Vurder en V8 spiller

DeletedUser

Guest
jeg farma andre spillere for å få ODA! mista minimalt med det uansett også bygget jeg tropper konstant....
ser ikke hva som er galt med det....
 

DeletedUser

Guest
ODA skaffer man senere i spillet. Man clearer spillere eftersom troppetallet øker. Har du 300 øks og 150 lc clearer du ikke naboen din på 220 spyd og 220 sverd. Da clearer du han senere. Det viktigeste er å bygge en nuke så fort som mulig, og adle så fort som mulig. Prøver selv å holde 10+ timer i prod i stall og rax. Har du høy ODA med lite poeng skriker det om stort troppetap, som ikke er bra.

arishmael: Sku til å vurdere deg, hvem er du ingame? :rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ODA skaffer man senere i spillet. Man clearer spillere eftersom troppetallet øker. Har du 300 øks og 150 lc clearer du ikke naboen din på 220 spyd og 220 sverd. Da clearer du han senere. Det viktigeste er å bygge en nuke så fort som mulig, og adle så fort som mulig. Prøver selv å holde 10+ timer i prod i stall og rax. Har du høy ODA med lite poeng skriker det om stort troppetap, som ikke er bra.

arishmael: Sku til å vurdere deg, hvem er du ingame? :rolleyes:

hva med 24/7 produskjon :D

etter mine øyne så er ODa fantastisk :D Man får jo nye farmerer ;) Og hvis du har 300 øks så tviler jeg på at man har høy ODA ;)

Man må jo selføgelig tenke logisk, 300 øks mot 220 sverd - da mister man mye ;)
2000 - 4000 øks mot 220 sverd og du mister lizzm 50 øks...
 

DeletedUser

Guest
ODA er da ikke ille å ha ;) viser jo bare at man bruker troppene til noe fornuftig. :D
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hva med 24/7 produskjon :D

etter mine øyne så er ODa fantastisk :D Man får jo nye farmerer ;) Og hvis du har 300 øks så tviler jeg på at man har høy ODA ;)

Man må jo selføgelig tenke logisk, 300 øks mot 220 sverd - da mister man mye ;)
2000 - 4000 øks mot 220 sverd og du mister lizzm 50 øks...

angriper bare inaktive spillere og folk som ikke vet om millits til å få farm da...

Du sender jo ikke 10 lk på farming mot en som setter opp millits.

Av å ikke angripe andre enn inaktive folk, folk som ikke vet om millits eller som ikke er et ammål i kort fremtid så er ODA dumt frem til du har 24000/24000
 

DeletedUser

Guest
angriper bare inaktive spillere og folk som ikke vet om millits til å få farm da...

Du sender jo ikke 10 lk på farming mot en som setter opp millits.

Av å ikke angripe andre enn inaktive folk, folk som ikke vet om millits eller som ikke er et ammål i kort fremtid så er ODA dumt frem til du har 24000/24000

Jeg hadde en aktiv spiller ved meg, som jeg fikk til å slutte :p
Han aktiverte millits hver gang jeg angrep, men jeg angrep altid med øksemennene mine :D Så tilslutt så ga han opp, og nå har ejg en veldig god farm ;)

(sånn gjør jeg med alle nye farmer :p)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
barca44ever:

Poeng: 5196, helt greit. 6/10
ODT: 18k som er litt dårligere. 4/10
Rykte: Dårlig, men bedret seg. 5/10
Stamme: Svært dårlig ledelse. 4/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

DeletedUser

Guest
Zippymaster.

Poeng: 18,642, bra 9/10
Rykte: Har aldri hørt om deg tidligere, men ifølge twstats har vi aldri spilt aktivt i samme verden, så ikke så rart. Her på V8 har jeg ikke fått noe spesielt inntrykk av deg egentlig.. 4/10
Stamme: Bra stamme 9/10, du har også bare 2 stammeskifter, så det trekker selvfølgelig også opp.

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

DeletedUser

Guest
Zippymaster.

