War Machine = |MF|

Status
Stengt for ytterligere svar.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Spørsmålene flirer for tiden i v2 ettersom den nettopp startet.
Et av dem er om War Machine.
Skjer det samme med dem som med |MF|?
Begge er/var Polske stammer, og dette felte dem i v1.
I v1 sluttet plutselig over halve stammen fordi de forstod ikke bæret av Norsk + at de ble innesperret av Core.
Så spørsmålet blir:

Blir War Machine den nye |MF| og viser hvor skapet virkelig står i Polen?
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålene flirer for tiden i v2 ettersom den nettopp startet.
Et av dem er om War Machine.
Skjer det samme med dem som med |MF|?
Begge er/var Polske stammer, og dette felte dem i v1.
I v1 sluttet plutselig over halve stammen fordi de forstod ikke bæret av Norsk + at de ble innesperret av Core.
Så spørsmålet blir:

Blir War Machine den nye |MF| og viser hvor skapet virkelig står i Polen?

Vel de har rekkrutert i 3 av 4 kontinenter nå. så de skal være meget gode skal de ta kontroll her.
Jeg har selv et par stykker i relative nærhet. så kan bli særdeles moro det her:D
 

x4x0

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Har noen ved siden av meg og, skal bli gøy med til farms :D

Men koffer spiller dem her når de verken kan Norsk eller Engelsk?...
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg har 3 polske folk rett ved siden av meg, jeg har en veldig stor trang til å kalle landsbyen min for Auswitzch.... Bare for å gjøre dem sinte...
 

DeletedUser

Guest
Vel, hva annet gjør du ikke enn å kritesere andres stammer ? Når du ikke engang er med i verden2 ?

Vel kanskje du er det, men skal vi begynne å kritisere hvor feig du er som ikke bruker ditt egentlig navn da ?;o
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg har 3 polske folk rett ved siden av meg, jeg har en veldig stor trang til å kalle landsbyen min for Auswitzch.... Bare for å gjøre dem sinte...

Ja, sant det er morsomt å le av folks angivelig torturerte bestemødre?
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
de polske spillerene har vel de samme forutsetningene for å lykkes så vi har?

men er enig med brann, en ren polsk stamme har liten sjangs her, de vil bli satt utenfor i allianser og iap`s og vil sakte men sikkert bli skvisa ut..

la oss holde holocaust spøker utenfor forumet plz :mad:
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Vi kan heller ta en practical joke:

"YARR, I'm a Pirate"

"YARR, Ja jestem piratem"

So polsih guys, do I learn the langueage fast?
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
cheep booze to.. but you can get some home made, claimed to be for a liquer (or however it's spelled) factory. O.O

I like the factory ones, if i buy em i Norway. The expensive millienum editions of "Chopin".. Mmmh-- Drank it this new years eve xD
 

DeletedUser

Guest
cheep booze to.. but you can get some home made, claimed to be for a liquer (or however it's spelled) factory. O.O

I like the factory ones, if i buy em i Norway. The expensive millienum editions of "Chopin".. Mmmh-- Drank it this new years eve xD

yaah we have cheap cigarettes, cheap bitc... eee " worker womens " cheap vines :p
 

DeletedUser

Guest
En liten post-utveksling mellom Elite og WL ang deres rekrutingsstrategi:


ziircom I dag kl 17:39
Skal skrive i engelsk!

okey, First Of all.
You might have seen you have been loosing members to us, Let me get this Straight, Your members has contacted me themselves to join, i always get mails form random people which i find annoying, some players are good, then i think about it and if i like it i invite them

Some of them players Comes from your tribe, which is a problem for you.
I know myself its a stupid thing to do to invite the best players, so i don't do it, they Contact me myself so why not give them a chance
And if they wants to join and leave your tribe, i Can't say no, can i?

So Your people has contacted me to join, i haven't.

I got Proof, i will send them to you after you have read this mail!

Peace
Best
Regards
ZiiRCoM


glitter I dag kl 17:45
You've got to be effing kidding me?
If you can show me one member of elite that joined your tribe, I'd be really suprised. Cause nobody has left this tribe. Only been kicked.

Regarding your messages: All our members posted your stupid recruitment-attempts on our forum and laughed at them. So I would really like to see posts from anyone in our tribe contacting YOU.

And btw, you should really talk to your recruiters, cause they send out random invites written in incorrect norwegian, and they make your tribe look like a gathering of fools. Just so you know.

- glitter, duke of elite
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hahah for en tullestamme. tipper den stammen ryker - snart.. ;p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp