What?! U say so? WOW!!

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Heisann nabbs!

Det er driiiiitt mange cooky personer her på .no!!

Men hvem er mest cooky? Dette er noe vi må finne ut av! Mest cooky-person på hele .no! A price everyone want, but that only 1!! can get! This is the tournament u just have to win! But u have to be a total shit to have a change!

Med andre ord så er det fantastisk mange drittsekker her som ENDELIG har muligheten til å få sin hyllest!! Det er DU og ingen andre som skal velge dette! Du må sette inn dine tja, krefter for at dette skal bli en superfight!! Men til det trenger vi 10!! kandidater som det skal stå om! Har du forslag til hvem dette kan være så smell dem opp her på denne ultimate tråden!!!!

Vinneren skal for en gang kåres!! The ultimate shitwhole skal kåres her på .no! Det er DU som bestemmer hvem det er og det må du gjøre i dag! (for undersøkelse kommer om 3 dager!!)

Let the bitchfight start bitches!!
 

DeletedUser

Guest
Gruble
munchlaxxxx
Zippy
kristin
Thomas/kalou


Dette er noen av de mest cooky personene på .no!!
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som forumets mest kjepphøye person (og i egenskap av moderator) kan jeg jo bare manipulere dette til en enkel seier for meg selv!
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Om du trodde jeg foreslo meg selv, har du misforstått hele greia med hvem jeg er.
Jeg ville bare understreke hvor meningsløst dette vil være ettersom jeg vinner uansett.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Om du trodde jeg foreslo meg selv, har du misforstått hele greia med hvem jeg er.
Jeg ville bare understreke hvor meningsløst dette vil være ettersom jeg vinner uansett.

Da skjønner jeg ikke hvorfor du tok deg bryet i å formulere deg i en slik måte at det kunne bli vinklet den veien. Det viser en sterk vilje til å PRØVE å vinne! Noe som overhodet ikke passer inn i denne turneringen! Å prøve å vinne er et nederlag!!
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som enhver cocky person har jeg et sterkt behov for å bli lagt merke til. Derfor skaper jeg nå diskusjon rundt dette sånn at alle andre kan få ta del i min fantastiske person på dette området også.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hadde du vært coocky hadde du ikke tatt deg bryet med å forsvare deg og bare vært opptatt av å understreke hvor cooocky du er! :mehe:
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Og du bare fortsetter å spille rett i hendene på meg og understreker poenget mitt...
Nå har jeg klart å gjøre om hele dette meningsløse prosjektet ditt om til en diskusjon om meg og ingen andre;)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Diiiiine ord, ikke mine.
Jeg er hevet over det som gjelder for deg.
Menneskers lover har ingen innvirkning på meg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
[08.09.2012 19:47:50] PB/Zippy: Skype fungerer ikke som bevis (rofl)
[08.09.2012 19:47:58] PB/Zippy: U fucked :D
[08.09.2012 19:48:00] Jeeeeeeright / Remi: nja....
[08.09.2012 19:48:06] Jeeeeeeright / Remi: det gjør jo ofte det uansett
[08.09.2012 19:48:12] PB/Zippy: :p
[08.09.2012 19:48:19] Jeeeeeeright / Remi: i alle fall i saker som ikke omhandler regelbrudd

Er det å være cooky et regelbrudd da?
Må du være stille så jeg ikke gjør alvor av truslene mine da btw! ;)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
At du synker så lavt at du lager en oppdiktet skypelogg vitner bare om desperasjon. Sånt hever jeg meg over og avslutter diskusjonen med deg før jeg synker ned på menneskers nivå.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vel, når du snakker om menneskelig nivå så er det jo litt komisk da du har gjort over 100 menneskelige feil i dag, KUN med meg! :eeek:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
La meg berre presisere at å vere cooky er noko heilt anna enn å vere ein drittsekk. Ein drittsekk er nemlig det: ein drittsekk. Ein cooky person derimot, det er ein kunst. Å kunne sjå ned på alle andre, uten å gje dei noko som helst tilfredstillelse i å svare med samme mynt. Stor forskjell frå ein drittsekk, han berre fornærmer og driter i kva som blir kasta tilbake på han.

Du Zippy, du er ikkje cooky. Du er ein drittsekk (no offence). Og om du beskriver deg sjølv som cooky, då er du berre dum... (Again, no offence)

Remi er ingen av delane, han er berre bedreviter...
 
Topp