Whine Whine Whine Speed Server (Ønsker speed til .no)

DeletedUser

Guest
Åh, så det finnes personer som legger seg før 2300. Trodde det bare var en myte jeg...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er vell det man kaller sterke mennesker. Evt a-mennesker. huff, jeg som engang var i den katagorien.... hva har skjedd med meg? hoho :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg vill bare gjøre folk oppmerksom på at franske TW også har speed.
(.fr)

1. Alle franskmenn suger i TW
2. Serverne deres når nesten aldri gratis grensa. (Hvor mange som kan bli med gratis på en runde)
3. De deler ut premium på masse masse runder.
4. De kjører runder 24/7 365 dager i året.

Jeg og mange andre speed spillere fra .net bruker .fr som en lekegrind. Og det gjør at .fr speed serverne fortsatt kjøres. Fordi tyskere, engelskemenn og alt annet pakk som faktisk kan spille gå å spille speed på .fr. Hadde vi fått speed på .no så ville folk spilt her også uansett hvilket land de er fra. (De fleste av oss har spilt så mye at vi kan spille uten å se, og da har jo ikke språk noe å si)

Hadde vi så blitt kjent for å ha en speed server der gode spillere spiller, som f.eks .net har blitt i perioder. Så ville flere og flere spilt på .no.

Uansett hadde det bare vært en win-win situasjon.

Btw: Jeg har 2000 pp på .fr jeg ikke veit hvaf jeg skal gjøre med.. Hvorfor får jeg ikke overført dem til .no? :(( (Ja, så enkelt er det å bli rik på pp på .fr. Bare å knuse de dårlige franskmennene<3)
 

DeletedUser

Guest
Just Sayin'

Jeg går 1. året Vgs, og må opp 6 for å nå bussen som går 7. De fleste også i klassen min må også opp 6 +/-, og jeg er av den personen som trenger mye søvn, og jeg vet at jeg ikke er alene om det. Men uansett, de fleste legger seg før 23 her :)

damn.. jeg må ta en t-bane som går kvart på 8 senest.

Jeg legger meg da i 2-4 tiden hver dag. Funker fett, just need some practice and some coffee<3
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg vill bare gjøre folk oppmerksom på at franske TW også har speed.
(.fr)

1. Alle franskmenn suger i TW
2. Serverne deres når nesten aldri gratis grensa. (Hvor mange som kan bli med gratis på en runde)
3. De deler ut premium på masse masse runder.
4. De kjører runder 24/7 365 dager i året.

Jeg og mange andre speed spillere fra .net bruker .fr som en lekegrind. Og det gjør at .fr speed serverne fortsatt kjøres. Fordi tyskere, engelskemenn og alt annet pakk som faktisk kan spille gå å spille speed på .fr. Hadde vi fått speed på .no så ville folk spilt her også uansett hvilket land de er fra. (De fleste av oss har spilt så mye at vi kan spille uten å se, og da har jo ikke språk noe å si)

Hadde vi så blitt kjent for å ha en speed server der gode spillere spiller, som f.eks .net har blitt i perioder. Så ville flere og flere spilt på .no.

Uansett hadde det bare vært en win-win situasjon.

Btw: Jeg har 2000 pp på .fr jeg ikke veit hvaf jeg skal gjøre med.. Hvorfor får jeg ikke overført dem til .no? :(( (Ja, så enkelt er det å bli rik på pp på .fr. Bare å knuse de dårlige franskmennene<3)

Omdu overfører til meg så skla jeg heller starte og starte der :p
 

DeletedUser

Guest
Vurderer selv å starte på .fr...

Men det hadde jo vært mye kjekkere å kunne fått overført til .no eller .net for den saks skyd
 
Topp