Wemonster slutter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jepp, som tittelen sier så slutter jeg TribalWars for gått...

Jeg er kjent for å gjøre alt for stammen, også offre meg selv, og nå som stammen går bort, gir jeg meg for godt.

En lang historie av stammen orker jeg ikke å gi , tar en ex-con.
Et kort adjø, så for jeg muligens gi ut litt mere senere.

Jeg slutter i alle verdnene jeg har spilt på, og vender ikke tilbake.

Takk til alle Allierte og venner.

Aller mest Domini, og helt spesielt Torquemada, henrik0594 og Renegade90.

-Wemonster

Deus Vult!
 

DeletedUser

Guest
Javel.. Hva er greia med at alle må lage forumtråder? :S
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si meg enig med Neville Chamberlain her.. Hvorfor skal alle plutselig melde sine avganger i det offentlige forumet?

Det rekker vel å takke for seg innad i stammen? All respekt til deg trådstarter, men de fleste her har aldri hørt om deg, og bryr seg neppe om du slutter. Daglig slutter TW-spillere, og jeg tror det vil være ødeleggende for forumet om samtlige av dem skulle melde sin avskjed offentlig. Blir iallefall svært maaange tråder.

Forstår når en leder eller noe sier takk for seg, altså en spiller som flere enn bare stammen vet om.

Ha det bra i det virkelige livet!

Mvh
Shanks82
 

DeletedUser

Guest
Domini

Jeg må si meg enig med Neville Chamberlain her.. Hvorfor skal alle plutselig melde sine avganger i det offentlige forumet?

Det rekker vel å takke for seg innad i stammen? All respekt til deg trådstarter, men de fleste her har aldri hørt om deg, og bryr seg neppe om du slutter. Daglig slutter TW-spillere, og jeg tror det vil være ødeleggende for forumet om samtlige av dem skulle melde sin avskjed offentlig. Blir iallefall svært maaange tråder.

Forstår når en leder eller noe sier takk for seg, altså en spiller som flere enn bare stammen vet om.

Ha det bra i det virkelige livet!

Mvh
Shanks82


Dette er snakk om en av lederne i Domini, du vet, de på rank 4 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Huh...? Vet du ikke hvem han er ?:p
Ps:Ikke at jeg har snakka med han.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette er snakk om en av lederne i Domini, du vet, de på rank 4 :rolleyes:

Åja, ser ikke så langt ned på tabellen. Sorry.


Kan han iallefall ikke skrive noe om det han har fått utrettet i verden 2 da? Noe som beskriver hans periode som leder i Domini, litt historie.
Synes ledere som slutter burde skrive noe ord om hvordan deres TW-liv har vært.
Ikke bare: "Hei, jeg slutter. Takk til Per. Hadet bra."

Det er totalt meningsløst i mine øyne. Dere har jo et eget stammeforum vel?

Edit: Det er per dags dato 562 stammer i verden 2. Umulig å holde styr på alle, men håper ikke alle lederne til disse stammene annonserer sin avskjed offentlig.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
er vel overkommelig å holde orden på top 5 stammer ihvertfal? greit å følge litt med vettu :p
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Poenget her er ikke at du kjenner meg , men jeg vet at andre kjenner meg, istendenfor å sende post å risikere å glemme noen skriver jeg her.

Som jeg skrev kommer jeg ikke med noen lang fortelling over min karriere "ENDA", vi for se hva som skjer, litt synd at vi ikke for kranglet så mye :p

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Poenget her er ikke at du kjenner meg , men jeg vet at andre kjenner meg, istendenfor å sende post å risikere å glemme noen skriver jeg her.

Som jeg skrev kommer jeg ikke med noen lang fortelling over min karriere "ENDA", vi for se hva som skjer, litt synd at vi ikke for kranglet så mye :p

-Wemonster

Javel. Nei, du får gjøre som du vil Takk for tiden din i verden 2, så får vi håpe at du får masse feedback fra spillerne som kjenner deg.

Edit: Men jeg må ærlig si at jeg er spent på å få høre om "historien" din her inne. Så del den gjerne med oss.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Javel. Nei, du får gjøre som du vil Takk for tiden din i verden 2, så får vi håpe at du får masse feedback fra spillerne som kjenner deg.

Edit: Men jeg må ærlig si at jeg er spent på å få høre om "historien" din her inne. Så del den gjerne med oss.

Jasså, sier overhodet ikke jeg er spesielt flink, vil heller kalle det flaks helt erlig, helt til da jeg fikk henrik og Torq og Renegade samlet med meg.

Dem gjore jobben, derfor føler jeg at jeg ikke er mannen til å rette opp Domini igjenn.

Du skal få historien seinere man, om jeg gidder å vende tilbake da...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Jasså, sier overhodet ikke jeg er spesielt flink, vil heller kalle det flaks helt erlig, helt til da jeg fikk henrik og Torq og Renegade samlet med meg.

Dem gjore jobben, derfor føler jeg at jeg ikke er mannen til å rette opp Domini igjenn.

Du skal få historien seinere man, om jeg gidder å vende tilbake da...

-Wemonster

Du har jo ledet en topp 10 stamme ganske lenge og det oser det respekt av :)
 

DeletedUser

Guest
Jaha? Nå begynte tråden å bli interessant for meg iallefall...

Rette opp Domini? Er Domini på randen til total kollaps?
Er det derfor jeg hører alle disse ryktene om at Dominispillere søker seg inn i andre stammer, eller er alt dette bare et spill for manesjen..?
 

DeletedUser

Guest
så langt har vel 1 hertug sluttet, 1 hertug holdt på å slutte og 2 baroner hoppet av, tror man kan si at det iaf er noen problemer der :S
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp