Wemonster slutter

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du har jo ledet en topp 10 stamme ganske lenge og det oser det respekt av :)

Må bare være litt kritisk her.. Ledet en topp 10 stamme ganske lenge til hva..? Ledet den til noe spesielt eller bare fått stammen til å være på den topp 10 lista?
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Må bare være litt kritisk her.. Ledet en topp 10 stamme ganske lenge til hva..? Ledet den til noe spesielt eller bare fått stammen til å være på den topp 10 lista?

Altså, fra min side så startet jeg alene nede i K-53 , og siden jobbet meg opp.

Slik endte det, i dag, men etter jeg fikk Torq som leder ved min side har jeg vært en byrde, føler jeg selv, og derfor velger jeg altså og slutte fordi jeg vet jeg ikke er sterk nok til å fortsette å dra stammen til nye topper, desverre.

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Altså, fra min side så startet jeg alene nede i K-53 , og siden jobbet meg opp.

Slik endte det, i dag, men etter jeg fikk Torq som leder ved min side har jeg vært en byrde, føler jeg selv, og derfor velger jeg altså og slutte fordi jeg vet jeg ikke er sterk nok til å fortsette å dra stammen til nye topper, desverre.

-Wemonster

Det er en ærlig sak, Wemonster, og absolutt verdt å dele med oss andre!
Sånn, nå tjener denne tråden sin hensikt.

Jeg ønsker deg lykke til i det virkelige liv, Wemonster.
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er en ærlig sak, Wemonster, og absolutt verdt å dele med oss andre!
Sånn, nå tjener denne tråden sin hensikt.

Jeg ønsker deg lykke til i det virkelige liv, Wemonster.

Takk skal du ha, og jeg ønsker deg også lykke til vidre, både IRL og Ingame...

-Wemonster
 

DeletedUser

Guest
Å, så trist, Wemonster. Jeg synes så absolutt at du har vært med på store ting med Domini. Er det noen som tar over din jobb i stammen?
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Etter alt som har skjedd nå det siste døgnet vet jeg faen ikke om jeg kan forlate Domini, ting snur og jeg prøver å sette ting i perspektiv.
 

DeletedUser

Guest
Wtf? LoL? Torquemada all over again.. Det at alle lager tråder når dem slutter er ille i seg selv. Men det at folk sier dem slutter, lager masse oppstyr rundt det. Også slutter de ikke allikevel.. Det er bare bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Ja, tilbake til utgangspunktet...

"hei, jei sluter. tak får allt. hade til per, knut og johan.
hei, jei blirr. jei skall spile ijenn"

Sorry borri, dette blir for dumt.
 

DeletedUser

Guest
enig

Dette må jeg være enig i Wem, litt sånn rart.:confused:
Men, fortsatt glad for at du ikke slutter :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slett den, jeg vætta faen om jeg skal eller ei, prøver å sette ting opp mot hverandre her...
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor slutte når leken er god?
Du har fremdeles mange gode spillere i Domini, så om noen av oss flytter på oss betyr ikke det verdens undergang.
Håper du med tiden ser litt lysere på saker og ting, og finner ut at dominis tid enda ikke er over.
Jeg synes det har vært en ære å få være med i stammen din og ønsker deg lykke til videre, hva du enn måtte finne på :)
 

DeletedUser

Guest
Det er mulig at denne posten blir overflødig her dersom tråden skal slettes, men likevel vil jeg benyte anledningen til å si at alle dominikanerne håper du blir.

Har ikke noen oppfatning om at du var noen byrde under Torq-tiden, men tvert i mot en av grunnpillarene vi bygde på, og som vi ikke kunne kommet oss fra noen-og-50. plass til 4. uten.

Håper du bestemmer deg for å fortsette som TWspiller og Dominikaner i lang tid fremover.

Deus Vult
Adhiela
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Slett tråden, slutter jeg så slutter jeg, det er vel egentlig ingen big deal...

-Wemonster
 

KneipeN

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva skjer med Domini da a? Lykke til Domini. Trokke det går så bra. Da ArneTobbi og shrocko har sendt over 20 adelsmenn på 1 by. Å det gikk like dårlig vær gang. Hakke klart å ta den over ennå. Men jeg vil jo ønske stammen lykke til da.. Kjipt at du slutter Wem. Lykke til videre.
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg må si meg enig med Neville Chamberlain her.. Hvorfor skal alle plutselig melde sine avganger i det offentlige forumet?

Det rekker vel å takke for seg innad i stammen? All respekt til deg trådstarter, men de fleste her har aldri hørt om deg, og bryr seg neppe om du slutter. Daglig slutter TW-spillere, og jeg tror det vil være ødeleggende for forumet om samtlige av dem skulle melde sin avskjed offentlig. Blir iallefall svært maaange tråder.

Forstår når en leder eller noe sier takk for seg, altså en spiller som flere enn bare stammen vet om.

Ha det bra i det virkelige livet!

Mvh
Shanks82
Nå må du tenke på at noen kanskje er gode:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp