IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
MB, viss du ser på statsene så går bare BOL en vei, og det er oppover, store operasjoner? Fra olymp sin sider, yeah right...nei dette blir for dumt, olymp kommer aldri til å bli noen trussel,men det som er litt morsomt er at de faktisk er en større trussel en IB, det sier bare hvor dårlig dere er

You'll never know.. For alt dere vet kan de ha et ess i ermet ;)
Sier ikke at de har det, men de kan ha det..

Hmm, MD siden dere sammerbeider så godt kan du vel svare meg om noe, skal hvib starte på oss i H.F.O etter våres lille optasjon angrip innaktive/innadete + nye medlemmer aksjon for en ukes tid siden? :D vi tok rundt 30 byer^^

Ønsker ikke å kommentere for HVIB. Lar heller dem vise dere senere :)
Så lykke til!
 

DeletedUser

Guest
You'll never know.. For alt dere vet kan de ha et ess i ermet ;)
Sier ikke at de har det, men de kan ha det..

Det er større sjanse for at de trekker opp et/flere ess av ermet en dere ihvertfal, litt sykt i grunn, med tanke på størrelseforskjellen...:D
 

DeletedUser

Guest
Dere har rett i at Olymp ikke er helt i toppform etter at BOL saboterte stammen og tok vekk flere store spillere! Vi holder nå på å bygge oss opp igjen, så pass på BOL! Dere har all grunn til å bli paranoide, siden at hvis olymp er bedre enn IB er vi verdens beste stamme. :D Gjør dere klar for apokalypse! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dere er bedre en IB, men GOD er dere nok ikke

Og hva baserer du det på? Jeg kan like godt si at vi er har verdens beste spillere, men da må man jo si hvorfor :)
Ikke at jeg alltid har vært like flink på det, men har startet..

Måtte komme dere i forkjøpet her.. :)
 

DeletedUser

Guest
Dere har tapt 346 byer til oss den siste måneden, Olymp har tapt 70.

Nuff said
 

DeletedUser

Guest
åååååååååå, jeg har lyst til å adle ib'ere og olymere nuuuuuu!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Tror nok en del gjør det samme som deg :)
Men ikke sitt deg for langt ned i godstolen. Kan hende noen inc ruller inn etterhvert.. ;)

Dere er jo også relativt stille her. RNG altså. Ikke like mye aktivitet som det en gang var.
Men vi får vel nøye oss med det vi har. :cool:

Setter meg aldri ned i godstolen eg. Forventer inc kver dag eg, siden det er krig liksom :cool:

Heilt stille trur eg neppe at det er..
 

DeletedUser

Guest
Skal jeg og magic dude regne ut hvor mange byer BOL har prøvd å ta vil vi ikke få plass. :p

Man vil altid prøve og ta flere byer en man klarer og ta, dessuten så er ikkje krigen over enda, vi kan fortsatt ta flere byer, men dette var vel helt nytt for deg
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og det gjør dem til en bedre stamme? :eek:
Greit. Skal bruke det argumentet da tidene snur seg ;)

Viss man tenker på at dere er større en oss og at vi er over 10 ganger større en olymp, så gjør det de til en bedre stamme en dere
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Dere har rett i at Olymp ikke er helt i toppform etter at BOL saboterte stammen og tok vekk flere store spillere! Vi holder nå på å bygge oss opp igjen, så pass på BOL! Dere har all grunn til å bli paranoide, siden at hvis olymp er bedre enn IB er vi verdens beste stamme. :D Gjør dere klar for apokalypse! :cool:

hahaha xD det er virkelig ein fryd å lese det her ^^ IB er ikkje bedre enn det kebabben eg eter no. eg vedder på den kunne sendt fleire nukes enn dåke kan. så olymp. eg håper virkelig dåke er bedre enn IB for ellers er dåke ille ute ;)


btw. eg er ikkje den spiller navnet seier. men ein mystisk fremmed som skifta stamme for ei stund sida, men ikkje brukerord på forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Mindre stammer betyr mindre byer å adle. :p

Dette er enkel matte IB er nesten 20 ganger så stor som dere, men dere har ikkje tapt 20 ganger så mye byer som IB har. Hadde dere og IB vert like gode, så skulle dere vert historie nå.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp