Wild Card is going Wild

DeletedUser

Guest
Sannheten er ofte imponerende ulogisk og dum, poke.

ja, kanskje i din verden. Men uansett, det er 10 byer ekstra på WC og 10 mindre for renegades. Spiller egentlig ingen rolle om han var inaktiv eller ikke. Renegades greide uansett ikke holde disse byene.
 

DeletedUser

Guest
ja, kanskje i din verden. Men uansett, det er 10 byer ekstra på WC og 10 mindre for renegades. Spiller egentlig ingen rolle om han var inaktiv eller ikke. Renegades greide uansett ikke holde disse byene.

Det er helt korrekt og omstendighetene rundt det er per. nå uvesentlige. :)
 

DeletedUser

Guest
det kommer vel an på øye som ser, men du har vel allids en kommentar.

For den som mener en vet svaret på alt, finner kanskje alt logisk, men for alle oss andre, er det nok ikke sånn. Dette var btw ikke helt ontopic.
 

Navaji

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For den som mener en vet svaret på alt, finner kanskje alt logisk, men for alle oss andre, er det nok ikke sånn. Dette var btw ikke helt ontopic.

Snakker du om deg selv eller, ser du never "For den som mener en vet svaret på alt,"

Tenk deg om før du snakker! : )
 
Reaksjonspoeng
1
Wild Card 41 (498|474) K44 9,580 LeoN2010 [Fenix] Trym [WC] 23rd November 2008 - 12:46:40
Wild Card 18 (505|469) K45 10,239 Forlatt LeoN2010 [Fenix] 23rd November 2008 - 00:12:45

Hvilket betyr at kontoen var aktiv da Trym hev seg på. Den dumme her er MiniEirik. End of discussion.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Side 1: WC

Side 2: ARE TMR

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 0
Forskjell: 7

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 67,861
Side 2: 0
Forskjell: 67,861

image.php
 

DeletedUser

Guest
Men så har jo du mer speiderbyer enn jeg har speidere da..


Så man kan ikke forvente noe annet ;)

Men alikevel sender dere speider angrep fra 15timer unna. Ja ,må si det er taktisk smart.:rolleyes:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Darkmoon var den eneste som greide å speide en av byene mine. Han kom med ca 10.000 scouts.
 

DeletedUser

Guest
har blitt litt speidet eg og av diverse folk:p menne de har ikkje akk sett så mykje daXD
 
Topp