Ytringsfrihet og tw-teamet (Slettet 2 ganger)

Status
Stengt for ytterligere svar.

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Slenger den opp her igjen jeg, ytringsfriheten i Norge gjelder visst ikke på forumet ifølge Habla. Det skulle jo tatt seg bra ut om man fikk lov til å kritisere selveste teamet her!

Da jeg logget inn i V2 i dag var jeg blitt sperret for koordinering med en konto jeg satt for mange uker siden. Denne kontoen hadde da 60 dagers kontovakt og det var rett og slett ikke mulig å sende rundt tropper. Alikevel finner Habla ut at jeg har gjort noe ulovlig, uten å ville vise frem bevis. Den andre kontoen anket, noe jeg ikke hadde tid til og har nå tatt straffen fra habla i og med at den ikke var så ille og at jeg ikke har tid til å være bannet da jeg har angrep jeg skulle ha sendt, og forsvar som skulle flyttes rundt. Denne andre kontoen (med over 60 dager kontovakt) skulle miste dobbelt så mange byer som meg. Glitter har så vært i kontakt med Habla anngående dette, og dette var det han hadde å si til det:

Sitat:[22:35] habla: og for alt eg veit kan det hende at ofpain og gurimalla har planlagt dette mellom seg uten å seie frå til nokon

Hvordan skal dette gagne oss i det hele tatt?


1. Jeg kan umulig ha sendt noen angrep på noen med en konto som hadde kontovakt i 60 dager
2. Om det er blitt funnet en syndebukk allerede, hvorfor skal da også den som i det tilfellet ikke ha gjort noen ting bli straffet, og da straffes værre?

Antallet som spiller på de norske serverne har sunket fra 25.000 til nesten 15.000 iløpet av dette teamets periode her. Kanskje vi har svaret her? Noen andre som mener noe fra eller til om dette?
 

DeletedUser

Guest
Du skal ikke skrive om dine avstraffelser på forumet, derfor blir de sletta går jeg ut i fra. :cool:
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Habla har ihvertfall null troverdighet hos meg, kan han ikke være mann og svare for seg??
 

DeletedUser

Guest
Ustabilt nett, kort svar frå mobilen.

Trådane er sletta på grunn av brudd på forumreglane. Ettersom du insisterer på å ta det opp skal eg svare.

Mine verktøy seier at du angreip gjennom kontovakt. Sjølv om kontoen var rundt grensa for begrensinger betyr ikkje at den var over.

Du siterer ufullstendig og ute av sammenheng. Resten av setningen er at eg tviler sterkt på at det er tilfelle.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp