Xig vs RoEm :O

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Kan da ikke kalle meg spion, det høres fælt ut...
Ok noe var da kanskje overdrevent angående spionene..
Men de har noen spioner og det at xig familien planlegger krig er sant de har til og med skrevet opp hvem som er uoppnåelig av medlemmene

ok hva er det riktige ordet da?
Ja kanskje en liten smule overdrevet?

vel pussig da jeg kjenner xig2 lederen Thecleaner alt for godt da sånn at jeg faktisk prater med han og får vite mye.
kan jo nevne at jeg har fått vite en del ting ja.

Men hvis du har fått vite av xig2 at dem skal krige mot RoEm så send den til meg ingame fordi da er det noe jeg ikke har fått med meg:eek:
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Heia RoEm
og xig2..
:)

Xig fam har mest og best spioner, RoEm er ikke de med spioner, de er bare de med svikere og poenghorer.

Ikke gi meg infraction eller advarsel for dette!
...

Roem er huggers dem<3
og visste ikke at dem hadde horer der heller. Men nok off topic fra min side

On topic:
Håper på en fair krig noe som det ligger ann til.
Domini har allianse med xig2 og RoEm så dette blir en lærerikt krig

Lykke til begge stammer
 

DeletedUser

Guest
Dere blir altså nøytrale?
Mange poenghorer der :p


At RoEm har poenghorer i stammen er tøys og tull. RoEm består faktisk av gode spillere, og denne gjengen vil lage nok av kvalm for Xig2 skal jeg si dere.

Creds til Xig at dem har spioner i RoEm ;) Men det vil ikke hjelpe å vinne en krig som er ute i det offentlige allerede. Da har spionene ingen hensikt, når resten av infoen garantert befinner seg på skjult lederforum hos RoEm.

Og at du skriver at Xig familien planlegger krig mot RoEm, er jo i fordel RoEm, som faktisk får informasjon om en pågående krigsplanlegging fra den motsatte parten.

Virker som du er en ustabil person som både kaller RoEm for poenghorer og svikere, og i tillegg hjelper dem med å offentliggjøre hemlige planer fra Xig sin side. Clever ;)<3

Før du begynner å kalle RoEm for svikere, så bør du se på hele fakta før du åpner kjeften. Sviket kommer faktisk fra Xig som startet å angripe et RoEm medlem. Ja, det er det jeg har fått formidlet beskjed om.

Jeg håper for all del RoEm vinner denne krigen og setter Xig på plass.

No offence Xig ;)

-SC
 
Sist redigert av en moderator:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
SC: Det du sier er jeg faktisk enig i.
Det han sier er faktisk litt rart ettersom RoEm veit jo allerede om krigsplanene, men nå fikk dem jo nettopp dette bekreftet.

oisann ikke så smart:p
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor vet alltid alle sammen mer en meg? :(


Side 1:
Tribes: RoEm
Players:

Side 2:
Tribes: Xig1 Xig2 Xig3
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 0
Side 2: 37
Forskjell: 37

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 6
Forskjell: 6

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 0
Side 2: 188,787
Forskjell: 188,787

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 59,443
Forskjell: 59,443

image.php
 
Topp