Wikipedia er svaret på alt...

DeletedUser

Guest
Måtte bare lese hva som stod om tribalwars på norske wikipedia, det allmektige og allitende cyberorakelet. Jeg finner mangelen på kunnskapen om noe så viktig som tribalwars for urovekkende.
Wikipedia skrev:
De Norske serverne er ansett for å være de med høyest gjennomsnittsnivå, og større og mer erfarne spillere har problemer med den Norske standarden.

Hmmm... :confused:

Kilde: The almighty Wikipedia
 

DeletedUser

Guest
Jeg forsto ikke helt hva som var ment med "gennomsnittsnivå" og "Norsk standard" :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ok, så de mer erfarne spillerne har problemer med hvor gode gjennomsnittsspilleren på norsk TW er? Da er jeg med :p

Hahahaha :D
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hø? Å. Gjennomsnitt. Joda, det kan faktisk nesten stemme. Nordmenn gir jo aldri opp. Kan farme dem i 4 uker, så plutselig POW! kommer de sterkt tilbake med en drøss spyd og milits og tull og tøys.
 

DeletedUser

Guest
Er ikke milits noe som bare er på v7, da? Si meg, hvor har du fått 4 uker på v7 til å farme noen? :p Tidlig julegave? :p
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ta f.eks Balle Klorin på V1 da? Lady ibex? Vært helt nede og rett opp i toppen igjen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hø? Å. Gjennomsnitt. Joda, det kan faktisk nesten stemme. Nordmenn gir jo aldri opp. Kan farme dem i 4 uker, så plutselig POW! kommer de sterkt tilbake med en drøss spyd og milits og tull og tøys.

Har ikke spilt på .net, men jeg kan ikke tenke meg at de store spillerene der har problemer med den norske serveren fordi gjennomsnittet er så bra. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Haha :p Tror jeg kan tenke meg det at gjennomsnittet på norsk TW er så bra fordi .net har mange mindre erfarne spillere hos seg, mens vi på .no.com har størstedelen i erfarne spillere... De svake bukker under, de sterke består. Det er livet på TW :)
 

DeletedUser

Guest
Dere kan jo tenkte at vi er mye færre enn .net(foreksempel) så kan godt hende at de har mange fler "gode" spillere enn oss, men da har de og kanskje 3x så mange n00bs også.
Så derfor er gjennomsnittet "høyere" her:)
 

DeletedUser

Guest
Noe sånt ja... :p Hvordan har det seg at alle klarer å formulere seg bedre enn meg? :p
 
Topp