WAR..?

DeletedUser

Guest
hvor ble av WAR stammen??
er ikke sA veldig oppdatert tbh :p
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er endel av de (store) stammer som sikkert har mye problemer innad og blir oppløst; men for all del de fleste av dem er jo meget gode krigere(sies det iaf)
Men man ser jo at andre stammer forsetter i god takt fremover og det er fint å se at endel stammer er stabile og vokser.
 

Dark Ninja

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
jeg kan se at mange av medlemme i WAR er med i den nye stammen Pr0-X...har de byttet navn og fått en liten forandring eller?
 

DeletedUser

Guest
WAR was close to collapse...departed players,poor relations between players.

I had to resolve tribe-WAR. Now, there is no WAR.
 

DeletedUser

Guest
That's no risk. Before the forum was in polish, and the english/swedish/norwegian players was offside. Now the all members can communicate better and have better solidarity.
 

DeletedUser

Guest
NoVi stammene gikk til krig mot dem og vant :)

Jeg tviler på at WAR i det hele tatt var klar over at dere var i krig med WAR...og ERROR vet jeg ikke var i krig med NoVi selv om dere har påstått å ha "slaktet" "mange store stammer som ERROR og WAR" :p
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Faktisk, så var det WAR som startet og angripe oss, og dem hadde markert oss som fiender, så da tok vi igjen.

Det er jo synd at du ikke tror oss da, men men, det er ikke oss det er synd for. :D
 

DeletedUser

Guest
Vel, kanskje med WAR, men spillerene er der enda, de har bare blitt oppløst. Error, som dere og har påstått at dere har "slaktet" er bare tull.
 

DeletedUser

Guest
Yamato og WAR var jo i krig en stund, men den er jo over nå så får vel vente på neste....
 
Topp