Poeng: 13.420 Pretty nice 8/10
OD: 10/10 say no more! Ser jo hva du har også for tiden ;)
Rykte: Hører masse skryt om deg hver dag, og litt dritt :D Men sånn skal det jo være ;) En av de som markerer seg mest på V8 forum for tida hvertfall 9/10
Stamme: Nice tribe, fant en "grunn" til å erklære krig mot Fetish, så det endelig ble litt gang på spillet! Fine stats også, 8/10

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
11: Bedre en meg

Rate me! Kjeder meg :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg vil rate deg!!

Gnome:

Poeng: 7831 poeng, pretty nice det da, med tanke på bittelitt motstand, men hadde du satset mye på tropper hadde det også gitt mer utteling i poeng. 6/10
ODT: 30k og alt kom når Mumles nett var nede? Vel, litt flaks skal man ha og regner du sitter med et ordentlig godt nuke i hvertfall. 6/10
Rykte: Vel, jeg liker profilbildet ditt og du er vel ikke så dårlig som noen av de andre i stammen din ^^ Nei, jeg liker deg jeg 8/10
Stamme: Vel, skal jeg ta dårlig fordi dere er fiende? NEI! Dere er en flink stamme som desverre har lidd av 25 medlemsgrensen ville jeg vel si, dumt at noen i stammen er litt for inaktive, hvis ikke kunne dere nådd langt, men en flott ledelse da. 9/10

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

DeletedUser

Guest
Døde denne etter at 50% av innleggene var fra zippy?

Zippymaster.

Poeng: 32.647 i 6 byer. dvs 5441 i snitt. og en 16 plass. Men de beste har fortsatt over dobbelt så mye. 7/10 (litt streng:eek:)
OD: Du er nr 1 ODA (og ODT), med god margin :) Det liker vi :) 10/10
Rykte: Du er overalt på forum :/ men har ikke hørt alt for mye om deg IG, har du mistet 2 byer:confused: 7/10
Stamme: 3.141592653589793238462643383279 tja, dere er nr 3. Men nr 1, TSFS har nesten dobbelt så høyt gjennomsnitt pr spiller. 8/10

32/40 gir deg 8 i snitt

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid


IG nick = Blofaen (dual)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg har lært meg litt om støttegreiene her, så må nok si at det er det som har forårsaket de 2 tapene, men har jo seff tatt de tilbake da ;)

Blofaen

Poeng: 52.232 poeng, svært bra, men du leder ikke ^^ 9/10
Rykte: Jeg vet at du er kjent, men husker ikke hvor jeg har deg fra, ikke en av de helt store. 8/10
ODT: 180k, 137k ODA og. Vel, det ser ut som du kan beskytte og angripe, en flott egenskap, men du leder ikke over meg. 9/10
Stamme: TSFS, sier seg selv. 10/10

Tot: 36/40, gir 9

Likte din skala btw :D

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid
 

DeletedUser

Guest
Orker ikke å vurdere deg innen for hvert felt Zippymaster, vet allerede konklusjonen min :)

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Orker ikke å vurdere deg innen for hvert felt Zippymaster, vet allerede konklusjonen min :)

Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Kanonføde
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

Det er bare dei samme som blir vurdert. Kan vi ikkje si at dei som skriver kan velge hvem som skal bli rangert f.eks viss eg vurderer deg Hyper-Emme kan eg si. Neste som skal bli vurdert
=karl h
 

DeletedUser

Guest
Blofaen

Poeng: 59.197 poeng, `Veldig bra, men må nokk poenghore deg litt til for å få en 10/10. 9/10
Rykte: Har ikke så mye info der, men det jeg har sett og hørt. 5/10
ODT: 190.446, 147.603 ODA. Ser bra ut topp 3, kan ikke klage på det. 10/10
Stamme: TSFS, Toppen av kremen. 10/10

Tot: 34/40=8.5

Må si meg enig med zippi, skalaen var awesome 10/10

1: Vurdert Trivian?
2: Husk å bygge ressursfelt og varehus!
3: Gjenopptagelses medaljen?
4: Kan jeg være med i stammen din plizz?
5: Tja...
6: Lært deg å snipe?
7: TW på mobiltelefonen?
8: TW er blitt en (for) stor del av livet ditt!
9: De fleste kommer ikke høyere...
10: ....nøøørd.. med evig god tid
 
Topp