xHRx = Free.?

DeletedUser

Guest
Vær så vennlig å hold dere ontopic da - Selv om nok denne tråden neppe er ment for å skape særlig med debatt. *sigh*
 

DeletedUser

Guest
Så.. Patetisk.. Har dere ikke noe bedre å gjøre enn å "mobbe" en stamme for deres profil? Det er ikke en så unik og dårlig profiltekst.

uh, jo. Det er tydeligvis ei videreføring av 1337 sin profil (spør deg selv, hvorfor heter vi 1337 elns), men "Kvifor heiter vi Free" gjer jo ikkje meining.
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
som tidligere medlem av 1337 må jeg nesten si meg enig i at det ikke gir veldig god logisk mening og ha "hvorfor heter vi Free", men likevel er det jo en bedre profil enn veldig mange andre, da det ikke er "the same old shit" :p

Enig med tidligere skribent her som påpekte om det ikke var bedre ting å si enn å rakke ned på andres profil. Hver sin smak, hver sin måte. Heldigvis. Frustrerende om alle skulle ha lik profil og tenke likt :p
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
- Farms for everyone!

Mottoet dems har jeg hørt :rolleyes:

Nei nu lyver du som en foss.....
Jeg har da enda ikke sett noen farme free til nå og jeg tror den som prøver vil se det som en vanskelig oppgave. Så nå inviterer jeg alle som sier at vi er farms BEVIS DET..
 

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nei nu lyver du som en foss.....
Jeg har da enda ikke sett noen farme free til nå og jeg tror den som prøver vil se det som en vanskelig oppgave. Så nå inviterer jeg alle som sier at vi er farms BEVIS DET..

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=lose&id=2204

Farma var för länge sen, nu handlar det snarare om att adla och på 2 dagar har ni redan gått om oss i Storm fast om man kollar noga så ser man att 6/7 förlorade byar är i k44 så om jag vore er så skulle jag satsa mer på k45 där ni verkar kunna klara er, om man dessutom kollar också de ni lyckats adla....

http://no.twstats.com/no4/index.php?page=tribe&mode=conquers&type=gain&id=2204

så ser man att 6/8 byar är adlade i k45, statistik som talar att ni borde sluta slösa eran tid på folk i k44 och istället börja bry er mer om k45

fast nu är jag inte ledare hos er och vet inte vad ni tycker och ni kanske tycker om att fortsätta förlora spelare i andra kontinenter samtidigt som ni växer i en annan (det är oerhört synd om de i k45 för de förtjänar inte den smutskastning de har fått för att de andra spelarna i k44 inte kan hjälpas åt tillräckligt bra)
 
Topp