-Rome- vs. Elite

DeletedUser

Guest
Herlig å se at -Rome- har holdt ut så lenge og fortsatt kan kjempe så bra. :)
 

DeletedUser

Guest
I dag svinger det litt andre veien igjen, og Rome har tatt flere enn Elite.
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 5
Forskjell: 5

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 94,221
Side 2: 43,953
Forskjell: 50,268

image.php
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg har tidligere kommentert på forskjellige tråder at elite kommer til og forsvinne og rome vil vokse... men da blir jeg møtt med utrolig mange negative kommentarer,men her har vi da beviset på at det jeg sier faktisk er riktig. Jeg driter egentlig i alle elite folka som sier; ja det er ikke så viktig,de tok jo bare 100 byer av oss det gjør jo ikke noe.... vi har jo 100 000 byer igjen så det driter vi i.... hvis vi ser på statistikk over hvor mange byer elite har mista og hvor mange de har tatt regner jeg med at vi lett kan se at hvis dette fortsetter forsvinner elite.(dette er bare teori har ikke giddi og sjekke egentlig:)




Elite får mye motgang for tiden...
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vil skryte litt av Rome også:) Utrolig deilig og se at rome gjør det bra,jeg har alltid likt denne stammen har vært med i stammen en stund også... Så er glad for og se at det går bra,jeg tror rome har en god fremtid på v2,gøy hvis noen er imot dette og mener rome går til h.......
 

DeletedUser

Guest
Jepp, Elite har veldig mykje motgang for tida, men prøv å tell kor mange medlemmar alle fiendestammane deiras har. Er ikkje rart dei ikkje alltid kan lede på alt.
 

DeletedUser

Guest
Ingen blir gode uten motgang.
What Doesn't Kill You, Make You Stronger ;)
Elite kriger i skrivende stund mot 404 (!) spillere. Noe som tilsvarer 8 stammer, alle på topp 15.
Elite består av 53 medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
8 stammer på over rank 15?

1 Elite - dere selvXD
2 AriCa - krig mot 1
3 -Rome - krig mot 2
4 BIRKI - vet ikke (KAN NOEN SI HVILKEN SIDE DERE ER PÅ?(nyskjærig))
5 X-V - krig mot 3
6 RoEm - ikke krig mot?
7 TTA - vet ikke ? BIRKI?
8 V-m-S - krig mot 4
9 OIM - allierte
10 NS - krig mot 5?
11 OliCo - vet ikke
12 ~ROME~ - krig mot 6
13 Føn - krig mot 7
14 K-m-S - krig mot 8
15 =ROME= - krig mot 9

får det til og bli 9 jeg kan dere ikke gi oss en full liste da?:p
 

DeletedUser

Guest
Ingen blir gode uten motgang.
What Doesn't Kill You, Make You Stronger ;)
Elite kriger i skrivende stund mot 404 (!) spillere. Noe som tilsvarer 8 stammer, alle på topp 15.
Elite består av 53 medlemmer.

Vel, dere har jo egentlig ikke noe å klage over da dere vel har erklært alle(?) disse i krig selv.
 

DeletedUser

Guest
Hva man er i krig med er man selv skyld for, men ingen skal nekte for at dere har mye å gjøre. Nå skal det jo sies at det er veldig mange av spillerne i disse stammene som ikke er spesielt nære Elite og det er jo langt fra alle som er i direkte krig med de. I tillegg så er spillerne i Elite langt større enn de fleste motstanderne, men når det kommer til antall byer.

Når det er sagt så tviler jeg på Elite misliker posisjonen. De ligger på topp og de har mange å kjempe mot. Det er det som er gøy, ikke å lage cluster på rimmen og adle grått. :)
 

DeletedUser

Guest
Pølse:
Ingen i Elite klager over at vi har mange kriger. Uten krig ville jo dette spillet vært kjempe kjedelig :p Ja, vi har erklært de fleste selv, så ja, vi kan takke oss selv for at vi gjør spillet gøy for oss - og andre.

Gard:
Vell, du har rett i at alle 404 spillere kan umulig være konstant i krig med oss, men jeg er ganske sikker på at de fleste av de har sendt angrep mot oss.
Uansett så blir det kanskje feil å si et nøyaktig antall spillere, så jeg tror det blir mer riktig å si 8 stammer.
Du har rett i det meste du, spesielt det med at Elite ikke misliker posisjonen :)

Bond:
Vet ikke åssen dere har det, men vi pleier ikke å hive ut diplomatlista sånn uten videre :p
 

DeletedUser

Guest
Gard:
Vell, du har rett i at alle 404 spillere kan umulig være konstant i krig med oss, men jeg er ganske sikker på at de fleste av de har sendt angrep mot oss.
Uansett så blir det kanskje feil å si et nøyaktig antall spillere, så jeg tror det blir mer riktig å si 8 stammer.
Du har rett i det meste du, spesielt det med at Elite ikke misliker posisjonen :)
Åtte stammer er nok mer passende, ja. Det er det som er så fint med V2, alltid action. :)
 

DeletedUser

Guest
Slenger ut en statistikk for de siste 24 timene også jeg. Rome har adlet mer av Elite enn motsatt i dag også.
Side 1:
Tribes: -Rome-
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 23
Side 2: 35
Forskjell: 12

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 13
Side 2: 3
Forskjell: 10

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 196,417
Side 2: 309,728
Forskjell: 113,311

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 126,526
Side 2: 28,701
Forskjell: 97,825

image.php
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
8 stammer på over rank 15?

1 Elite - dere selvXD
2 AriCa - krig mot 1
3 -Rome - krig mot 2
4 BIRKI - vet ikke (KAN NOEN SI HVILKEN SIDE DERE ER PÅ?(nyskjærig))
5 X-V - krig mot 3
6 RoEm - ikke krig mot?
7 TTA - vet ikke ? BIRKI?
8 V-m-S - krig mot 4
9 OIM - allierte
10 NS - krig mot 5?
11 OliCo - vet ikke
12 ~ROME~ - krig mot 6
13 Føn - krig mot 7
14 K-m-S - krig mot 8
15 =ROME= - krig mot 9

får det til og bli 9 jeg kan dere ikke gi oss en full liste da?:p

1 Elite - dere selvXD
2 AriCa - krig mot 1
3 -Rome - krig mot 2
4 BIRKI - vet ikke (KAN NOEN SI HVILKEN SIDE DERE ER PÅ?(nyskjærig))
5 X-V - krig mot 3... pøøøø, de har ikke vært noe involvert i denne krigen pga at ledelsen ikke turte, veit ikke hva som skjer nå???
6 RoEm - ikke krig mot?
7 TTA - vet ikke ? BIRKI?
8 V-m-S - krig mot 4. Gjelder bare i nord og det gjelder vel bare 2-3 spillere fra Elite
9 OIM - allierte
10 NS - krig mot 5?
11 OliCo - vet ikke
12 ~ROME~ - krig mot 6, tja veit ikke om det gjelder :confused:
13 Føn - krig mot 7
14 K-m-S - krig mot 8... Samme her, kun 2-3 spillere fra Elite
15 =ROME= - krig mot 9 :confused::confused::confused:

Så du må ikke skryte på deg 15 stammer
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Vil at det skal være seriøse angrep, som også elite tar alvorlig.

Nei og alle angriper ikke Elite.

Men ikke missforstå, elite har det tøft om dagen, men det er nok mere pga at de innaktive de også en at det er så sinnsykt mange som angriper
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
skjer med at Mosa er blitt stor i kjeften? Må jeg minne deg på hvordan du plutselig forsvant ifra v2 sist? :)
 
Topp