IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hva skjer med IB for tiden?

Dette er stats fra de siste dagene

3 stk gått grå; Atherell, Icemanthegrat, og en annen som ble innadlet til 0

19 stk innadles; Trio, Warlord, Stein905, halla366,Crazykris, simsigutt, Cris The Cross, Xombi, The-Saint, Miss.power, Andemann1, The Zilenze Fighter, TheBurningSoda, Blackace, perrin of arafel, tomme93, afroneger, toooncaurus, andekuk1

8 forlatt/kicket : kahlua, Black Oups, David93, Crazykris, tyven, halla366, kevva, goddog

I tillegg til dette har de en hel haug innaktive spillere; Matsi3, Serdnas2, TomErik, Stonee92, Drekkakar, Nisse, Hunterz, latingen, goatmxx, schmids, Nilsh, Janna, Tonjepus, Alexbaros, Gatorade72, Hotauren, Adona89, tomas123, tooncaurus, kverru, alke, kvracing, sir tobias, abbadon, spiffman1, xombi, secrets, speedtracker, PAter, saab, kakon, facade, stealthGT, Jon Snow, IronMan, Ibinibi, Andemann1, freefrag, tataroglu. (39 stk.)

Totalt: 69 kontoer

Flere av disse kontoene er store, mange var store før innadlinen begynte, og mange har fått juling av BOL, RNG og div andre stammer. Dette er bare de jeg vet om per. nå og det er sansynligvis flere. Dessuten har jeg snakket med fler spillere som ønsker seg vekk fra IB-familien pga. nettopp dette.

Så IB, hva skjer?
 

DeletedUser

Guest
Broren min knuser dem xD IB is going down:p

Men seriøst visste ikke at det sto så ille til. Ærlig talt trodde jeg at troppene til broren min ville bli nødt til å hente ham hjem i en fyrstikkeske:p Men den gang ei...

Jaja, selv ikke IB kan leve evig. Nedgangstider kommer bestandig, enten før eller siden, og jeg tviler på om noen har vært lenge nok i IB til å vite om stammen har hatt nedgang før, så hvorfor ikke nå? Innse det, IB har sagt til hverandre: Det har vært gøy, men nå er det over. La oss legge oss ned og dø.

Jeg vet det, mitt verdenssyn er simpelt, men jeg tror faktisk på at det er noe lignende som har skjedd her.
 

DeletedUser

Guest
The truth is: They came, they saw, they won, they died...:D
 

DeletedUser

Guest
images
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
le så mye du vil MB, fakta er fakta uansett hvor mye du nekter for at stammen din suger :rolleyes:
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Disse har ikke adla på en stund:

glitter, igstar, liverbird, aflie, razgon, marchi, sida, nirmis, andyman12, noiaby, fade1, helget, rinker, sir kih,jonthe

Disse har ikke gått opp/lite i od på en stund:

nomine, saiouz, zenit, mephisto, sabumnim, olegab, jonthe, sir kih, sir magnus freekill, rinker, frontera, helget, fade1, gertpe, naioby, snømannen kalle, lyse20, joker78, veroox, thom29, nirmis, andyman12,, marchi, ktulu, vman, huggbugg, glenter, miraz, sihei1, olaj-san, badtaste, babas, ensiferum666, badsmiley, torkildskaug, svenna, razgon, alfie, kirssa, liverbird, tonius, diantus, glitter, hkh123 og htjostheim


Virker som om at det kun er noen få spillere i BOL som faktisk ER aktive og gjør noe, så det kan kanskje være lurt å feie for sin egen dør før dere klager på andre. :)


PS, The-saint er i RNG - ikke i IB.. Fail!
PPS, David93 gikk ut av IB såvidt jeg vet. Han ble verken forlatt eller kicket.
PPPS, Kahlua ble kicket av eget ønske.. Crazykris gikk ut selv..


Til slutt vil jeg si at, selvfølgelig er det folk som inadles. I motsetning til visse andre så nedadler IB spillere som ikke er så aktive. De bruker dem ikke som push-kontoer.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
The-Saint er i RNG ;)

Men med tyven f.eks. Han takla vel ikkje alt presset. Virker som om spillere slutter når de mister et par byer :p
 

DeletedUser

Guest
Jada, vi skjønner. Dette er statestikk, ikke grunngiving. Jeg holder på mitt;)
 

DeletedUser

Guest
Ekko: Jeg er den første til å innrømme at jeg ikke har adlet på v1 på en stund, men jeg kan godt fortelle hvorfor :D

Du skjønner det at på IB's forum lovte de meg en offansiv. Og jeg ble så gira at jeg faktisk gadd å stacke byene mine mot dem og bygge adelsmenn for å krige tilbake. MEN - så trakk de ...dustene... seg og jeg ble demotivert og skuffet. :( Derfor valgte jeg å ikke være snill mot dem heller - så de fikk ikke noen angrep av meg heller!!!1

Slår meg nå at jeg kanskje burde innsett at de bare prøvde å smitte meg med sin tafatthet. Så, nå ler BOL'erne mine av meg. Derfor ser jeg meg nødt til å tørke støv av noen nukes.

Uansett er alt dette irrelevant så lenge BOL ikke sliter som følger av sånne som meg. De får seg jo bare en god latter ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
le så mye du vil MB, fakta er fakta uansett hvor mye du nekter for at stammen din suger :rolleyes:

For det første, så er ikke det nicket mitt :eek:
For det andre, så rocker IB.. :cool:
For det tredje, så er ikke fakta alltid fakta..
For det fjerde, så er mye fakta feil :eek:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Det er tydelig at du ikke vet hva du snakker om ekko, skaff deg fakta før du legger dem ut, og lag gjerne en egen tråd.
Og om du ikke skjønner ordet "forlate" så føler jeg med deg

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 1,402
Side 2: 2,846
Forskjell: 1,444

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 398
Side 2: 94
Forskjell: 304

image.php


IB gjør så og si ikke annet enn å innadle sine egne og gråbyer.
 

ekko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fakta er at det er få i BOL som gjør noe, men skjønner jo at du nekter å innse det når du får det oppi ansiktet. Dere er ikke stort bedre enn IB når det kommer til inaktive spillere, så slutt å syt og tro at dere er så mye bedre. At dere nå har fått adlet noen byer av IB, er... vel.. Fint for dere.. Gratulerer! :)
 

DeletedUser

Guest
til kjære Spook:
heh.. right..

Dere adler inaktive spillere. Det er dere mestere på. Men angriper dere aktive spillere, kommer dere ingen steder.. lol..
 

DeletedUser

Guest
det eneste jeg ser er at IB har litt ned gang;)

de sliter ikke i mine øyne. snart er vell alt som det var.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp