zzzz - Danske spilleren i ~SA~

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Introduksjon:
I mitt første intervju noen sinne valgte jeg å ta en spiller jeg selv har hørt om og som jeg ønsket å høre mer fra. Spilleren zzzz ble min utvalgte og han takket ja.
Spilleren ligger på en nåværende 8 plass noe jeg synes er en bra plass for den danske spilleren. zzzz fleipet litt med at det kanskje ville være vanskelig å intervjue han siden han er dansk. Men svaret mitt var enkelt, vi gjør et forsøk og ser hvordan det går.
Spilleren har i nå værende øyeblikk 2.042.914 poeng og 218 byer.
La oss høre hva vår kjære venn fra Danmark har å si.

Hva er din tw-historie?
Jeg har drevet på med TW på den danske, engelske, og net serverne, og på den siste danske server: Der spillet jeg sammen med flere norske spiller, som jeg holdt meget bra kontakt med og valgte derfor å starte opp igjen på den norske server.
Da det ble tid til å spille igjen

Hvor mye tid bruker du på TW?
Det varierer litt, men det tar selvfølgelig i tid når kontoen vokser og man bruker mer tid etter hvert som man vokser. I øyeblikket bruker jeg vel ca.12 timer på tw i døgnet.

Hva er din spillfilosofi?
Jeg er vel det man kaller en offensiv spiller, der jeg gjerne tar en sjanse i ny og ne. De offensive troppene er jo laget til å bli brukt, og om mine nærmeste spill kammerater er i knipe, da er jeg klar til at ofre alt for at hjelpe dem.

Uti fra din erfaring, hvordan synes du en stamme bør organiseres?
En stamme bør ledes med det jeg kaller " styre demokrati" hvor så mye informasjon og beslutninger deles ut til alle medlemmer, hvis det er mulig.
Ellers bør en stamme deles opp i mindre angrep/støtte enheter, som kan styrke deres sammenhold og vennskap.

Hvordan tror du at du har påvirket den norske serveren?
Jeg veit ikke om jeg har påvirket den norske server noe særlig, pga språket til tider kan være en liten hindring... Men jeg håper at jeg har påvirket og jeg har selv blitt påvirket av mine nærmeste kammerater, som jeg har kjempet sammen med, igjennom denne verden...
Den norske spillestilen er litt annerledes enn den danske, så jeg håper jeg har påvirket noen til at ta en mer aggressiv holdning til dette spillet, da det sjeldent betaler seg å være defensiv i lengden. Mange slutter på grunn at kjedsomhet, hvis de blir for defensive... Dette er jo et krigsspill :)

Hva er ditt morsomste TW øyeblikk?
Hm, det har vært mange morsomme TW øyeblikk, og her på den norske, er det helt klart forskjell på våres språk, der til tider gir noen komiske situasjoner...
Jeg skrev på et tidspunkt til min TW makker, at han var en "rar" fyr, som på dansk betyr en flink gutt, men det betyr visst noe helt annet på norsk.. :)
Og det gikk litt tid, innen jeg fant ut av hva "helgen" betyr, for på dansk har det noe med kirkegreier å gjøre.

Hva er dine beste minner fra v4?
De beste minner på V4, er helt klart, de mange gode kompisene jeg har møtt her. Jeg må innrømme at de norske tw spillerne er flinke mennesker, man gjerne kommer til å holde kontakten videre med og det er helt klart ikke siste gang, jeg spiller på den norske serveren.

Hvilke spillere synes du er mest profilerte i v4 og hva du mener om dem?
Jeg tenker ikke så mye på profilering og rykter, men har sett fra min lille andegård div forskjellige ting. Jeg vil nevne 2 spillere som jeg har sett opp til og pga av deres spillestil.. Den første er Bicycle Repairman, som lenge lå langt oppe i rank listene, og han var en super aggressiv spiller. Han er dessverre blitt nødt til og skrue ned voldsomt ned på antallet off byer, da han fikk for lite tid til TW...
Den andre jeg vil fremheve, er mest for hans spillestil og kloke hode i spillet, er Hitman. Som ikke lenger spiller under det samme nicket, men har startet opp igjen under et annet nick, og han er sterkt på vei tilbake opp på rank listene igjen.

