Wannabee-stammer

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er så tragiskt RV. Bare fordi jeg er uenig med deg i andre tråder så går du til angrep på meg her?
Hva er det du prøver på? Gangbange meg? vel det virker ikke. Det har ikke noe med erfaring å gjøre. Når man lager en sånn stamme som hermer etter tidligere stammer så er man rett og slett niib.
Framheve meg selv my ass.

Jeg går ikke til angrep til deg her fordi du er uenig i meg andre steder, det er en meningsløs påstand. Jeg bare konstanterer at det er lavmåls å fremheve seg selv fordi man har mer erfaring enn andre.
Det er liksom så lett å være kjepphøy fordi man har spillt et nettspill lenger enn andre, og lenge nok til å ha "lært" normene og reglene i spillet. Men saken er at flere av spillerne som starter med TW denne uken kommer til å bli mye bedre enn du noen gang har vært bare om noen få måneder. Mye bedre enn meg også.
Fordi det alltid kommer nye til som lærer raskt, og som har stort potensiale.

I mellomtiden kan du lage flere festlige tråder som rakker ned på alle tabbene de gjør underveis. For er det en ting du virkelig er god på, så er det å være negativ. Jeg har ikke sett mange poster du har skrevet som har hatt positive vinklinger. Men for all del, om det gleder deg så kjør på.
Men ikke forvent at jeg ikke kritiserer deg når jeg er uenig i dine påstander, for du har vel ikke en eneste gang latt være å kritisere mine.
 

DeletedUser

Guest
finnes det renegrades, Core og WC i v3 ?

WC har jeg sett:p

Egenskaper
Stamme navn: Wild Card
ID: WC
Antall medlemmer: 1
Poeng til de beste 40 spillerene: 324
Total poeng: 324
Gjennomsnittlig poeng: 324
Rank: 593
Hjemmeside: http://www.youtube.com
Medlemmer



Vi er broder stammen til TMR


۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩

Vi er et stolt medlem av The Renegades Family!
Vi er en sterk familie som jobber sammen! Angriper du en av oss, så angriper du alle!

۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩

~Rekruttering~
Åpent/Begrenset/Stengt

Ønsker du å bli medlem i vår stamme så må du sende en søknad til en av våre Rekruttører.
Søknaden må være utfyllende og inneholde minimum:
- Alder
- Aktivitetsnivå (hvor ofte du logger inn og spiller)
- Tidligere stammer
- Tidligere konfliter/kriger du har deltatt i
- Hensikten din med spillet
- Din lojalitet til stammen og dens ledelse

Søknader som bare inneholder "Kan jeg bli med?" vil bli ignorert


Søknader til de andre i stammen vil mest sannsynlig bli ignorert


(___)
(^ ^)
/---o0O----(_)-----------\
|søker nye medlemmer|
\----------------o0O-----/
|__|__|
|| ||
o0O O0o
 
Topp