfæren av molekyler og atomer som er de byggesteiner alle celler og andre oppbyggingsbrikker bygger på som vi kaller forumet(dog vil jeg legge til at det ikke muligens kan dreie seg om noe vi gjerne liker å tiltale som det ekstremt tiltalende ordet off-topic)

Med disse ordene vil jeg gjerne si at det ikke er noe grunnlag for å oppføre seg på disse måtene som tiltaler oss på en lite tiltalende måte, men det beste ville være å gi denne såkalte intrikate faktum-holderen og lageren av denne tråden dets svar og få en slutt på de problemer som plager dette sinn.

Hva er det jeg prøver å si?

http://forum.tribalwars.no/showpost.php?p=57590&postcount=21
lolwut
 

DeletedUser

Guest
Hva er galvanisering?

Hva er en redoks reaksjon?

Hva er en endoterm reaksjon?

Hva er en eksoterm reaksjon?

Er mora di en mann?

Forklar meg energilovene?

Hva er ioner?

Hva er polare bindinger?

Hvor mange elektroner er det alltid i det ytterste skallet i et atom?

Hva heter de fire kjente (vi vet jo ikke helt sikkert at det ikke finnes flere) radioaktive grunnstoffene?

Hva er en oppvelling?

Hva er drivkraften for overflatestrømmer i havet og hva kan påvirke den?

Hva er drivkraften for dyphavsstrømmer i havet?

Hvordan ville du ha definert coliuseffekten?

Hvor høyt er Mount Everest?

Hvorfor stiller jeg så mangte spørsmål når jeg har en prøve i morgen?

Svar meg!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Tegneseriene er noe uoppfinsomt soperlig som jeg ikke unner noen å drive med.

Jeg er fresh, jeg er kul, jeg kjører min egene stil, slik som EMOene. Jeg følger min look, go smurf <3

Forsk og Tribalhugger, dere har for fritids, det skulle ikke hvert lov en gang:mad:
 

DeletedUser

Guest
Banewolf skrev:
Hva er galvanisering?Vet ikke

Hva er en redoks reaksjon?Vet ikke

Hva er en endoterm reaksjon?Ditto

Hva er en eksoterm reaksjon?Ditto

Er mora di en mann?Nei :mad:

Forklar meg energilovene?Orker ikke

Hva er ioner?Noe naturfagssaker

Hva er polare bindinger?Ditto (tror jeg)

Hvor mange elektroner er det alltid i det ytterste skallet i et atom?Husker ikke

Hva heter de fire kjente (vi vet jo ikke helt sikkert at det ikke finnes flere) radioaktive grunnstoffene?Husker ikke

Hva er en oppvelling?Vet ikke

Hva er drivkraften for overflatestrømmer i havet og hva kan påvirke den?No clue ;)

Hva er drivkraften for dyphavsstrømmer i havet?Ditto

Hvordan ville du ha definert coliuseffekten?...

Hvor høyt er Mount Everest?8,848 m Wikipedia hjelper vettu ;)

Hvorfor stiller jeg så mangte spørsmål når jeg har en prøve i morgen? Fordi du ikke gidder å pugge/du vil ha oss :)O) til å svare or deg :rolleyes:

Er du fornøyd nå eller? :)
 
Sist redigert av en moderator:

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva er galvanisering? noen avanserte greier

Hva er en redoks reaksjon? hæ?

Hva er en endoterm reaksjon? noe som skjer i endetarmen?

Hva er en eksoterm reaksjon? ....

Er mora di en mann? Nej

Forklar meg energilovene? orker ikkje

Hva er ioner? veit ikkje

Hva er polare bindinger? - og +

Hvor mange elektroner er det alltid i det ytterste skallet i et atom? 8

Hva heter de fire kjente (vi vet jo ikke helt sikkert at det ikke finnes flere) radioaktive grunnstoffene? hmmm

Hva er en oppvelling? og kaste opp?

Hva er drivkraften for overflatestrømmer i havet og hva kan påvirke den? vinden?

Hva er drivkraften for dyphavsstrømmer i havet? mye naturfag...

Hvordan ville du ha definert coliuseffekten? grei den

Hvor høyt er Mount Everest? dette vet jeg! 8848 M, men vokser...

Hvorfor stiller jeg så mangte spørsmål når jeg har en prøve i morgen? du lurer på disse tingene eller skal teste oss:p
 

DeletedUser

Guest
Hva er galvanisering? noen avanserte greier

Hva er en redoks reaksjon? hæ?

Hva er en endoterm reaksjon? noe som skjer i endetarmen?

Hva er en eksoterm reaksjon? ....

Er mora di en mann? Nej

Forklar meg energilovene? orker ikkje

Hva er ioner? veit ikkje

Hva er polare bindinger? - og +

Hvor mange elektroner er det alltid i det ytterste skallet i et atom? 8

Hva heter de fire kjente (vi vet jo ikke helt sikkert at det ikke finnes flere) radioaktive grunnstoffene? hmmm

Hva er en oppvelling? og kaste opp?

Hva er drivkraften for overflatestrømmer i havet og hva kan påvirke den? vinden?

Hva er drivkraften for dyphavsstrømmer i havet? mye naturfag...

Hvordan ville du ha definert coliuseffekten? grei den

Hvor høyt er Mount Everest? dette vet jeg! 8848 M, men vokser...

Hvorfor stiller jeg så mangte spørsmål når jeg har en prøve i morgen? du lurer på disse tingene eller skal teste oss:p

Svar ordentlig.
 
Topp