Grepolis - nytt spel frå InnoGames

DeletedUser

Guest
Det at man kan kjøpe seg til suksess gjelder nesten ikke. Du får kaanskje litt bedre tropper og litt raskere byggetid, men du trenger ennå ressurser for å bygge, og det kan du ikke kjøpe deg til. Det går an å kjøpe større produksjon av ressurser, men man produserer så lite ressurser i byene på grepolis at det har liten effekt.

Jeg vil si at når man kan halvere byggetiden på alle byggninger, få 20*%, sterkere tropper og 20*% mer ressurser, så er det en stor fordel. Særlig det at en kan få sterkere tropper. Det vil da aldri bli jevnt i en krig mellom en premiumbruker og en som klarer seg uten. Så hva er da vitsen med å bruke laang lang tid på å bygge opp byen sin for så å bli eid av en premiumspiller?

* Husker ikke helt prosenten, noen mnd siden jeg spilte det, men det er rundt om der.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan vel prøve tysk kunnskapene mine. Ich am going zu gespielen tha neu innogames spiel.


das war nicht gut deutsch!(det var ikke bra tysk)




jeg prøvde det ut nå og jeg fortsetter. skjønner faktisk litt av det nå+at jeg lærer mer tysk:)
 

DeletedUser

Guest
das war nicht gut deutsch!(det var ikke bra tysk)




jeg prøvde det ut nå og jeg fortsetter. skjønner faktisk litt av det nå+at jeg lærer mer tysk:)

Var jo bare tull da. :rolleye: Spill heller på den svenske i sør-øst.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil si at når man kan halvere byggetiden på alle byggninger, få 20*%, sterkere tropper og 20*% mer ressurser, så er det en stor fordel. Særlig det at en kan få sterkere tropper. Det vil da aldri bli jevnt i en krig mellom en premiumbruker og en som klarer seg uten. Så hva er da vitsen med å bruke laang lang tid på å bygge opp byen sin for så å bli eid av en premiumspiller?

* Husker ikke helt prosenten, noen mnd siden jeg spilte det, men det er rundt om der.

Det er klart veikleiken med Grepolis. Men spelet veg opp dette ved at det er meir defansivt orientert enn i forhold til tribalwars.

Fordelar med premium.
Du kan m.a. få:
30% større ressursprod
20% sterkare land hær og flåte
Gulle ferdig bygningar
Større gunstprodusjon
Tilsvarande premium fordelar som TW med enklarar brukargrensesnitt og andre funskjonar.

Eg tykkje innogames har gått på ein smell her og tenkt profitt framfor speleoppleving. Men så langt har eg klart meg bra utan gull.

Det er ein god del som klager på desse premium fordelane.

Eg nyttar ikkje premium og ligg pr. i dag på plass nr. 364. Litt over 11'000 som spelar på den svenske serveren.
 

DeletedUser

Guest
Siden dette er langt fra TW-relatert, og bare den felles linken "Innogames" klarer å gjøre denne tråden noenlunde lovlig her på forumet, kan vi vær så snill holde Grepolis-spammen til Grepolis-forumet?
 

DeletedUser

Guest
Nå har det kommen Grepolis på norsk for de som vil spille det spillet :)
Er ikke mange der, kun 11 stk (16:12), så løp og spill :p
 

DeletedUser

Guest
Vinnerstammen på .no i verden Alpha, heter Akademikerne. (AKDM)

Vil du være med?
Logg deg inn, og start i sørøst. Send en pm til Nofjon1 eller Billy Yard når du er inne.

Husk at kravet til aktivitet er høyt i stammen. ;)

Noffe
 

DeletedUser

Guest
...

Lykke til videre Noffe, jeg håper dere kommer langt! :)
 

DeletedUser

Guest
Vinnerstammen på .no i verden Alpha, heter Akademikerne. (AKDM)

Vil du være med?
Logg deg inn, og start i sørøst. Send en pm til Nofjon1 eller Billy Yard når du er inne.

Husk at kravet til aktivitet er høyt i stammen. ;)

Noffe

hvilken server?
 

DeletedUser

Guest
nei sørøst sa noffe og jeg gjør som han sier han er smart han:D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vinnerstammen på .no i verden Alpha, heter Akademikerne. (AKDM)

Vil du være med?
Logg deg inn, og start i sørøst. Send en pm til Nofjon1 eller Billy Yard når du er inne.

Husk at kravet til aktivitet er høyt i stammen. ;)

Noffe

wow! Overrasker stort at dere to nå arbeider sammen som et lag. Da jeg ser på dere to som ganske så forskjellige spillere og person skikkelser :O
 

DeletedUser

Guest
Tror du tar feil der. Vi har egentlig helt likt syn på ting. Er nok bare du som ikke kjenner oss godt nok Espen. :)
Payton er også med som leder, for dere som husker tilbake i V1. ;)

Ellers er stemmen (AKDM) nå ranket som nr. 1, med suveren ledelse.
Siste frist for profilerte tw spillere er nå, så lukker vi inntak. Kom igjen folkens. ;) Stedet er sørøst, og jeg heter det samme der. (Nofjon1) Send en pm.
 
Topp