Yamato har dere hengt dere opp i vår lille stamme?

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ja ja vi er nå litt over 30 spillere, vi har vært i krig med dere i k55 men er ute fra k55 nå ( om dere gidder å angripe våre siste byer)
Syns å huske at dere ikke skulle hunte oss uten for k55,,,men når flere spillere angriper våre spillere utenfor k55 konstant i 2 uker vet jeg ikke om jeg egentlig igjen legger tillit i lovnader fra dere. Jeg har inntrykk av at dere utnytter deres iaps og allierte på mange måter jeg forstår at noen av dem faktisk begynner å få merke dette. Faktisk så kan dere få fortsette så lenge dere vil med å spille på denne måten, men forstår faktisk ikke at noen gidder å inngå samarbeide med stammer som spiller på den måten. Mulig jeg ikke forstår spillet eller æresbegrept som som dere hevder, men ser dere faktisk litt rundt dere så kan dere se at vår stamme faktisk vokser så lenge dere gir oss 10 minutter fri. Det synes jeg er fint at de fleste i min stamme tar innpå deres spillere, så kan dere bruke andre som løpegutter å undertrykke bedrespillere så lenge dere vil.
Dette er mine personlige meninger og representer ikke noen andre enn meg, men jeg håper dere kommer godt ut av at plax (kontositter) sender hans tropper ut og dere kan dele på poengene hans ca 160k mellom dere er vel nivået dere legger dere på for å tjene poeng mens de som har måttet begynt på nytt må jobbe for noen få tusen poeng. Mulig man skal lese igjenom §5 i regler for spill i tribal wars.
Til de som ikke er med i hug wars lykketil i spillet ønsker dere masse gode timer med spill.

Hilsen high on redvine and olives with fetas
RDI-rsr
The Wofs
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke om jeg skal le tørt eller gråte noen tårer når jeg leser hva du har skrevet her. Jeg sendte deg en personelig melding om at krigen er avblåst, vi har ingen interesse nede i deres nye områder. Det er også noen fra stammen som har reist nedover. Men jeg har sagt klart ifra at det er andre ting som skal prioriteres nå. At du inndirekte sier at vi er noen backstabere må jeg ta med en klype salt. De allierte vi har nå kunne jeg ikke engang bryte i drømme. Vi har stor respekt for dem og har sammarbeidet utmerket med dem hittil.

Så over til Plax saken. Plax har sluttet å spille. Hva ville du ha gjort med byene hans når han var grei for å ikke snakke om lojal ved å gi oss sine byer. Jeg ville sett på det som en æreskrenkelse ovenfor han å la de byene "råtne" til barbarbyer som enhver gribb kan angripe og høste inn hveten;) Nei, vi skal ta vare på byene hans.

Undertrykke bedrespillere!? Hva i viddas navn er det du snakker om? Vær vennelig og tenk deg litt bedre om før du slenger falske beskyldninger over din kropp.

Ha en fortsatt god natt
-Zanmato
 

madskillz

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
som alliert med yamato må jeg få legge til at de har vist seg å være en av de stammene du kan stole mest på. Hadde -rome- som alliert før ninjaz krigen, så hvordan de behandlet sine allierte. Yamato har mer ære enn det, og håper at de også er så gode allierte som de er nå i fortsettelsen, noe jeg tror at hele mitt hjerte at de vil være.
 

DeletedUser

Guest
Mye feil informasjon der gitt RDS :eek:

Etter det jeg har hørt var ikke så mye av dette feil:rolleyes:
Men kan hende jeg har hrt feil:confused:

Uansett er det værste jeg vet stammer som lyver:mad: Har vært i kontakt med nok av den typer stammer uten at jeg vil nevne navn.
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er enig i det RDI-rsr sier, og jeg synes det er litt rart når vi blir kjørt så hardt i flere uker med så mye tap for motstanderen. Jeg blir litt mistenksom til det ja...:rolleyes:

Men allikevel mener jeg at saken er ferdig, så vi trenger ikke å ta det til offentlig forum.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
tja fint med forum så kan sånne som meg og de som ikke er enige si hva dem vil.
Løgn å usannheter, jeg er ikke tilhenger av sånt. Men jeg ser jo ting fra mitt sted, så får andre si hva dem vil men historie og fremtid vil jo vise om jeg har rett eller feil.
 

DeletedUser

Guest
saken er ferdig for lenge siden RDI.
ikke ta den videre opp selv om jeg også er enig med deg.
 
Topp