WC and Core – When backstabbers unite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det er en kjent sak at verden 1 har vært stille lenge. Stille før stormen. For i skyggene lurer de, to frontfigurer med primadonna nykker; Brann2006 og Grimlock. En gang i tiden ble deres samarbeid kaos, men på mystisk vis har de funnet en felles grunn å stå på nok en gang, og tiltross for at all fornuft burde fortalt dem noe annet – har de valgt å møte skjebnen sammen.
backstabberbe5.jpg


Man kan ikke forvente at brann2006 tenker langt, men man skulle tro at grimlock, med sine matematiske ferdigheter, hadde maktet å huske historien. Den bringer aldri med seg annet enn store tap hver gang disse to finner hverandre. Forrige gang reiste en verdensdel seg mot dem, og en annen kom dem til unnsetning. Denne gang har de malt seg opp i et hjørne og alle deres kort er spilt.

I påvente av deres angrep mot BOL-familien har nye muligheter og samarbeid sett dagens lys. Fra denne stund, vil fiender forenes for å ta ned disse backstabberne en gang for alle. Renegades, BOL og IB har forent sine styrker i det som skal være slutten på kapitelet om WC og Core på verden 1.

Så nå kan alle spørre seg:
- Vil Grimlock makte å snipe 200 adelstog hver natt?
- Vil et Wild Card være nok?


For ja, det er på tide å få bakkekontakt. Dette er ikke et kortspill og nobling av småspillere holder ikke. Vi vet om planene, vi har stacket byene, vi har alle nuksa klare - vi venter på klarsignalet!

You are going up in flames.
burningacesdesktopcopygn3.jpg


--------

Ledelsen i Renegades,IB og Bol innleder herved et bindende samarbeid med det mål for øyet å fjerne WC og Core fra v1. Grunnene til dette er mange og blir for mye å nevne. Vi velger å offentliggjøre dette er for å skape en sterkere binding til avtalen som sådan, og fordi offentligheten kan være vitne til at avtalen overholdes av den enkelte part.

Etter fullbyrdelse vil de diplomatiske-relasjoner gå tilbake til det de var før denne avtalen kom i stand
.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg bekrefter samarbeidsavtalen mellom de nevnte parter. Vi skal gjøre vårt.

Maleficare
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Core bl.a. har vært overlegne og sansynligvis overvurdert sine evner, bare fordi de ledet v1 engang for lenge lenge siden. Ting har utviklet seg og vi skal få se at et gammelt maskineri fort blir utdatert om det ikke blir oppretthold stadig.

Then let it begin
 

DeletedUser

Guest
Når dere er inne på backstabbing så synes jeg det var rart vi fikk tilbud om å være med BOL og IB for å ta Core. Planen var nokså enkel, BOL skulle komme seg så fort som mulig gjennom K54 for å nå Core på fronten slik at core kunne angrips på alle kanter sammen med oss og IB.
Etter nøye vurderinger fant vi ut at vi ikke ville bli de neste på lista, så vi bestemte oss heller å ta opp kampen med de ”ekte backstabberne”.
Og jeg har ingen problemer med å hogge folk i ryggen som har hugget mange ganger selv på samme måte.



Da det gjelder de såkalte stacka byene deres. 17 av de er borte allerede. Fint forsvar må jeg si, økser, adels og lett kav fungerer fint som forsvar.


Ellers vil jeg anbefale bol å se på sin posisjon, dere ser litt innestengt der ute. Jeg tror det blir høy pri og drepe bol tog fremover. Får heller ikke håpe stamme deres har låst all support hos et par spillere nå. Er lang vei tilbake;) Det kan hende vi har noen wildcards igjen vet du;)

Men uansett,jeg vil gjerne ønske dere lykke til. Det her blir moro.
 

DeletedUser

Guest
yawn1.jpg



Hele denne alle-mot-Core & co greia begynner å bli litt gammel.

Skal vi se... sist gang Espen og jeg samarbeidet... resultatet ble Core, en stamme som lå på #1 plassen på V1 i sånn omtrent et halvt år i strekk. Huff og huff.

Ellers... må jeg nesten le litt her for meg selv.

