Yamato+WIND=NAP?

Reaksjonspoeng
1
Navnet GRIM er stjålet fra en V1 stamme som hadde samme navn. NoVi har det navnet nå fordi Fardin, hertugen i NoVi, har veldig lite kreativitet og derfor tar andres navn. Minner meg litt om DBD-saken på .net.

Vel.
NoVi prøver å starte på nytt med et nytt navn, men det vil ikke gå. Det var et trasig forsøk. Dette viser at NoVi lederne mener at NoVi-navnet er alt de står for. Det høres vel motiverende ut for medlemmene som hører om sine lojale ledere?

Jeg vil ikke snakke om NoVi som Grim. De er fortsatt NoVi, no matter what.
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Navnet GRIM er stjålet fra en V1 stamme som hadde samme navn. NoVi har det navnet nå fordi Fardin, hertugen i NoVi, har veldig lite kreativitet og derfor tar andres navn. Minner meg litt om DBD-saken på .net.

Vel.
NoVi prøver å starte på nytt med et nytt navn, men det vil ikke gå. Det var et trasig forsøk. Dette viser at NoVi lederne mener at NoVi-navnet er alt de står for. Det høres vel motiverende ut for medlemmene som hører om sine lojale ledere?

Jeg vil ikke snakke om NoVi som Grim. De er fortsatt NoVi, no matter what.

Kansje jeg tok det? Jeg og Confecta er de eneste med rettigheter. Og vi prøver ikke og starte på nytt, vi venter på et klarsignal :D Vi har aldri prøvd og starte på nytt, vi "leker" oss :) Jeg er drit lei NoVi!, men jeg venter på et signal før jeg gjør noe :)
 
Topp