WW2 er et faktum?

DeletedUser

Guest
Oi Brann du har rett...
Jeg tapte visst masse byer etter at jeg sluttet å spille, det var da veldig dumt.
Og når jeg angrep spillere fra spt og Roem forlot de stammen og forhandlet eller slutta å spille:) Skjønner faktisk ikke helt hvorfor.

Mista 2 byer til meg selv da:)
Resten er vel ganske godt inne i ferien min:)

Hoppa ikke ut av bol...
Ble sendt over til A7X for å se hva de drev med som en del av deres kapitulasjon til oss.
Ikke spionasje nei, de visste godt hvem jeg var og hvorfor jeg var der.

Så like etter at jeg gikk in i A7x. grilla lynet nettverks kort og rutere i og ledninger i veggene i huset her.
så jeg tok ferie.


Ikke mye har forandret seg her da. Brann er fortsatt en liten drittunge som syter over alt andre gjør. Virker som om han ikke er forelska i Glitter lengre da som kanskje er et steg i sunnere retning for han:)
Liker alle fiendene mine i spillet her bedre en brann.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oi Brann du har rett...
Jeg tapte visst masse byer etter at jeg sluttet å spille, det var da veldig dumt.
Og når jeg angrep spillere fra spt og Roem forlot de stammen og forhandlet eller slutta å spille:) Skjønner faktisk ikke helt hvorfor.

Mista 2 byer til meg selv da:)
Resten er vel ganske godt inne i ferien min:)

Hoppa ikke ut av bol...
Ble sendt over til A7X for å se hva de drev med som en del av deres kapitulasjon til oss.
Ikke spionasje nei, de visste godt hvem jeg var og hvorfor jeg var der.

Så like etter at jeg gikk in i A7x. grilla lynet nettverks kort og rutere i og ledninger i veggene i huset her.
så jeg tok ferie.


Ikke mye har forandret seg her da. Brann er fortsatt en liten drittunge som syter over alt andre gjør. Virker som om han ikke er forelska i Glitter lengre da som kanskje er et steg i sunnere retning for han:)
Liker alle fiendene mine i spillet her bedre en brann.

You fail, you fail.
Muhahaha
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Oi Brann du har rett...
Jeg tapte visst masse byer etter at jeg sluttet å spille, det var da veldig dumt.
Og når jeg angrep spillere fra spt og Roem forlot de stammen og forhandlet eller slutta å spille:) Skjønner faktisk ikke helt hvorfor.

Mista 2 byer til meg selv da:)
Resten er vel ganske godt inne i ferien min:)

Hoppa ikke ut av bol...
Ble sendt over til A7X for å se hva de drev med som en del av deres kapitulasjon til oss.
Ikke spionasje nei, de visste godt hvem jeg var og hvorfor jeg var der.

Så like etter at jeg gikk in i A7x. grilla lynet nettverks kort og rutere i og ledninger i veggene i huset her.
så jeg tok ferie.


Ikke mye har forandret seg her da. Brann er fortsatt en liten drittunge som syter over alt andre gjør. Virker som om han ikke er forelska i Glitter lengre da som kanskje er et steg i sunnere retning for han:)
Liker alle fiendene mine i spillet her bedre en brann.

OK.

Har jeg vært forelska i glitter? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ikke åpne kjeften når du ikke har peiling, malegay..

Vil du ha en nuss eller? Synes det var en dårlig flørt søten. :) malegay ja...næhh infractions er ikke for dere bolere, de er forbeholdt oss de.:D Merk mine ord: Enn så lenge...:eek:
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hvem har vell ikke?

Jeg har aldri møtt henne IRL. Så hvordan skal jeg vært "in love" med henne liksom?
Er bare ekstremt tragisk å si at man er forelska i noen over nettet som man ikke har hørt. For hvem vet egentlig hvilken drittsekk som ligger bak fasaden? For vi er vel det? En gjeng med drittsekker alle sammen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri møtt henne IRL. Så hvordan skal jeg vært "in love" med henne liksom?
Er bare ekstremt tragisk å si at man er forelska i noen over nettet som man ikke har hørt. For hvem vet egentlig hvilken drittsekk som ligger bak fasaden? For vi er vel det? En gjeng med drittsekker alle sammen.

Teorien stemmer for deg iallfall.
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Huff så mye fiendtlighet.. Payton, hvor er du hen??? Vi trenger litt kjærleik her inne nå!
 

DeletedUser

Guest
Jeg er bare drittsekk mot drittsekker, fuzzy. Og da er jeg mer som nissen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er iallefall en skikkelig drittsekk:)
Det sier iallefall de som kjenner meg.
Når jeg tenker meg om så sier de det de som ikke kjenner meg å...
 

DeletedUser

Guest
Oj oj oj, den var harsk...

Vennligst vis til en post i nærmeste fortid hvor jeg opptrer som en bedreviter...;)

Tror du eg har tenkt til å sitte her å bla gjennom alle dine poster for å bevise noe for deg? Men virker jo som du inser at du er hoven når du ikke krangler på det, ånnas.
 
Topp