Yes im here ;)

DeletedUser

Guest
Du ska vere glad eg sa velkommen. Etter at 3. generasjons pokemon kom ut slutta eg å like det :D Eg e old style pOkEmOn FaN. U know, Lapras, Alakazam, Butterfly, Gyrados, Gengar og Aerodactyl <3 Skikkelig drømmeteam, ingen har slått meg endå <3 (No snakker eg om Pokemon Blue te GB color altso :cool:)

Old style is tha best :p:p:p

Personlig liker jeg 3. generasjon best. Var de første pokémonene jeg så noen gang. Deretter kommer 1. generasjon, og 2. har vel halvveis sneket seg inn et sted. Pokémon sluttet for meg med 4. generasjonen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg aner ikke. Har ikke fulgt med. Vet iallefall at det kom en 4. og 5. generasjon, men videre har jeg ikke peiling. Du får si det du som vet :)
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Men vi slipper og diskutere pokemon nå :p
Jeg lagde bare denne brukeren får og komme inn i pok3 på v10 (og det funka jo...)
 

DeletedUser

Guest
Hehe ^^ Ja, iallefall det dobbelte av hva jeg holder meg til ;)
 

DeletedUser

Guest
Du gikk fra +2 til -2 fordi du syntes det er bedre å svare på PM så alle som leser tråden etter deg ikke får vite svaret..
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
jeg tenkte over det i ettertid, men da var det der allerede så det var ikke noe vits.
 

DeletedUser

Guest
Ulempen med at modsa stenger tråder uten advarsel er at folk ikke kan gå inn og slette/moderere sine egne innlegg i etterkant når de føler at de kan ha overreagert eller sagt noe de angrer på eller noe som kunne misforstås. Så det blir istedet stående der til evig tid fordi tråden er låst.
 

DeletedUser

Guest
Føler meg som en utenforstående, er det meningen jeg skal vite hva dere snakker om?
 
Topp