Wikileaks: Verden 7

DeletedUser

Guest
Jeg er fryktet av amerikanske myndigheter, russiske statsministere og sentrale banksjefer. Hvorfor? Fordi jeg deler ut informasjon, informasjon som kan virke både positivt og negativt, avhengig av hvem du er og hva du står for.

Jeg er en anonym bruker som selv spiller på Verden 7, jeg røper ikke navn, stamme eller mine fiender, men jeg vil røpe hemmeligheter uavhengig av hvilken posisjon jeg selv befinner meg i. Har du noe informasjon som vil bli røpet anonymt? Send det til meg som en melding med dokumentasjon på forumet så får tiden vise om informasjonen du sitter med vil bli publisert :)

Alt av avsløringer er dokumentert og ikke manipulert.

Avsløringer vil bli publisert i denne tråden, diskuter gjerne, men da innenfor temaet.
 

DeletedUser

Guest
Wikileaks publisering #1

Aceomax på vegne av ledelsen i Cresta skrev:
At VA kriger med HG er en vinn vinn situasjon for oss: Fienden våres blir svakere, vår allierte tar slagene for oss.
 

DeletedUser

Guest
Wikileaks publisering #2:
-NF- er en stamme styrt av "Hitler", "Stalin" og "Castro".

NF blir styrt som Nazi Tyskland engang ble styrt og er et synkende skip.
Medlemmer blir kommandert ut i kriger de kanskje ikke vil inn i og kommandert til å sende tropper på selvmords oppdrag.
Og blir truet med selve "gass kammeret" om de ikke gjør som de blir bedt om.

Mvh
Tidligere NF medlem som fortsatt spiller.
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftest på det sterkeste. Hvis den eks NF spilleren ikke tålte hard disiplin, noe en stamme kan ha uten å bli sammenliknet med Hitlers tyskland (HVa har stalin og castro med tyskland å gjøre?:confused:)
 

DeletedUser

Guest
Avbekreftest på det sterkeste. Hvis den eks NF spilleren ikke tålte hard disiplin, noe en stamme kan ha uten å bli sammenliknet med Hitlers tyskland (HVa har stalin og castro med tyskland å gjøre?:confused:)

Nei si det...men siden 6. januar så har intet mindre enn 27 spillere forlatt -NF- og kun 5 er blitt vervet...så noe må være fryktelig galt :)
 

DeletedUser

Guest
Noe ja, men å sammenligne det med tyskland og nazi blir totalt wrong... Og det er nødvendigvis ikke noe galt selv om 27 har forlatt:p
 

DeletedUser

Guest
Nei si det...men siden 6. januar så har intet mindre enn 27 spillere forlatt -NF- og kun 5 er blitt vervet...så noe må være fryktelig galt :)

noen gikk til honkie, andre er ute på andre ting.
Noen har også sluttet.

Og hvorfor ta inn spillere når vi ikke er avhengig av det.

Angående hitler greiene så måtte jeg le litt.
Personen som skrev det bør slå opp og lese litt om hitler da han ikke har peiling på hva han snakker om.
Om spilleren ikke tørr å angripe fienden har jeg heller ikke bruk for dem.
End of story
 
Topp