Vurder en v2 spiller

DeletedUser

Guest
Tokk denne fra en V4/v3 og v1 tråd, faktisk en ganske så god ide

Poeng:
ODA:
Rykte:
Stamme:


Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Tokk denne fra en V4/v3 og v1 tråd, faktisk en ganske så god ide

Poeng:
ODA:
Rykte:
Stamme:


Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

Whats the point? Skal vi bare vurdere hverandre :)?
 

DeletedUser

Guest
Ye, that's the point :)
Får vi se hva andre spillere synes om deg som spiller ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan vi gjøre det på en enkel måte?
Alle vurderer spilleren som skrev forrige svar? :p
 

DeletedUser

Guest
ja:D

kracked
4,2 millioner poeng.
ODD 41 millioner
rykte som en god og offangsiv spiller
stamme shadow

8. veldig bra
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Spiller: Sondre94
Poeng: 3,8 mill
OD: 56,21 Mio.
Rykte: En god spiller som har god stats mot fiender. Veldig glad i å bruke smilyer :p
Skala: 8. Veldig bra
 

DeletedUser

Guest
Spiller: Skamper
Poeng: 2,1 mill
ODT: 14,6 mill
Rykte: En spiller som har hatt en svært lett vei med mye internadling og gråbyer. Noe som gjenspeilder od'en.
Stamme: Shadow
Skala: 5 Middels
 

DeletedUser

Guest
fyren over har slutta som alle andre kule folk :cool: har rykte på seg for å være en liten luring tho!
 

DeletedUser

Guest
Spiller: Eyoh
Poeng: Vet ikke hvor stor han var da han gav seg.
OD-defensive: Om jeg husker riktig så var Eyoh den første i verden 2 til å runde 100 mill poeng i OD-d.
Rykte: Et brukbart rykte. Grimlock har til og med gitt han en aldri så liten hyllest. Han fikk vel en god del hjelp mot AriCa, men ingen kan jo sitte online 24/7. + for hans utholdenhet. Han gav ikke opp selv om hans stammevenner sakte men sikkert forsvant fra K65.
Stamme: Elite og The Wolfs (tidligere)
Skala: 7/10
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Arcon The Beast, hvordan kan du si at jeg har levd mye på internadling og gråbyadling?
Jeg har ALDRI internadlet noen, Ja, jeg tok 4 byer fra Robinhetta, men regner ikke med det som internadling. Gråbyer er bare etter at Eddie Van Krieg og noen andre slutta rett ved. Sjekker du før så gikk det på spillere, slik som Sir Magus Freekill adla jeg relativt mye av, han spiller fortsatt og spilte da. Sjekk bedre før du kommer med slik. OD i forhold til rank er ganske lik ;)
 

DeletedUser

Guest
Arcon The Beast, hvordan kan du si at jeg har levd mye på internadling og gråbyadling?
Jeg har ALDRI internadlet noen, Ja, jeg tok 4 byer fra Robinhetta, men regner ikke med det som internadling. Gråbyer er bare etter at Eddie Van Krieg og noen andre slutta rett ved. Sjekker du før så gikk det på spillere, slik som Sir Magus Freekill adla jeg relativt mye av, han spiller fortsatt og spilte da. Sjekk bedre før du kommer med slik. OD i forhold til rank er ganske lik ;)

Ved å sjekke twstats?

Det kan hende at du ikke spilte på skamper kontoen hele veien,men det vet jo ikke jeg noe om.
 

DeletedUser

Guest
Shanks82
OD:86,935,632
poeng:8,966,861
ryktene sier : Shanks82 er en erfaren spiller i verden2
og han er rettferdig:eek:
stamme : arica
skala 9
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ved å sjekke twstats?

Det kan hende at du ikke spilte på skamper kontoen hele veien,men det vet jo ikke jeg noe om.

Jeg tok over kontoen rett etter de adlingene av Coolboy gubben. Jeg tok over kontoen når den hadde 800k :)
Leste jeg rett at du er Humongus nå?
 

DeletedUser

Guest
Det verste er at han virker stolt av det, skamper :p

neida, selvom vi neppe var bestevenner ingame der en stund, så er mitt inntrykk av det lille vi spilte mot hverandre(på min konto eller KV) at han er en dyktig spiller; 8/10
 
Topp