Grepolis - nytt spel frå InnoGames

DeletedUser

Guest
Jeg kan vel prøve tysk kunnskapene mine. Ich am going zu gespielen tha neu innogames spiel.
 

DeletedUser

Guest
Det lukter ikariam over dette...

RE: Kan de ikke starte engelsk server snaaaaaaaaaart, Tysk... Hvem kan det?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det lukter ikariam over dette...

RE: Kan de ikke starte engelsk server snaaaaaaaaaart, Tysk... Hvem kan det?

Veta, Veta Veta...Den engelske serveren er ute ;-)
Litt tysk i ny og ne men er ikke ofte.
 

DeletedUser

Guest
Stilig

Grepolis er ganske kult!
Jeg begynte som nr. 9 på spillet og det er allerede omtrent 2000 spillere.

Konseptet er veldig likt som Tribalwars, men det er jo ulik grafikk og nye tropper, bygninger etc.
Vi søker flere spillere til vår "Allianse" som det kalles på Grepolis.

Vi ligger i sørvest og om du er interessert, send en PM til meg her.
Noffe fra tw.no og Exoclyps fra tw.se + meg er foreløpig de eneste enda, men vi kommer selvfølgelig til å knuse de andre, så send en PM om du vil bli med på morroa! =)

Lykke til alle Grepolis spillere!
Mvh, Flashbolt
 

DeletedUser

Guest
Kjem det norsk server snart? Ser at svenskane har fått seg ein server, og då skal no jammen vi også ha ein... ;-)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
I og med at TW.no kun har rundt 15k spillere så betviler jeg at det vil bli en prioritert en norsk server med det første...

Tror dette kan ta litt tid med andre ord... Men vet jo ikke for sikkert da.
 

DeletedUser

Guest
Men vi har jo omtrent passert svenskane i BNP sjølv om dei er dobbel så mange folk i Sverige som her. Det burde jo telje! :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jau og nu som finanskrisa e over så burde dem jo skjønne det at dem kan tjene mer på premium hos oss.... Det i tillegg til at vi for det meste blir mer avhengig i ting enn svenskene rent statistisk sett så ville jeg opprettet en server her!
 

DeletedUser

Guest
I mellomtiden er det en god gjeng av oss på .se. ;)
Rene landskampen. Kult spill, som minner mye om dette. TW skillz er en klar fordel. Bare å komme til sørvest og ta kontakt med Flashbolt eller meg :) (Noffe)

www.grepolis.se / sør-øst
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Shait! Min norske patriotisme klarer ikke å holde meg unna! For konge og fedreland! Jeg er med!
 

DeletedUser

Guest
Heldigvis har jeg spilt ikariam i 1-2 måneder, så jeg vet sånn halveis hva de går i.
 

DeletedUser

Guest
Jo eg joiner også for å øve meg til den norske server kjem ut. (geek...) :mad:
 
Topp