IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Les overskriften en gang til Xano, så skjønner du kanskje litt mer av hva jeg snakker om.

Er det ikke et godt tegn på at stammer vokser? Er gråbyadling så veldig uvanlig på V1 nå?

Må ikke BOL adle gråbyer nærmere fronten vår for å i det hele tatt klare å ta byer? :eek:
Gråbyadling er ikke så veldig fjernt fra BOL eller RNG heller :cool:

Innadling er bare sunt. Bedre å få kontroll på gode byer enn at gråbyene tar dem!;)



for å bringe opp gamle temaer. seff er det bedre det da ; ) men det tyder på at det er mange IB spillere som slutter om dagen. og er det bra?

for å sitere ein spillker eg ser opp til: "det einaste IB owner BOL i er adlinger innad i IB".
fiksa litt på den men budskapet kom vel fram?:) BOL ruler IB i adlinger av røde byer. men IB beholder førsteplassen på gråbyer og på innadling. og når IB adler meir IB byer enn ka vi gjer så begynner det å bli for gale. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
for å bringe opp gamle temaer. seff er det bedre det da ; ) men det tyder på at det er mange IB spillere som slutter om dagen. og er det bra?

for å sitere ein spillker eg ser opp til: "det einaste IB owner BOL i er adlinger innad i IB".
fiksa litt på den men budskapet kom vel fram?:) BOL ruler IB i adlinger av røde byer. men IB beholder førsteplassen på gråbyer og på innadling. og når IB adler meir IB byer enn ka vi gjer så begynner det å bli for gale. :rolleyes:

Du har bare blitt snudd på hodet...
BOL har vært på krigsstiden i en liten stund. Var en lang periode dere ikke gjorde mye av dere, så at dere ruler oss nå i dette øyeblikk kan sies å være sant, men bare i den forstand at dere adler innaktive spillere. Sier ikke at det er dårlig av dere, for dere klarer jo ikke å adle andre aktive. På en annen side, så skryter dere veldig mye av dere selv. I det siste har dere sagt dere knuser fronten vår og alt det der... Så stiller jeg meg spørsmål ved at dere ikke har tatt mer siden dere ruler? -_-

Dere kommer til et punkt der dere møter mer motstand enn dere venter dere, og da vil tidevannet snu ;)
 

DeletedUser

Guest
jahaa

hahaha xD det er virkelig ein fryd å lese det her ^^ IB er ikkje bedre enn det kebabben eg eter no. eg vedder på den kunne sendt fleire nukes enn dåke kan. så olymp. eg håper virkelig dåke er bedre enn IB for ellers er dåke ille ute ;)


btw. eg er ikkje den spiller navnet seier. men ein mystisk fremmed som skifta stamme for ei stund sida, men ikkje brukerord på forumet ;)

Og det kommer fra en som ikke tør sloss selv, men lar KV'er fra BOL(LE) Ta over.. Skal du begynne å snakke om å være god eller ikke så kan du ihvertfall kjempe for deg selv :p
 

DeletedUser

Guest
Vel, nå synes jeg denne tråden har vært åpen temmelig lenge, mtp. at jeg har vært så snill og faktisk "tillatt" litt spam, slik at forumet skal bli litt livlig.

Ergo, Geschlossen. Så får vi se om dere har fantasi nok til å diskutere noe annet enn hvor kraftig IB suger.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp