Yamato+WIND=NAP?

DeletedUser

Guest
Ja som mange sikkert vet så har NoVi skiftet navn til Wind. De har også skaffet seg en NAP med Yamato. Dette er hvertfall det jeg har fått bekreftet.

Noen fra Yamato som har lyst til å uttale seg om dette?

Min mening er at dette er litt dårlig gjort mot Elite. Men jeg kan ikke akkurat uttale meg noe mer om saken, ettersom jeg er blank for info om denne saken.

- Carli
 

DeletedUser

Guest
tribalhuggers

Slapp av RDI, uansett om det blir IAP eller ikke så tror jeg nok ikke de slapper av i krigen mot dere.

Dere burde ihvertfall starte å ta byer, dere ligger litt unna på statestikkene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg observerer også at NoVi har skiftet navn et par ganger det siste døgnet, siste utgave er Grim Reaper - eller 'mannen med ljåen' for norskspråklige.

Hensikten med denne posten er å oppklare evt. misforståelser vedrørende diplomatisk status mellom Grim og Yamato. NoVi aka Grim har lyst rødt på kartet mitt så langt tilbake som jeg kan huske - og gjør fortsatt det :D

Yamato inngår ikke IAPs eller allianser i hytt og pine, og kommer heller ikke til å gjøre det i fremtiden - og uansett ikke for å sjekke hvordan kartet tar seg ut i andre farger. De avtalene vi har vil vi fortsette å holde i hevd til partene blir enige om å forandre status.

IAP med NoVi? Vi ville jo bare fly rundt og tråkke hverandre på tærne om halvparten av målene ble borte - hvor er moroa i dét? :eek:
 

DeletedUser

Guest
vi får nå se hva som skjer ettersom diplomaten til wind/grim angriper baronen til elite :cool:
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
I say: ROFLMAO....

Yamato må begynne å tvile på fremgangen sin mot -Rome- familien og TW hvis dem nå velger å IAP wind/novi/grim.

Dette kan bare bety enten at dem frykter sine andre fiender og foretrekker mindre motstandere.
ELLER
Velger å fjerne litt av frontene for å kunne fjerne dem andre frontene lettere.


med andre ord:

enten er dem redde og frykter TW og -Rome-
eller
velger dem å fokusere på TW og -Rome- Fiendene sine.

Enklere kan det ikke bli analysert
~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
I say: ROFLMAO....

Yamato må begynne å tvile på fremgangen sin mot -Rome- familien og TW hvis dem nå velger å IAP wind/novi/grim.

Dette kan bare bety enten at dem frykter sine andre fiender og foretrekker mindre motstandere.
ELLER
Velger å fjerne litt av frontene for å kunne fjerne dem andre frontene lettere.


med andre ord:

enten er dem redde og frykter TW og -Rome-
eller
velger dem å fokusere på TW og -Rome- Fiendene sine.

Enklere kan det ikke bli analysert
~Jazcan~


Det er mulig jeg ikke uttrykte meg klart nok ovenfor. Isåfall burde dette være klart nok for de fleste:

Yamato har ingen IAP med NoVi/Grim - og har heller ikke behov for, eller ønske om, å inngå en slik avtale.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
latterlig å klare å oppføre dem som iap ved en feiltagelse. trodde dere var litt flinkere enn som så:p
 

DeletedUser

Guest
Ja jeg sa det fordi at jeg har fått bekreftet dette. Men da har tydeligvis den personen fårr feil informasjon.
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du må ikke tro på alt du hører. det er veldig utenkelig at yamato noen gang ville ha iap med novi/grim/wind
 

DeletedUser

Guest
Nei jeg gjør ikke det, men nå ble dette sagt av en meget troverdig spiller.

Med tanke på de nye lederne i Yamato vet man jo ikke hva de kan finne på?

Mener ikke å være kritisk til lederne, men tror ikke noe om de før jeg får litt erfaring.
 

DeletedUser

Guest
Kan du si hvem denne kilden din er, eller sende PM til meg inne i spillet? :)
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på de nye lederne i Yamato vet man jo ikke hva de kan finne på?

Mener ikke å være kritisk til lederne, men tror ikke noe om de før jeg får litt erfaring.

Våre "nye" ledere har nok av erfaring da det er flere en bare zanmato som har styrt stammen.
 

DeletedUser

Guest
Ok. Alt jeg sier er at jeg kjenner ikke til de. (nå er jeg ikke den spilleren som tenker på alt annet, men mest om meg selv ingame).

Dere får hvertfall ha lykke til med de "nye" lederne! = )
 
Topp