Hvordan vil du egentlig beskrive historien til stammen din?
Jeg vil unnlate å skrive så mye her, da jeg har vært igjennom mange forskjellige stammer, inntil jeg endte i ~SA~ Som jeg har det supert bra i, og aktivitetsnivået er på topp

Hva er din tanke om spioner?
Spioner er en del av spillet, og selv om vi alle hater dem, er dette en selvfølge på spillet. Så er ikke mange av oss, som holder oss tilbake for selv at bruke dem til vår fordel..

Kan du si noe om din egen spillemåte (taktikk, strategi) som noen med mindre erfaring kanskje kan dra nytte av?
For å si det kort, hvis du har tid til at være mye pålogget, da bør velge å være ekstremt Offensiv, og ta litt sjanser av å til, det betaler seg ofte.. Angrep er det beste forsvar som folk sier.

Noen spillere du vil takke?
Ja, klart det er mange spillere jeg vil takke, men jeg vil gjerne spesielt si takk til Hitman,Viking, Ragnar Lodbrok og Blackburn... de veit selv hvorfor :)

Er du i krig mot noen spillere eller stammer akkurat nå?
Vi er i øyeblikket i krig med PALS og Capes

Er det noen spillere eller stammer du ikke liker?
Nei, det er absolutt ingen stammer jeg ikke liker eller spillere. Men det er selvfølgelig alltid spillere som man ikke finner kjemien med og da er det er ikke alltid at man kommer overens med hverandre. Det er spillere jeg ikke bruker så mye tid på og det er som regel at dem ikke har vært forsiktig og ikke veit forskjell på IRL (In real life/Det virkelige liv) og spillet

Hvordan er det å være Dansk på norsk server?
Det har vært kjempe bra, nesten alle har tatt meg godt i mot og jeg har da også møtt flere kjente nordmenn som spiller på den danske serveren.. Det er selvfølgelig en stor fordel å kunne vårt språk.

Har det noen fordeler eller er det bare ulemper med tanke på språk osv?
Jeg tror ikke jeg har så mange fordeler ved å være danske her på No. Men jeg ser heller ikke de store ulemper, jeg forstår jo nesten alt på norsk, og de fleste av mine stamme kammerater forstår dansken min.
Det kan godt være noen ting jeg kan ha stort problem med å skrive.

Noe du vil tilføye helt til sist? Evt. noen spennende ferske nyheter i fra krigen f.eks.?
Om du spør dine stamme ledere, hvorfor vi er i krig, Da kan de fleste ikke huske hvorfor og sånn er det bare. :) Husk at alle må "kose" (kose er enda et norsk ord som ikke gir mening) seg med dette spillet, og huske at dette kun er et spill og tabber vi gjør i denne verden, er slikt vi kan ta lærdom av. Så har vi lært oss noe nytt og da spiller man bedre i neste verden.. Lykke til videre alle sammen:)
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Supert arbeid!!! :D :D :) :)

Bra spørsmål, og svar.

Hmm, det ser ikke ut som han er dansk.. har du oversettet det? Eller er jeg veldig flink i dansk uten og vite det?
 

DeletedUser

Guest
Godt at det kommer noen inertvjuer her også.

Godt arbeid var det også.

Det eneste jeg savnet var en 'tids-stamme-linje'.
Der man kan fotelle litt om sin tid i (de forskjellige) stammen(e)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Takk til alle som er fornøyde.
Er selv fornøyd med innlegget.

Om noen har ulike synspunkter på forbedringer, vær vennlig å kontakte meg på brev :)
Hadde satt pris på posetive og evt negative ting.
Øvelse gjør mester :)
 

DeletedUser

Guest
Bra int. det var jo den zzzz, som jeg kjender......altid på offensiven.

Dog ikke den eneste Danske her.......
 

DeletedUser

Guest
Kjenner ikke spilleren, men et flott intervju. :) Nice Renegade90
 

DeletedUser

Guest
Oioioi! det interuet kan bli interessant:D
Kanskje noen saftige hemligheter blir avslørt?
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
2 nye intervjuer er klare i morra.

SyppO og Valkyr



Samtidig vil jeg takke alle spillere som kontakter meg på PM in-game med nydelig sladder.
Har i dag fått 12 brev med sladder som jeg setter pris på.

Fortsett å sende inn :)
Setter pris på det.
Finner meg som DeeDee ingame v4
 
Topp