Ziggi,Nolaw vs Kermit

Status
Stengt for ytterligere svar.

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Side 1:
Tribes:
Players: ziggi Nolaw

Side 2:
Tribes:
Players: Kermit

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 3
Side 2: 0
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 12,598
Side 2: 0
Forskjell: 12,598

image.php


Ville bare vise det:)

Kermit var så sikker på at jeg kom til og bli adla... så måtte bare
 

DeletedUser

Guest
Kermit har sluttet smarten, hvorfor tror du ellers at han sendte alt han hadde på Nolaw? Og at dere ikke møtte noen motstand i byene hans?

Rett og slett, latterlig post.
 

DeletedUser

Guest
Jo, han mistet 1 by, greit motivasjonen røk.

Så mistet han enda en by, greit motivasjonen er borte.

Samt at dere adlet to av byene hans, på bursdagen hans, og han gadd ikke være online på bursdagen vettu :)

Så etter at han mistet disse byene, hadde han ikke mer motivasjon eller lyst til å spille spillet mer.

Men greit, gratulerer, dere adlet en inaktiv! :)
 

DeletedUser

Guest
Haha,Du takler ikek at vi rett og slett er bedre enn dere:cool:

Skal mye til å være bedre enn dere når man ikke er pålogged. Ingen som gidder å spille på bursdagen sin, men det hadde dere nok i bakhodet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Viste ikke at han hadde bursdag før dere sa det nå jeg, så det hadde jeg nok ikke i bakhodet nei :)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Skal mye til å være bedre enn dere når man ikke er pålogged. Ingen som gidder å spille på bursdagen sin, men det hadde dere nok i bakhodet:rolleyes:

Hans problem om han har bursdag da-.-

Han var forresten pålogget,Jeg sendte han melding og han leste den med engang:)
 

DeletedUser

Guest
Aktivitet er nøkkelen til spelet, så om du er inaktiv så er du ein dårlig speler. Synes dette var ein ganske unødvendig tråd, men at noen er inaktiv er ikkje ein måte å forsvare at ein speler er dårlig.
 

DeletedUser

Guest
å lage en tråd for å vise at man har adlet 3 byer sammen med en annen spiller grenser vel til ekstremt patetisk..
 

teletubi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ziggi, dette er ikke positivt. Ikke for å være slem, men denne tråden var en dum ide :cool: Kan ikke gå og legge ut noe sånt hvis dere var to mot ham...

Og det med inaktiviteten til Kermit, om det å ikke være logget på sin egen bursdag, hvorfor skaffet han ikke KV? Dårlig unnskyldning sier jeg :cool:
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
du ziggi :)
jeg sendte alle mine off soldater på Danj og alle mine def soldater på Nolaw... når du angrep hadde jeg sletta kontoen min. allerede, syns du virkelig at du skal ta all æren for dette?

jeg hadde sagt ifra at noen i stammen kunne internadle meg, derfor kvittet jeg meg med alt jeg hadde av tropper. så kanskje jeg var litt dum som sende vekk alt så fort isteden for å vente til likefør :(

men, det er ikke din feil at jeg slutta... det kan du delvis takke Nolaw for og mest takke en tredje part som du ikke viste om, nemmelig Soulfood!

også, når kontoen min blir borte forgodt om et par dager på v4 kommer jeg med nytt nick og nye murligheter :D

før jeg deleta accen min så sendte jeg tilogmed alle fiendene mine et slags takke brev og takket for kampen og meldte min avskjed!

så går du ut på forumet å er så unskyld meg men det er sant, frekk at du tar all eren for det? dette syns jeg ikke noe om og jeg syns det rett ogslett er litt barnslig av deg!


så til slutt, jeg kommer til å bruke denne kontoen på forumet og ikke mitt nye nick for det er topp hemmelig, ikke trym vet det en gang ;)
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor sendte du ikke brev til meg da Kermit? :(

Vi har jo sendt så mange fine brev før :D
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
du ziggi :)
jeg sendte alle mine off soldater på Danj og alle mine def soldater på Nolaw... når du angrep hadde jeg sletta kontoen min. allerede, syns du virkelig at du skal ta all æren for dette?

jeg hadde sagt ifra at noen i stammen kunne internadle meg, derfor kvittet jeg meg med alt jeg hadde av tropper. så kanskje jeg var litt dum som sende vekk alt så fort isteden for å vente til likefør :(

men, det er ikke din feil at jeg slutta... det kan du delvis takke Nolaw for og mest takke en tredje part som du ikke viste om, nemmelig Soulfood!

også, når kontoen min blir borte forgodt om et par dager på v4 kommer jeg med nytt nick og nye murligheter :D

før jeg deleta accen min så sendte jeg tilogmed alle fiendene mine et slags takke brev og takket for kampen og meldte min avskjed!

så går du ut på forumet å er så unskyld meg men det er sant, frekk at du tar all eren for det? dette syns jeg ikke noe om og jeg syns det rett ogslett er litt barnslig av deg!


så til slutt, jeg kommer til å bruke denne kontoen på forumet og ikke mitt nye nick for det er topp hemmelig, ikke trym vet det en gang ;)

Tuft^^
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Har tatt litt fra deg tidligere da:)

ja denne tråden var teit-.- men jeg hadde nettopp komme thjem fra skolen og kjeda meg;o
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp