WC and Core – When backstabbers unite

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nomine

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så det vil si at det aldri vil skje:confused:

Det er ett spørsmål jeg ikke kan svare på akurat nå, har akurat blitt vekt fra min vintersøvn. :(
Så jeg er veldig sløv for øyeblikket, men når jeg har fått sammlet meg litt vil du få svar på det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er ett spørsmål jeg ikke kan svare på akurat nå, har akurat blitt vekt fra min vintersøvn. :(
Så jeg er veldig sløv for øyeblikket, men når jeg har fått sammlet meg litt vil du få svar på det ;)

Det er godt, trodde neste vi skulle vinne på "walkover" her jeg.
 

DeletedUser

Guest
****, jeg var så sikker! Fillern azz, trodde vi bare kunne slappe av, ser ut til at jeg faktisk må offre noen trooper her!

Og jeg som sparer på dem, vil ikke drepe dem : /
 

DeletedUser

Guest
Vælkømmin til gards, her er det dekket opp med det fineste sølvtøy.....;)

På tide det skjedde noe her, har jo vært dødt som i graven det siste halve året jo! :eek:

Og INGEN andre enn Glitter kan skrive om historien, slik som henne......

Good-propaganda-girlie-girl, ¤ME LIKE¤ :cool:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Noen ting jeg lurer på her:

Hvem har sagt at vi hadde i planene om å ta IB, AKDM og H.V.E for den del?
(sikter til denne:

Brudd med WC skrev:
Carneolt I dag kl 01:15
Hei godtfolk, frender, naboer og nye medlemmer. IB'ere alle sammen.

Vi er inne i hva jeg vil kalle et paradigmeskifte når det gjelder hvem som er våre allierte og fiender.

[ally]WC[/ally] med Espen og Poke me har i lenger tid forsøkt på å splitte alliansen og samle flest mulig fiender i mot BOL og [ally]IB[/ally].

Først for å helle litt bensin på bålet mellom BOL og [ally]Core[/ally] valgte [ally]WC[/ally] å si at de skulle være med BOL mot [ally]Core[/ally]. Dette snakket de om over en del uker men forandret på veien oppfatning og har i det siste forhandlet med Renegades om allianse i mot BOL og [ally]IB[/ally].

Renegades kontaktet ledelsen i [ally]IB[/ally] ang dette og hvor lojale allierte vi hadde siden de heller ville angripe [ally]WC[/ally] enn [ally]IB[/ally]. Vi har derfor inngått en IAP med Renegades og brutt vår allianse med [ally]WC[/ally] som vi tydeligvis ikke kan stole på lengre. Alle fiendtligheter mellom [ally]IB[/ally] og Renegades stopper med øyeblikkelig virking nå.



[ally]WC[/ally] sitt forsøk på å gå bak vår rygg føyer seg bare inn i rekken av overtramp fra deres side og saker de bevisst har brutt med avtaler som ble opprettet når alliansen mellom [ally]IB[/ally] og [ally]WC[/ally] ble dannet. Deriblandt er rekrutteringen av spillere i fra [ally]IB[/ally] og gråbyer som de har tatt innenfor 5x5 uten godkjenning.


Mvh
[player]Carneolt[/player] deres hertuginne og diplomat, på vegne av medlemmene ved DRB
)



"Ledelsen i Renegades,IB og Bol innleder herved et bindende samarbeid med det mål for øyet å fjerne WC og Core fra v1. Grunnene til dette er mange og blir for mye å nevne. Vi velger å offentliggjøre dette er for å skape en sterkere binding til avtalen som sådan, og fordi offentligheten kan være vitne til at avtalen overholdes av den enkelte part.

Etter fullbyrdelse vil de diplomatiske-relasjoner gå tilbake til det de var før denne avtalen kom i stand."


Det betyr altså at etter at Core og WC er knust vil vi gå tilbake å knuse hverandre igjen :rolleyes:

Med andre ord hodeløst spill ifra Renegades?
Den største taperen uansett må jo være BOL, for hvem inn i granskauen skal de ta?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Med andre ord hodeløst spill ifra Renegades?
Den største taperen uansett må jo være BOL, for hvem inn i granskauen skal de ta?

Deg!

Jeg skal ta deg! Vi skal ta deg! BOL skal kjøre over deg!

See ya on the rim!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Deg!

Jeg skal ta deg! Vi skal ta deg! BOL skal kjøre over deg!

See ya on the rim!

For det er så sykt mange av dere i BOL som er innefor adelsmann rekkevidden sant? hahahaha




Noe annet jeg lurer litt på er ehhh.

