vorfor

DeletedUser

Guest
siden de er påske har mamma latt meg få spile ijen å jeg syns de er domt at ingen har hørt på fårslagene mine åm å starte på støre kontoer istede en små kontoer :confused: lurer på en ting til vorfor er karte firkanta menn spilerene som starter danner sirkel:confused:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ikke vær så frekk mot stakkaren..

Det å starte på en stor konto er jo bare feigt.. Du slipper å gjøre noe. Mens de andre har gjort masse for å oppnå så masse... + Hvor skal du få alle byene fra?


Den greia du har rundt byen din er kirkeradiusen. Alle byer innenfor den, er 100 % ekstra beskyttet.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
siden de er påske har mamma latt meg få spile ijen å jeg syns de er domt at ingen har hørt på fårslagene mine åm å starte på støre kontoer istede en små kontoer :confused: lurer på en ting til vorfor er karte firkanta menn spilerene som starter danner sirkel:confused:

Flott at din mor har latt deg få spille igjen! :)
Årsaken til at du må starte med en konto med omtrent 60 poeng, og ikke en konto med 100,000 poeng er at det gir en ekstra utfordring. Halve spillet er faktisk å vise evne til å kunne bygge seg opp, ha tålmodighet over tid. Om du hadde fått en stor konto, så tror jeg veldig mange ville valgt å ikke spille dette spillet, for veldig mye er basert rundt dette med å bygge seg opp.

Det andre spørsmålet ditt er at du forveksler verdenskartet med spillerkartet. på verdenskartet, så ser du samtlige spillere, og da er kartet rundt, ettersom alle spillerne blir samlet rundt et bestemt punkt på kartet. Det firkantede kartet som du nevnte, viser kun en veldig liten del av selve verdensbilde. Det kartet kunne hatt alle verdens former det også, men å vise det som en firkant er mer oversiktlig :)

Dette var kort fortalt, og du vil finne tips og andre svar i "Generelt-forumet" lenger opp på siden.

mvh
Scarborough
 
Topp