WIC vs AKDM

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Krigen kom ikke som noen stor overaskelse, men har man inngått en avtale så burde man holde det imo, ellers hva er vitsen med å inngå en avtale?

Jeg vet ikke noe om den kvalmen du referer til på skype. Kan du ikke forklare det nærmere for de som ikke vet det? Hvem har laget kvalme? Så går det kanskje ann å skjønne hva dere prater om.

Står litt om det er i intervjuet av meg og cleo ;)

Vi hadde tenkt å holde avtalen, men AKDM var rett og slett ikke verdig det etter hvert. Støttet opp spillere vi adlet, lovte å trekke hjem, og gjorde det ikke. Ser ikke poenget i respektere en slik avtale da, etter sånn oppførsel.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Krigen kom ikke som noen stor overaskelse, men har man inngått en avtale så burde man holde det imo, ellers hva er vitsen med å inngå en avtale?

Jeg vet ikke noe om den kvalmen du referer til på skype. Kan du ikke forklare det nærmere for de som ikke vet det? Hvem har laget kvalme? Så går det kanskje ann å skjønne hva dere prater om.

Dette her har pågått mellom oss i ledelsen. Amstaff og co fikk krigen som de ville og får sette oss "(som avbrøt avtalen)" i dårlig lys. En vinn vinn situasjon for dere.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Liten update :)

Side 1:
Stammer: WIC
Side 2:
Stammer: AKDM

Timeframe: Forrige uke

total erobringer:

Side 1: 186
Side 2: 105
Forskjell: 81

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 62
Side 2: 7
Forskjell: 55

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 1,025,043
Side 2: 324,586
Forskjell: 700,457

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 470,689
Side 2: 59,223
Forskjell: 411,466

chart
 

DeletedUser

Guest
Dere gjør det bra må akdm snart våkne føre dem blir adlet vekk :hmm:
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Synes det er rart 24/7 ikke foretar seg noe. De må da skjønne at de er nestemann i rekken, og at det blir lettere for dem hvis de joiner krigen nå.
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Tror 24/7 er litt redde. De var høyt oppe etter SAT, litt for høyt spør du meg.

Men nå har de muligheten til å bevise at det bare var et blaff:hmm:
 

DeletedUser

Guest
Bevise? vi eide først bb4h, ka/na og s-a-t! og så oppløste na seg og de beste fra bb4h og ka gikk sammen til WIC. Vi har bevis mye! altids greit å få bygd opp tropper og gjøre seg forbredt til en ny krig etter en lang krig :p

24/7 har gjort det bra det kan ingen ta fra oss! Så ikke undervurder oss! Kommer å tar dere når dere minst forventer det :p
 

DeletedUser

Guest
Bevise? vi eide først bb4h, ka/na og s-a-t! og så oppløste na seg og de beste fra bb4h og ka gikk sammen til WIC. Vi har bevis mye! altids greit å få bygd opp tropper og gjøre seg forbredt til en ny krig etter en lang krig :p

24/7 har gjort det bra det kan ingen ta fra oss! Så ikke undervurder oss! Kommer å tar dere når dere minst forventer det :p

Synes heller ikke du burde overvurdere dere. Dere kan ikke alene ta æren for å ha "beseiret" S-A-T, KA og bb4h, de er oppløst alle sammen, og de fleste av spillerne er nå i andre stammer. Størsteparten av bb4h og KA er i WIC, så de er på ingen måte beseiret. Så det er ikke nødvendigvis dere som har bevist noe, men tvert imot de andre oppløste stammene som kan ha vist dårlig samhold/kluss med ledelser.
 

DeletedUser

Guest
Uten at jeg skal si så mye om ting jeg ikke veit noe om, men 24/7 kommer helt sikkert etterhvert når alle andre har brukt opp en hel haug med tropper på krigen, og er litt mer "sårbare", hvertfall det jeg tror, ikke at det har så mye og si :mehe:
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Det tviler jeg på iom at det renner inn søknader fra 24/7 og akdm spillere.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Håper dere i WIC og dem i BNP som håndterer disse søknadene ikke finner dem gode nok til å ta inn.
Om dere skulle velge å ta inn spillere derifra, har dere egenhendig ødelagt v11 før den har rukket å begynne på ordentlig :forvirra:
 

DeletedUser

Guest
Alle inn i 2 stammer, for så å ha en stor krig mellom de to stammene kunne jo vært litt morsomt da (om enn tvilsomt) :p
 

DeletedUser

Guest
Næh, en fire-stammers alle-mot-alle-krig hadde vært mye mer spennende.

Det er ett veldig usannsynlig tilfelle at fire stammer går mot alle andre, når alle vet de ville tjene mer på å samarbeide med andre. Det ender som regel med to sider, om det starter med fire sider, vil til slutt noen alliere seg likevel :p
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Jeg synes at AKDM og 24/7 skal få fingern ut og vise hva de er gode for. De har lenge suttet på forumet og vært tøffe og skryt over sin tidligere suksess. Få det til igjen folkens! Dette blir for kjedelig!:s
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er ett veldig usannsynlig tilfelle at fire stammer går mot alle andre, når alle vet de ville tjene mer på å samarbeide med andre. Det ender som regel med to sider, om det starter med fire sider, vil til slutt noen alliere seg likevel :p
Absolutt. Men det hadde fremdeles vært morsommere :p Da hadde heller ikke WICs størrelse hatt så mye å si. Siden de måtte ha forsvart seg på flere kanter. Hadde skapt en spennende verden.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Selvfølgelig ønsker andre utenom alliansen til BNP og WIC dette. Fordi da har faktisk de en mye større sjangse til å hente seg inn igjen, så hva dere vil frem til med disse argumentene er det ikke vanskelig å se (giggle)

Det kommer dere ingen vei med, det AKDM og 24/7 heller må konse på er å faktisk krige tilbake ikke stå og se på og håpe på et mirakel.
 
Topp