Ser fram til å få litt angrep på meg igjen. Det eneste hittil er et angrep fra ca 200 timer som kommer fra en stammeløs spiller med ca 30k poeng på andre siden av V1.

Nå over for å høre om stemningen i Core-leiren. Her var den første responsen jeg fikk når jeg informerte et av våre mindre medlemmer om at vi var i krig med mesteparten av V1 igjen: "oh goodie". Panikken sprer seg med andre ord i skremmende fart!

 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
oj, da ser det jo faktigst ut at de kansje ikke holder seg på toppen etter noen måneder hvis dette funker:p:)

Det eneste jeg sier er lykke til!:):)
 

DeletedUser

Guest
Oooohhh Ahhhh Boogie-Woogie!
Lenge siden det har vært så mye røde prikker på kartet :D

Menne.. Backstabbers? Meeh.. Fint utrykk, men brukes i feil kontekst. Hvem er det som har sitti i møter konstant siden Core forlot Bol med den hensikt å legge planer for utslettelsen av Core? Hvem er det som har prøvd å samle alle stammene på V1 for å hevne seg på Core? Hvem forlot Bol for å kjempe imot Renegades i en alliert stamme?...
Eller nei, la oss legge alle disse spørsmålene i ett! Hvem er det som konstant får pumpa like mye østrogen strakt opp i hue til enhver tid, når Glitter befinner seg i hevnmodus?

Gåter er artige, eller hur? :)

Hevngjerrighet er en fin sak, ikke sant Glitter? :)

...Me lieks questionmarks.

PS. Ønsker begge sider lykke til. Håper alle de inaktive igjen våkner til liv. Jeg kan med glede si at jeg våkna fra min dvale etter en time med gørrkjedlig Økonomi og Ledelse på skolen når jeg fikk lest denne posten =)

BANA..!... Jeg mener, Boogie Woogie!
 

DeletedUser

Guest
Endelig er dagen kommet!

Dagen da brann2006 skal i søppelkassa!

Og jeg har skaffet meg en konto for anledningen!

Let the games begin!

brann... sjekk om noen av dine innkommende heter BUHU!
I`m back to rim your villages!


Og Fizzmann... Jeg rimmet deg på v2... Nå skal jeg jammen rimme deg på v1 i tillegg!
 

DeletedUser

Guest
Til alle dere som ikke vil dø i denne krigen for en unødvendig grun så er det sånn at IB planla angrep på oss først. Derfor svarte vi, håper dere forstår!

Kun de som skulle være med på angrepene vil dø, alle andre lever hvis de ikke sender support


- Navaji!

Nå er den ikke så stor glitter, snakk med meg før du redigerer mine poster.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 spørsmål...
Er bol, IB mot Renegades krigen over eller??
siden IB,Bol og Renegades skulle sammarbeide :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, første gang på lenge jeg har sett røde prikker i mitt hjemkontinent;)
 

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 spørsmål...
Er bol, IB mot Renegades krigen over eller??
siden IB,Bol og Renegades skulle sammarbeide :p

"Ledelsen i Renegades,IB og Bol innleder herved et bindende samarbeid med det mål for øyet å fjerne WC og Core fra v1. Grunnene til dette er mange og blir for mye å nevne. Vi velger å offentliggjøre dette er for å skape en sterkere binding til avtalen som sådan, og fordi offentligheten kan være vitne til at avtalen overholdes av den enkelte part.

Etter fullbyrdelse vil de diplomatiske-relasjoner gå tilbake til det de var før denne avtalen kom i stand."


Det betyr altså at etter at Core og WC er knust vil vi gå tilbake å knuse hverandre igjen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

"Ledelsen i Renegades,IB og Bol innleder herved et bindende samarbeid med det mål for øyet å fjerne WC og Core fra v1. Grunnene til dette er mange og blir for mye å nevne. Vi velger å offentliggjøre dette er for å skape en sterkere binding til avtalen som sådan, og fordi offentligheten kan være vitne til at avtalen overholdes av den enkelte part.

Etter fullbyrdelse vil de diplomatiske-relasjoner gå tilbake til det de var før denne avtalen kom i stand."


Det betyr altså at etter at Core og WC er knust vil vi gå tilbake å knuse hverandre igjen :rolleyes:

Så det vil si at det aldri vil skje:confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp