Vurder en v2 spiller

DeletedUser

Guest
Runinter

Poeng: Alltid hatt en grei poengsum i forhold til tropper. Vet ikke hva den ligger på nå, sikkert på topp-20 et sted
ODA: Hadde ikke veldig høy OD-A i gamle dager, men det tokk han igjen på OD-D siden. Runinter er en mer defensiv spiller, på det defensive er han galskapen selv.
Rykte: Startet med et dårlig rykte og ble hetset av samtlige andre stammer fra starten av V2. Men har langsomt og respektabelt bygged opp et rykte som en av de beste spillerne som en fortreffelig leder.
Stamme: Rome hadde et ekstremt dårlig rykte, men bygged seg opp med Runinter og er den seigeste stammen en norsk server noen gang har sett.

Skala: Soleklar 9'er
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Shaman Matosan
Poeng: alt for mange...husker ikke hvor mye.
OD-a: hadde vel såpass at han spredte frykt i sine nærområder. var uhyggelig nær toppen når han ga seg.
rykte: hadde vel bare en 2-3 OD-d poeng. var en veeeldig utpreget angrepsspiller. hans angrepstaktikker vekker enda onde minner for mange av dem som ble utsatt for dem. samt at han var en avholdt leder.
Stamme: er vel mest kjent som leder, og grunnlegger, av Yamato. men han var vel innom noen få andre stammer.
Skala: en av få helt klare 10ére
 

DeletedUser

Guest
Shaman Matozan har da aldri spilt V2..(Zanmato)


Han var vel rank 1 OD-A, og kom veldig høyt på OD-D etterhvert ;).
 

dr.yes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jonaks97
564 Poeng
God OD til størelsen
Stamme - Daso - Aldri hørt om x) en gang må bli den første o_O
Skala : 5/10
 

DeletedUser

Guest
Nick: Knallis
Poeng: 926.873
Rangering: 208
Beseirede motstandere: 24.246.682 (103.)
Stamme: -Rome-

Grei OD i forrhold til poengsum. Han har vel mer OD en Black andi snart ?!
Liker knallis, hyggelig fyr som er ganske offansiv til tider, men også grei i deff :p
 

Cashewnøtt

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nick: Knallis
Poeng: 926.873
Rangering: 208
Beseirede motstandere: 24.246.682 (103.)
Stamme: -Rome-

Grei OD i forrhold til poengsum. Han har vel mer OD en Black andi snart ?!
Liker knallis, hyggelig fyr som er ganske offansiv til tider, men også grei i deff :p



Nick: NikkoP...

Rang: Aner ikke...

Stamme: Aner ikke..

Fakta: Aner ikke...
 

DeletedUser

Guest
Nick: Kracked
Poeng: 4.2 mill
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 41 mill
Stamme: Shadow

Rykte om å være en god offangsiv spiller med stort intivativ og aktivitet:D
 

DeletedUser

Guest
Nick: sondre94
Poeng: 3,8 mio
Rangering: 53
Beseirede motstandere: 56 mio
Stamme: -rome-

skala etter personlig erfaring; helt ok 4/10 .. men det er jo lenge.. siden så ut i fra Od'en og poeng summen antar jeg at du har blitt mye bedre, så jeg sier en bra 7/10 :)
 

DeletedUser

Guest
Sondre er kul :p
Men jeg vil også bli vurdert av noen andre :mad:

Du med det vanskelige navnet over meg:
Kult nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Nick: Kracked
Poeng: 4.2 mill
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 41 mill
Stamme: Shadow
Rykte: Tapt noen byer til meg, men det skal sies at de lå veldig dårlig til:D Ellers har jeg jo hørt at du er god offansiv, men har ikke sett så mye til det enda desverre.
Skala: 6/10
 

DeletedUser

Guest
Nick: Kracked
Poeng: 4.2 mill
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 41 mill
Stamme: Shadow
Rykte: Tapt noen byer til meg, men det skal sies at de lå veldig dårlig til:D Ellers har jeg jo hørt at du er god offansiv, men har ikke sett så mye til det enda desverre.
Skala: 6/10


Du har ikke sett så mye til det nei, har ikke tatt meg bryet ;)
Men snart setter jeg igang igjen på en eller annen uheldig stakkar :D

Skal vurdere degi morgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nick: Humongus
Poeng: 3.776.227
Rangering: 54
Beseirede motstandere: 46.722.753 (56.)
Stamme: -Rome-

Rykte: Arcon jobber bra med denne kontoen! Har tatt noen byer av meg, men var ikke veldig imponert over offansiven(e) som har kommet på meg gjennom tidene. Tok laaang tid før dere fikk tatt noen enslige byer som lå mitt i clusteret deres ;) Men du er vistnok god i deff, og det skal jeg prøve ut en gang =D

Skala: 7/10
 

DeletedUser

Guest
Kracked
Poeng: 4.204.358
Rangering: 49
Beseirede motstandere: 41.847.391 (65.)
Stamme: Shadow

Rykte: Ganske flink spiller som til tider gav litt hodebry under krigen mellom BIRKI og Rome. Flink offensivt, men deffensivt har jeg ikke sett han så mye enda, bortsett fra noen spredte stacka byer inni clustra våre.

Skala: 7/10
 

DeletedUser

Guest
Ikke mange som har sett meg deffansivt ;)

Nick: Handsome
Poeng:3.517.601
Rangering: 64
Beseirede motstandere: 71.688.559 (30.)
Stamme: -Rome-

Stuff: Veldig bra OD/poeng rate! En som skapte MYE bry under krigen BIRKI/-rome-. Hyggelig å prate med, har slått av en del prater med han her :p
God deff, off har jeg ikke sett noe til ;S
 
Topp