Er dette faenskapet ditt ppvest?
Du var jo så higen på å lage faenskap...oooog etter -im- så skulle jo dere ta ehhh BOL? riiiiiiight.

Og om ehh, maktbalansen var skeiv for 30t siden så er den ihvertfall ganske mye skeivere nå.
Må si at jeg er meget stolt av kunne stå her og se at dere ikke tør og ta oss alene. Dere må faktisk alliere/IAPere dere med hele verdenen for å ta oss. Nice sier no bare jeg :cool:
 

DeletedUser

Guest
Desperat nå brann?

Jeg sa jeg skulle ta deg, og nå tar jeg deg!

Litt langt med adels ja... Men jeg kan da nuke deg gul og blå!

Nyt poengtronen din så lenge du kan... For du er snart mindre enn hva jeg var på min gamle konto!:p
 

DeletedUser

Guest
Der skuffa dere meg renegrades..

HAdde trodd dere ville ta den andre siden..
 

DeletedUser

Guest
Der skuffa dere meg renegrades..

HAdde trodd dere ville ta den andre siden..

Sier han som så absolutt ville inn...

Skjerp deg da dark! Det er brann vi skal ta! Brann er den vi alle må ta!

Jeg vet du har lyst til å være med!
 

DeletedUser

Guest
Sier han som så absolutt ville inn...

Skjerp deg da dark! Det er brann vi skal ta! Brann er den vi alle må ta!

Jeg vet du har lyst til å være med!

Brann ja, Men Kathy, Anto, Fizzy, Izzy, Ollis, Navaji, Grimmy.. MAnge andre som må bort :l
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.
1) Deffiner desperat du ;)
2) Jeg? Nah. Hva er det å være desperat etter?



greide ikke å avse at du skrev i setningen din der.
Trakk greit på smilebåndet av den i grunn.
Hva kommer det av at dere absolutt må unite hele verden 1 imot meg for å at dere ta meg?

Fordi jeg har vente i flere måneder og er i ekstase over at de som hele tiden har latt deg leve nå går sammen for å fjerne deg fra kartet.

Vi må ikke samle oss sammen, men det går desto fortere av denne grunn...

Desperat som tilbyr kemp kontoen din og prøver å skjule at du faktisk er seriøs med å bruke den smileyen din...

Desperat fordi du bruker tid på forum til å klage på at hele verden skal mose deg istedenfor å gjøre noe fornuftig ingame.

Desperat fordi dine dager som den ultimate pointwhore på v1 vil gå til grunne med et smell!

Desperat fordi du må bruke Poke Me ingame da du er så elendig selv...

Desperat fordi du egentlig bare ville fjerne Bol og tydde til Grimlock som sist han satt deg ga vekk over 10 byer til fienden.

Også tror jeg du er litt lei deg over at du faktisk ikke tenkte lenger enn til din egen nesetipp...

Tar jeg feil?
 

DeletedUser

Guest
Jeg må bare si at jeg veldig overrasket og at jeg holder med Core/WC :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vi må ikke samle oss sammen, men det går desto fortere av denne grunn...

Riiiight

Desperat som tilbyr kemp kontoen din og prøver å skjule at du faktisk er seriøs med å bruke den smileyen din...

Kjempe seriøs ja. Mega seriøs.

Desperat fordi du bruker tid på forum til å klage på at hele verden skal mose deg istedenfor å gjøre noe fornuftig ingame.

Seriøst ingame?
hmmm, går det i det hele tatt an å gjøre noe seriøst i et spill?
og anyways, er lite å gjøre in game anways ;)


Desperat fordi dine dager som den ultimate pointwhore på v1 vil gå til grunne med et smell!

Stolt poenghore, som lenge var høyt oppe på OD ranken før jeg ikke gadd å spille for real lengre. ja ;)

Desperat fordi du må bruke Poke Me ingame da du er så elendig selv...

Eller fordi jeg også har noe som kan kalles...hmmm...et liv?

Desperat fordi du egentlig bare ville fjerne Bol og tydde til Grimlock som sist han satt deg ga vekk over 10 byer til fienden.

riiiight :rolleyes:

Også tror jeg du er litt lei deg over at du faktisk ikke tenkte lenger enn til din egen nesetipp...

Hmmm, var det jeg som bestemte at alle skulle gå imot oss? trokke det, men er da gøy anyways.

Tar jeg feil?

oh yeah.

og ehh, når var det jeg skulle få definisjonen min på hva desperat betyr?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp