WANTED : Three Are Legend

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
small_img.php




Som de fleste rekrutørene, i de aller fleste stammer er Three Are Legend det heteste navnet alle vil ha kloa i på v20's overgangs marked, som eneste top 25 spiller uten stamme er tilbudene mange, og variblae, fra hovedstammer, til understammer. Spillerne på Three Are Legend med meg i spissen har alle utmerket seg på en rekke verdner, kan like gjerne snakke om de som spiller aktivit på v20.


Axelz/B-wolf

Dette er altså meg, jeg har sittet på denne kontoen siden v13, og iløpet av dette oppholdet vunnet v16, og fighter i toppen av v18 som en av (om ikke den viktigste) front kontoene til den ledende stammen (ODA), jeg har spilt solo (v13, start + midgame av v16 og startupen på v18) ellers har jeg hatt en eller 2 meget gode duals, som jeg både hat fått kunnskap fra og delt mine tankeganger og ideologier med, mere skal jeg ikke si om meg, før det blir skryt :D


Kristian/ Delusion


Dette er aktivitets kongen, han er sjefen over alle sjefer, og om jeg pisker'n litt drar han 3AL kontoen alene i noen 100 timer, ekstreme ferdigheter, ekstreme skills, du gadd ikke så mye på v19, takket være meg som heller ville ha deg for meg selv på v18, sorry Torkild (giggle). Mye mere er det ikke å si, men helt ærlig, en av de mest komplette spillerne jeg har vært borti på lenge. PS. vi har noen hissige samtaler, men it's cuul.


Mathias / Black Cat Shuffle


V13 kjent som overtageren av Fenrir, og senere min første og antagelig beste dual gjennom tidene. Hvorfor? Fordi, det var han som viste meg at duals faktisk er en bra ting. Fikk han inn istede for Mangoo(Aleks) fordi han heller ville spille på Terminator. Flaks for meg fordi Mathias og jeg knuste v18 da vi var på toppen, men før sommerferien tok vi begge en pause, han er tilbake nå, på v20. Alle burde være redde for denne karen, vil han noe kan han flytte fjell med sine spaca men effektive taktikker og sin massive utholdenhet.


Så det er oss, så lurer dere sikkert på hvem faen som farmer på v20? :mehe:


Jo, det er jo alle det, alle bidrar til å holde 3AL til et tog av ress og LK; og det er snakk om noen få dager før sennep mister den daglige dagens medaljen, for snart er den vår.

Uansett, så er det nå blitt satt opp en gevinst for den stammen som får tak i våre 3 hoder, som om kampen ikke var har nok allerede har vi fått inn litt kommentarer får å bevise at vi faktisk er den mest ønskede kontoen på v20 for tiden.


Enjoy!(giggle)


40ea42002f12ee75dca52c52414469d5.png


579ae31de9c16f1df9b4dcb7c0569efa.png


9f9eb0e31c8f445ed4dee315ffe7df6f.png


1a5bb2d149a237390d38671a2d138f91.png


9fb5068143ea1ccc37d1d2fac33d1509.png


7b0849c458875b31df2a72aac6e6f252.png



Så da ønsker jeg å avslutte dette innlegget med en melding til alle stamme ledere, rekrutører og andre som kan invitere Three Are Legend(hug)

Vi er fortsatt uten stamme, så det er bare å prøve å overbevise oss om at dere er stammen for oss, så får dere 10.000 PP som en bonus for signeringen mot at alle på Three Are Legend får en bacon pølse MED ALT PÅ når vi :

1) Blir med i deres stamme
2) Tar rank 1 i poeng
3) Tar rank 1 ODA
4) Tar flest DR på hele v20
5) Når vi vinner verden
6)Om vi skulle bli sultne


Mathias & jeg krever også en daglig snusboks, han vil ha The Lab Cool Mint, og jeg vil ha The Lab 06:awesome:



(star) The Legends Are Alive Hilsen B-wolf/Axelz/3AL
 
Sist redigert av en moderator:

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
ey mothassefd, dokk som farmer over hele mitt område?? ikke rart at æ ikke slo rekorden min igår-.-
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Hey, jeg er nesten den eneste på topp 500 uten stamme. Får voldsomt mange trusler fordi jeg ikke blir med i de beste stammene. Når det er sagt vil jeg det neste jeg har tenkt til å si. Nå har jeg satt opp en gevinst for den stammen som får tak i mitt ene hode. Lykke til!

EDIT: en fryktelig skummel trussel :s
c2f33e577ab34682064e236e6e605d9e.png
 
Topp