Yo, wazzup?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
sup-ladies.jpg

and
sup_fagz_cat.jpg



Yeah yeah, der var vi ihvertfall greit i gang med v5...
Sier vi ettersom kontoen består av to spillere. Brann2006 og Kittycat. *cool*


Vi ligger skjult bak alles murer i det tette gangster strøket i K44. Så rawr!, L-13 og PMS, dere er alle heldige som slipper å se deres byer falle under vårt nick enn så lenge. *rolleyes*

3358044433f70406553c2.png


Vi har til nå spilt solo, men oppretter herved en stamme. En stamme bassert på K44 og top delen av K54. Alle som føler at akkurat de har det som skal til for å komme inn i stammen og ligger i dette område kan ta kontakt med meg eller kittycat over over forumet eller skype (for de som har vår skype 0.o).
Stammen kommer til å være helt åpen, og ingen tidligere verdner eller relasjoner tidligere vil bli tatt med som vurdering av din søknad. Alle får en ny start hos oss. Men vi er ikke akkurat kjent for å ta inn smårips heller. :p
Vi har store planer for v5. Har du like store? Så er dette rette plassen for akkurat deg!​
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13

Likavel er det noen obligatoriske deler som en søker må ha.....
Søker må oppfylle minst 2/5 av følgende punkter:

a) En digg (sprett)rumpe:
247258-1-1255600273009.jpg


b) Boobs
n35095988641_4054.jpg


c) Mannboobs
manboobs.jpg


d) En grei fin ølmage
pic1.jpg


e) Alkoholiker også populært kalt alkis
baby-alcoholic.jpg


En siste utvei er at du kan se slik ut:
toddler_gangster_costume.jpg

For da kan vi kamuflere oss med våres naboer. :)





<<<<<<<<<<------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------>>>>>>>>>>
Og ettersom Trym er så frampå og spør hvordan det går så får jo jeg nesten svare. :)
[spoil][22:53:20] Trym: Hvordan går'e?
[22:53:37] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: Skal skrive på forumet nå tenkte jeg. :p
[22:53:45] Trym: Ang. hva? :-D
[22:54:32] Espen ٩(●̮̮̃•̃)۶: At du ser ut som en piss i trynet :)
[22:54:53] Trym: Oi, tøft.
[22:54:56] Trym: Gleder meg til det innlegget![/spoil]
Og her har du den Trym -->> http://www.youtube.com/watch?v=dTEVl64rEy4&feature=related
 

DeletedUser

Guest
Burde ikke denne posten vært på "stammer og medlemmer" forumet?

Og lurer nesten på om du leggern ut bare for å tergeXD
cudos^^
 

DeletedUser

Guest
Hehe Espen, takk! Ventet i over 1 døgn på dette innlegget.. Ur slow mate :( Ellers, godt innlegg og ønsker stammen lykke til. Har store planer for v5, så vi får ta det senere ;)

Du veit å lage oppstyr iallefall! :D

Burde ikke denne posten vært på "stammer og medlemmer" forumet?

Og lurer nesten på om du leggern ut bare for å tergeXD
cudos^^

Hahha, er jo propeganda så det holder. Ser du ikke det, er vel gamlehjemmet neste :p?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
med McDonals reklame i bakgrunnen, dette må jo vær en gyldig søknad:p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er dypt skuffet over deg Espen, jeg har da ugjevne kropsdeler, men dette blir ikke nevnt her :O

Også legger du det på feil sted.... -:- good luck, bare fordi KittyCat er på kontoen <3
 

DeletedUser

Guest
Mmm sprett rumpe, manboobs, ølltønne ( alle vet at en tønne er bedre enn en six pack) og drikker:) mulighet?:D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vi ligger skjult bak alles murer i det tette gangster strøket i K44. Så rawr!, L-13 og PMS, dere er alle heldige som slipper å se deres byer falle under vårt nick enn så lenge. *rolleyes*

For en slitsom spammer. Og jeg vet selvsagt umerket godt hvilken konto dere spiller på.
Om du på død og liv er så opptatt av å få oppmerksomhet, Brann, så stå frem med nick og vis til noen resultater ingame.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Er det lovlig å diskriminere folk på TW fordi at de ikke har visse kroppsdeler :eek:?
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
For en slitsom spammer. Og jeg vet selvsagt umerket godt hvilken konto dere spiller på.
Om du på død og liv er så opptatt av å få oppmerksomhet, Brann, så stå frem med nick og vis til noen resultater ingame.

50:50 enig der, get real Espen ;-):p:D
 
Topp