Yoshi erklærer krig mot...

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
... L-13

Rett og slett fordi vi kjeder oss. Men vi sovna, så overraskelsesmomentet forsvant. Sier noe om hvor mye vi bryr oss om v5. Nuvel. Lykke til, L-13 :cool: Dette er en krig vi ikke forventer å vinne, men vi skal prøve å ha det litt gøy før vi sier takk for oss. Let the axes do the talking.

Om noen ønsker å støtte oss i denne krigen, send mail ;) Det betyr ikke nødvendigvis et samarbeid, bare at vi vet hvor vi har dere.
 

DeletedUser

Guest
*Snur seg rundt i stolen når bone kommer inn i tråden*

I've been expecting you, mr. Bone..

*klapper katten*
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hehe, djeez.

edit: Kom på at slikt gir infractions. Hmm. øøh. Vi skal tarei! Så det så!
 

DeletedUser

Guest
Støtter deg fult ut!! Fikk jeg nettopp veldig mye mer sansen for mr.g&w:)
 

DeletedUser

Guest
At du (dere) ville kjede dere nevnte jeg for lenge siden da Yoshi meldte seg inn i L-13 for å nærmest "unngå" action :)

L-13 masserekrutterte i K45 iallefall, og da ender man jo med å adle meningsløse farmebyer av hverandre uten noe mål og mening. Det er jo intet spill i det hele tatt...

Nå er L-13 medlemmene *fjernet*, da det ikke er mulig å gå ut av stammen uten å bli "intern" adlet med L-13 så langt kartet kan vise. Spillere velger derfor heller å bare avslutte kontoen så RV kan internadle, for det går han ALDRI lei av, hehe :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var rett før jeg joina dere i Prey, men det ble ikke sånn :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja det var en ut av L-13 og 5 nye inn..

Sikkert veldig utfordrende å spille TW slik RV sine stammer gjør det... :rolleyes:

Til dere som går inn i L-13 slik V5 ser ut nå.. Hva driver dere? Er det det sosiale, redd for å bli adlet eller..? Bare lurer
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Latterlig at alle skal ha så voldsomme meninger om hvordan andres stamme skal være da... Hva er vitsen?

Hadde ikke TW blitt kjedelig uten en skikkelig toppstamme? Da ville dere ikke hatt noen å klage på!
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Latterlig at alle skal ha så voldsomme meninger om hvordan andres stamme skal være da... Hva er vitsen?

Hadde ikke TW blitt kjedelig uten en skikkelig toppstamme? Da ville dere ikke hatt noen å klage på!

Hvem klager? Klarer ikke å se at noen klager..

Kan du ikke heller svare på hva som driver dere når dere spiller på den måten dere gjør? Har selv vært en del av det en gang og fant det meget kjedelig.. Klarer ikke å se at det er klaging men snarere et helt greit spørsmål. ;)
 

DeletedUser

Guest
Skjønte ikke helt hva du mente:

At du fikk bekreftet hvor en off by var til prisen av mur og 1 adels eller hva? eller manglende utnyttelse av katapulter?
 

DeletedUser

Guest
Hva faila mest:
1) Vi mista en noble
2) rv har ca 440 rams i nukene sine

Det var denne jeg også stussa litt på :D Samtidig som katapultene også gikk mot muren?

Men for all del, vet ikke om det har noen fordel å ha så mange..

(edit)

Lykke til forresten, blir sikkert litt av en kamp!
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Det var denne jeg også stussa litt på :D Samtidig som katapultene også gikk mot muren?

Men for all del, vet ikke om det har noen fordel å ha så mange..

(edit)

Lykke til forresten, blir sikkert litt av en kamp!

Å ha så mange er definitivt ikke en fordel. Når det er sagt er det jammen ikke lurt å la den nyutdanna adelsmannen stå alene i byen heller :mad:

Takk, tror ikke det blir så mye kamp. Hverken jeg eller Stian er særlig into this. Vi er rett og slett umotiverte :(
 

DeletedUser

Guest
vel, det finnes jo teorier på bruk av såkalte "wallbusters" beregnet mot stacks - men sjelden jeg har sett det vært brukt hverken her eller på .net så tidlig i spillet...

Ser man på oppbyggingen ellers, er det en meget ubalansert nuke - både i byggetid og styrke :rolleyes:
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Mr. Game And Watch, du er stammeløs. Tøff du som går til krig mot L-13 alene hehe.. Og creedz til rv som tok adels fra deg. Ja, jeg tror det var du som faila Mr. Game And Watch :p RV hadde ikke tap,men fikk tatt adels + litt tropper til + revet hele muren + masse ress fra deg hehe..:)
 
Sist redigert:
Topp