Grepolis - nytt spel frå InnoGames

DeletedUser

Guest
Utviklarane av Tribal Wars heldt på å lage eit nytt spel. Det er eit strategispel satt til antikkens Hellas.

Spelet er foreløpig i beta-stadiet. Beta-versjonen finn du på grepolis.de, men den er forbeholdt dei som snakker tysk, og kan gi tilbakemelding på speler på tysk. Det vil seinare mest sannsynlig komme ein beta-versjon på engelsk, men ikkje før spelet har utvikla seg nok til at mesteparten av oversettelsen ikkje treng å bli gjort på nytt.

InnoGames har lagt ut ein trailer for det Grepolis. På samme youtube-brukaren finn du også ein annan film (på tysk) om kontorlivet hjå InnoGames. Denne er sikta mot potensielle arbeidstakarar, ikkje mot spelarane, men det kan hende de finn den interessant likevel :)
 

DeletedUser

Guest
Nice, men tror jeg venter på den engelske versjonen før jeg tester det ut. Gidder ikke å kjøre hele siden på Google Translator 24/7.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo Nino i den andre videoen... husker han var admin på .se da jeg spilte der før. :)
 

DeletedUser

Guest
Blir spennende å teste ut det nye spillet, men venter til den engelske versjonen kommer jeg. :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Uuhmm..Det går ikke an å spille nå??
Ville prøve, men det gikk ikke :p
 

DeletedUser

Guest
Det så litt fett ut, noen som vet no mer om hvordan det er? Er det snakk om å ta over andres byer her og, eller er det et annet konsept? :p
 

DeletedUser

Guest
The beta places are unfortunately already all assigned!


:(
 

DeletedUser

Guest
For ein dramatisk trailer. For meg ser det ut som om dei satsar meir på det visuelle og features og sånn over sjølve strategi-delen, slik som dei fleste browserbaserte spel gjør feil.

Det er jo Nino i den andre videoen... husker han var admin på .se da jeg spilte der før. :)

I "The Cure"? :D
 
Sist redigert av en moderator:

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
kjedelig trailer.

Visste jo bare noen greske guder og en by. ingenting om hvordan selve spillet er:S

Ligna på Age of Mythology utifra det dere....
 

DeletedUser

Guest
Ligner sinnssykt på Total War spillene ^_^

Den første traileren var det skikkelig spenning musikk for å få oppmerksomheten din :)
Den andre var booring, men den hadde i hvert fall noe om hva spillet faktisk inneholdt... Ikke mye, men litt :cool:
 
Topp